Ze werd niet voor niks jongensachtig omschreven, niet mijn dingHuh? Waarom niet? Ik wilde juist een keer met haar gaan afspreken.. iets wat ik moet weten?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe werd niet voor niks jongensachtig omschreven, niet mijn dingHuh? Waarom niet? Ik wilde juist een keer met haar gaan afspreken.. iets wat ik moet weten?
Dat is toch die Filippijnse die altijd al prive ontvangt vlakbij de maastunnel?Eva, Nakhon en Sharon. https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4569947-sharon
Eva en Sharon vergelijkbaar? Eva is geweldig Sharon nog geen ervaring.Eva, Nakhon en Sharon. https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4569947-sharon
Ze is alweer terug heHallo allemaal ik weet dat Kimberley nu op vakantie is, maar door een telefoon wissel ben ik haar nr kwijt geraakt. Zou iemand die mij in prive willen sturen? Bedankt alvast
Nu weet ik echter nog niet welke haar eerste nummer is!?Deze week ben ik bij Kimberly langs geweest voor een massage, was weer een prima ervaring.
Ik had twee telefoonnummers van Kimberly haar eerste nummer heeft ze sinds vorig jaarniet meer.
Zou iemand mij ook het nummer via DM kunnen sturen alvast veel dank!Nu weet ik echter nog niet welke haar eerste nummer is!?
Misschien kan je mij een PM sturen, hier mogen geen tel.-nummers van de dames vertoont worden.
Dat klopt ook wel, daarom ga ik er eigenlijk ook niet meer naar toe.Nou ze is bijna niet te bereiken... En heeft weinig tijd
Dat klopt ook wel, daarom ga ik er eigenlijk ook niet meer naar toe.
Elke keer krijg je, ik zit vol schat
Bee , welke BeeHeeft iemand het nr van Bee of Kimberly die via dm gestuurd kan worden? Dank!
@bergvlas je bent een wijze kerel.Een newbie met 1 bericht die begint te vragen. Kan een wandelaar zijn, maar ook een ambtenaar. Dus pas op voordat je nummers geeft die niet op internet te vinden zijn.
Hoe kom je aan dit nummer? Heeft het ooit bij de advertentie gestaan, dan zal ik er geen problemen mee hebben.Ik denk dat het slim is om sowieso geen telefoonnummers te geven aan mensen die:
- of minder dan een jaar lid zijn
- of minder dan 3 recensie hebben geschreven oid
en alleen in pm uiteraard anders heeft deze opmerking al bhelemaal geen zin haha
Wat vinden jullie? naast dat dit misschien in een ander topic hoort, alleen wordt het dan gelezen..
als het dezelfde is waar ik een keer bij ben geweest (vlakbij westergasfabriek amsterdam) is het een post-op ladyboy. wist ik niet van tevoren, maar voelde het pas bij het wederzijds spelen…..voelde niet natuurlijk aan…niet helemaal m'n ding….Op kinky!!!
Waarom niet