Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen denk ook al een jaar niet geweest. Vond hetzelfdeKimberly haar advertentie staat zo nu en dan weer op kinky. Ik ben al zeker een jaartje niet meer bij haar geweest want ze was vaak ''s middags al beneveld van teveel wijn en werd dan onaardig. Maar ze was vroeger wel lekker. Iemand ervaringen met haar gehad de laatste maanden?
ThuisOntvangt zij bij een salon aan de Dordtselaan of is het een thuislocatie? Zijn haar geholpen borsten kogelhard of nog wel lekker soepel?
Bij haar thuis inderdaad. Ik heb maandag een afspraak, ook al een paar jaar niet geweest dus weet niet hoe het nu is, maar wat ik me herinner zijn de borsten wel ferm, maar zeker niet hard "bolt-on"Ontvangt zij bij een salon aan de Dordtselaan of is het een thuislocatie? Zijn haar geholpen borsten kogelhard of nog wel lekker soepel?
Ik zal maandag achteraf terug rapporteren. Paar jaar geleden was het wel een wijntje wat ik zag, maar niet problematisch, noch leek ze onder invloed. Maandag is rond het latere middaguur, dus als het dan straalbezopen is lijkt me dat wel een probleemMaar lust zij dan graag en wijntje
Zo
Als hier beschreven word kan het me niet voor stellen