In buurt van zuidpleinYes ben erg benieuwd en wil zeker een keer afspreken met Kimberly, welke wijk ontvangt ze?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn buurt van zuidpleinYes ben erg benieuwd en wil zeker een keer afspreken met Kimberly, welke wijk ontvangt ze?
Geen sex bij haar gedaan. Voor 100 euro heb je een 30 minuten massage en geile sex.Vandaag voor het eerst bij Kimberly geweest. Ik moest in de buurt zijn en zij had direct tijd, dat is wat je noemt een win-win situatie. Ik ben zonder verwachtingen bij haar naar binnen gegaan en kwam in een schone kamer terecht met een bed met schone lakens. Ik moest eerst douchen en daarna deed zij dat ook. Op dat moment was het uurtje al geslaagd, later bleek ze ook gewoon een heel leuk mens te zijn met wil je lol kunt hebben en haar nuchtere humor maakt het helemaal goed.
Over het uurtje, een prima uitdagende massage gehad, lekker en afwisselend van de achterkant. Na het omdraaien de voorkant flink onderhanden genomen met borsten, billen en pussy. Afgemaakt met de hand en helemaal goed voor de prijs.
Daarna weer douchen en alles op het gemak, op een gegeven moment denk ik waar is ze en wat hoor ik. Staat ze zingend zelf onder de douche, al met al 5 kwartier binnen geweest. Kimberly is een topwijf en als ik in de regio zou wonen kwam ik er wekelijks.
En nee heren, dit is geen advertentie, dit is mijn ervaring van vandaag en zoals altijd blijkt krijg je terug wat je geeft.
Ik was voor de eerste keer bij haar en het was vooral gezellig en leuk. De volgende keer ga ik voor gezellig, leuk en geilGeen sex bij haar gedaan. Voor 100 euro heb je een 30 minuten massage en geile sex.
En 130 voor een uur. Lekker kutje heeft ze hoor. Super schoon is ze
Ja las het ook ( kan me niet voorstellen hoor) bij mij pijpt ze nog geen eens zonder condoomMaar doet Kimberly ook gewoon zc, begrijp ik dat nou goed?
Ja, er was ook een ander draadje hierover. PZC vind ik toch een ander verhaal, jongens. Volgens mij is dat stukken minder riskant dan NZC. Dat heeft te maken met de virusdodende werking van speeksel van de dame. Daarom is beffen voor ons ook geringer risico, puur vanwege ons eigen speeksel. Vaginaal vocht heeft geen virusdodende werking en kan zelf ook soa bevatten. Dus als het kan geen NZC maar ik hou wel van PZC.Ik voel me daar beter mee, hoor. Dit was dus even dokter Pippi Langkous. Maar: schiet me gerust af als ik het mis heb.Om diezelfde reden hoeven ze bij mij toch ook niet zonder condoom te gaan pijpen.. daar kun je ook gewoon een leuke verassing aan over houden.
Ja met condoom voel je weinig en vraag ook liever zonder.Ja, er was ook een ander draadje hierover. PZC vind ik toch een ander verhaal, jongens. Volgens mij is dat stukken minder riskant dan NZC. Dat heeft te maken met de virusdodende werking van speeksel van de dame. Daarom is beffen voor ons ook geringer risico, puur vanwege ons eigen speeksel. Vaginaal vocht heeft geen virusdodende werking en kan zelf ook soa bevatten. Dus als het kan geen NZC maar ik hou wel van PZC.Ik voel me daar beter mee, hoor. Dit was dus even dokter Pippi Langkous. Maar: schiet me gerust af als ik het mis heb.
Trouwens: PMC vind ik gewoon ruk. Dan mag ze dat van mij net zo goed overslaan.
Dat zijn ernstige dingen ter overweging, Surango. Bedankt, al had ik liever dat je ander nieuws hadVooropgesteld, ik ga niemand hier de les lezen en zeggen wat hij/zij moet doen en of laten
Maar chlamydia, gonorroe en syfilis zijn wel degelijk door te geven bij pzc, beide kanten op. Risico is kleiner dan bij nzc, maar toch wel degelijk aanwezig. Met name bij masseuses waar de deur wordt plat gelopen is de kans voor mij reëel genoeg om over te slaan.