Recensie Amber Maasmechelen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CStone

Newbie
5
25/10/23
3
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/amber-348
Ben er een eerste keer in juni geweest, vrij laat op de avond. Toen ze me vroeg hoe lang ik wou blijven, zei ik een 1/2u, en als de sex goed was zou ik 1u blijven.
Ze zei Ok, maar je moet na 15min beslissen.

Ze stak onmiddellijk haar lul, niet super groot maar ok, in mijn mond en ik begon ze pijpen. Na een tijdje in 69 - zij bovenop - waarbij ik zalig ook haar kontje kon rimmen. Ik voelde dat ze daar wild van werd en stak één, twee vingers erin. Ze duwde echt met haar kont tegen mijn vingers en zei "more". Ik stak er een derde en vierde in en ze zette zich recht, boven mij, en ze smeerde haar kont in met glijmiddel.

Dan vroeg ze mij mijn arm recht te houden en liet ze zich hierop zakken. Tot mijn verbazing ging mijn hand er helemal in. Dan zei ze mij een vuist te maken, mijn hand in haar darmen, en zo diep mogelijk stoten.
Plagend zei ze "will you stay 1h now"?

Ze kon er niet genoeg van krijgen, vuist erin, pompen, vuist eruit, enz,enz.

Uiteindelijk terug face-to-face, nam ze mijn en haar lul in haar handen en begon ze te masturberen tot we samen hevig spoten op elkaars buik.

Beste trans ervaring ooit.

Ondertussen een tweede maal bezocht: was nog beter en kinkyer. Maar da's voor een ander verslag.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Zelfde ervaring als CStone. Zij is zo heet, maar ook lief en niets is haar te gek. Details houd ik voor me ;)
Wat ik ook belangrijk vind, een fatsoenlijke lokatie met douchemogelijkheid voor/na.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/amber-348
Totale kosten (in euro)
230
Ik had al een poosje een oog op deze hottie. Via Whatsapp afspraak gemaakt. Ik kreeg de dag erna een reactie(ze had de telefoon uitstaan), ze kon pas laat in de avond.
Dus s'avonds naar Maasmechelen gereden, ze huurt een kamer in een soort lovehotel. Omgeving is ok. Binnen is het netjes. Je kan voor de deur parkeren. Ik was te vroeg dus ik moest ff wachten.
Ze deed zelf open en we zijn naar de kamer gegaan.
Daar heb ik haar betaald, het was 230 Euro met alles erop en eraan.

Ze ziet er heel vrouwelijk uit en had sexy zwarte lingerie aan met een minirokje. Haar gezicht is mooi en gaaf. Geen mannelijke trekjes. Haar borsten zijn cup B en heel stevig. Ze is best groot, ik schat zo'n 176cm. Wel mooi figuurtje met een lekker kontje. Ze had stilleto's aan in het begin en was hierdoor iets groter dan mij.
Haar haren waren blond met een lichte golf erin, waarschijnlijk een pruik?
Ze is heel aardig en heeft een mooie glimlach. Ze is een beetje stil wel. Gelukkig kan ze goed Engels verstaan en spreken.

We zijn begonnen met elkaar staand te tongen. Ondertussen waren we elkaar aan het ontdekken waarbij ik haar kontje masseerde om daarna bij haar pik uit te komen. Ondertussen likte ik haar geile tepels waar ze overduidelijk opgewonden van raakte. Ze duwde me naar beneden en wilde gepijpt worden.
Haar piemel is ongeveer 15/16 cm maar keihard.
Dus zogezegd zo gedaan. Haar gepijpt en haar ballen gelikt. Dit wond haar heel erg op. Ze zei: 'open your mouth wider' en duwde haar pik mijn keel in. Ik proefde haar voorvocht op mijn tong.
Daarna heb ik haar op der buik gelegd en heb ik der kontje uitgebreid gelikt. Nu werd ze helemaal wild en heeft mij verzocht om op z'n hondjes te gaan zitten aan de rand van het bed.
Ze begon met mijn kontje uitgebreid te likken en duwde haar tong diep in mijn aars. Ik heb nog nooit zo'n goede rimbeurt gehad...
Op een gegeven moment zei ze dat ik wat naar achteren moest gaan met mijn kont. Met een vinger(daarna vingers) ging ze mijn kontje oprekken. Ik wist wat ging komen...
Enkele momenten later voelde ik haar piemel tegen mijn aars duwen en langzaam duwde ze haar apparaat naar binnen. Wauw dit voelde echt zalig.

Ze raakte steeds meer opgewonden en begon na voorzichtig mij te hebben geneukt mij nu keihard te neuken. Het geklets tegen mijn billen moet door het hele pand te horen zijn geweest. Ze had mijn kont stevig vast tijdens haar geram in mijn kont. Ik wist niet dat dit zo lekker kon zijn, ik heb nog nooit anale seks ervaren namelijk. Na zo'n 5 minuten keihard geneuk zei ze: 'im cumming!'
En kwam heftig klaar.

Hierna ging ze uitgeput op bed liggen en moest ff bijkomen. En terecht. Ik heb me in de tussentijd in de douche op de kamer even opgefrist.

Na het douchen ben ik naast haar gaan liggen. Ze was erg gevoelig maar dat duurde niet lang. Dus voorzichtig begon ik haar weer te strelen en plagen. Tepels likken en langzaam naar beneden getrokken om haar te pijpen. Ik heb haar een poosje gepijpt en ballen gelikt. Haar pik was alweer keihard en wilde meer. Ze verzocht me om weer op z'n hondjes te gaan. Hier zeg ik geen nee tegen.
Ze was weer zo geil geworden dat ze haar pik opnieuw erin schoof. Ditmaal geen langzame voorzichtige stoten...
Als een bezetene begon ze mij keihard te rammen. Wauw wat een geil moment was dit. Na 10 minuten duwde ze me plat op mijn buik en ging verder met mijn kont te beuken.
En ja hoor na een paar minuten rammen kwam ze weer klaar.

Ze ging weer uitgeput op bed liggen om bij te komen. Hierna heeft ze mij nog gepijpt en mijn ballen gelikt. Waarna ik heerlijk ben klaargekomen.

Ik heb nog nooit zo'n ervaring gehad als met haar. Wat kan die meid neuken zeg.

Ik ga hier binnenkort weer naar toe! Wat een geil ding!

Terug
Bovenaan Onderaan