Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit klinkt echt heel gek... aan haar OREN? WTF? hahahahaAls hij niet te groot is vindt ze keelneuken heerlijk. Vooral ook als je haar hoofd aan haar oren vasthebt en det in hoog tempo heen en weer sleurt.
Aanhouder ja ?Foutje?
Dit klinkt echt heel gek... aan haar OREN? WTF? hahahaha
Er is denk ik wel een verschilletje tussen iets toestaan als de betaling klopt en iets heerlijk vinden.....Als hij niet te groot is vindt ze keelneuken heerlijk. Vooral ook als je haar hoofd aan haar oren vasthebt en det in hoog tempo heen en weer sleurt.
Niet alles geloven wat men schrijft, Kiera blijft altijd in controlAls hij niet te groot is vindt ze keelneuken heerlijk. Vooral ook als je haar hoofd aan haar oren vasthebt en det in hoog tempo heen en weer sleurt.
Niet alles geloven wat men schrijft, Kiera blijft altijd in control
Gezien wat ik lees hier, lijkt mij eerder dat ze jullie allemaal stevig bij de oren vast heeft al het geld uit jullie beursjes ramtIs dat zo?, zijn die recensies op hookers en hier die beweren dat ze enige 'control' uit handen geeft tijdens orale sex gelogen wil je zeggen?
Niet door de selectie heen gekomen??Gezien wat ik lees hier, lijkt mij eerder dat ze jullie allemaal stevig bij de oren vast heeft al het geld uit jullie beursjes ramt
Nee hoor, heb deze dame ook wel eens bezocht. In eerste instantie ook best enthousiast, maar ontdekte dat ze ook zeer labiel is en niet erg hygienisch. En na, wat zal het zijn, twintig jaar in het vak is het beste er wel af. Om de massahysterie hier moet ik juist erg lachen.Niet door de selectie heen gekomen??
Geintje. Laten we het gezellig houden? ?
Ach, er zijn wandelaars die erg lovend zijn over haar. En er zijn wandelaars die denken 'waar gaat het over'. En er zijn wandelaars die erg nieuwsgierig zijn naar haar.Nee hoor, heb deze dame ook wel eens bezocht. In eerste instantie ook best enthousiast, maar ontdekte dat ze ook zeer labiel is en niet erg hygienisch. En na, wat zal het zijn, twintig jaar in het vak is het beste er wel af. Om de massahysterie hier moet ik juist erg lachen.
In elk geval geen facefuck. ''thats not on the menu'' aldus Kiera ,wanneer ik hiernaar vraag. Ik weet niet wat men zegt over oren trekken maar als ik haar zo via de app goed begrijp wil ze de regie volledig zelf houden. Ik kon langskomen maar heb er vanaf gezien.Ze laat veel toe maar ik heb bij haar altijd wel het idee dat ze zelf de regie houdt, maar veel kan en mag bij haar. Aan oren trekken heb ik Rocco nog niet eens zien doen (hoe the fuck zet je daar notabene kracht op?).
Precies wat ik zeg; ze laat veel toe maar houdt toch wel altijd regie. Facefuck heb ik niet meegemaakt bij haar (evenals aan hoofd duwen); is ook niet nodig want ze eet je lul zelf al op.In elk geval geen facefuck. ''thats not on the menu'' aldus Kiera ,wanneer ik hiernaar vraag. Ik weet niet wat men zegt over oren trekken maar als ik haar zo via de app goed begrijp wil ze de regie volledig zelf houden. Ik kon langskomen maar heb er vanaf gezien.
Altijd eindigen met de tekst.money is no object. Helpt vaak ?Ik geloof best dat kiera een hele leuke dame is. Maar t is wel ongelooflijk moeilijk om met haar af te spreken. Ben nu al 5 dagen bezig ofzo. Ze reageert niet snel en is zeker wantrouwend. Begrijp t wel want krijgt wss 1000 berichten per dag. Mede door de goede reviews blijf ik t wel proberen maar mocht iemand wat tips hebben hoor ik t graag ?
Was aan de praat met een andere dame. Ik vroeg wat ze er nou van vond, dat iemand zo 4 uur boekt. Ze zei dat dat vaak lastige klanten zijn, omdat ze aan de drugs zitten of anders onder de invloed zijn. Ze heeft die afspraken daarom alleen met mannen die ze vertrouwt, en toch ging het laatst weer mis. Nu wil ik niet insinueren dat jij drugs gebruikt, maar ik begrijp het nu wel beter vanuit haar perspectief.Dame geeft aan dat een 4 uur date te lang is voor een 1ste keer. Begrijp t ergens wel, maar probeer haar over te halen. Anders zit het er neit echt in voor mij denk ik. Hopelijk kan ik er wat van maken
Zolang je het maar met "respect" doet ??Ik heb volgende week een afspraak met haar kunnen maken..eindelijk. Kan iemand me vertellen of ze keelneuken ook toelaat en of ze hier goed in is? bvd
Heb dit ook wel eens eerder gehoord. Begrijp t ook volkomen. Om t duidelijk te maken ik zit niet aan de drugs tijdens een date. Snap ook niet hoe mensen dat kunnen, ik zou dan niet volop kunnen genieten wss. Maar ja het is wat het is mbt tot de moeite die erbij komt kijken om een 4 uur date in te plannenWas aan de praat met een andere dame. Ik vroeg wat ze er nou van vond, dat iemand zo 4 uur boekt. Ze zei dat dat vaak lastige klanten zijn, omdat ze aan de drugs zitten of anders onder de invloed zijn. Ze heeft die afspraken daarom alleen met mannen die ze vertrouwt, en toch ging het laatst weer mis. Nu wil ik niet insinueren dat jij drugs gebruikt, maar ik begrijp het nu wel beter vanuit haar perspectief.
Dit gesprek was niet met Kiera, wellicht heeft ze haar eigen redenen.
Dat zijn misschien niet alleen gebruikers, maar tevens handelaren.Heb dit ook wel eens eerder gehoord. Begrijp t ook volkomen. Om t duidelijk te maken ik zit niet aan de drugs tijdens een date. Snap ook niet hoe mensen dat kunnen,
Tenzij ze genoeg geld meenemen ?Dat zijn misschien niet alleen gebruikers, maar tevens handelaren.
De dames hebben overigens in het algemeen niet zo'n hoge pet op van die laatstgenoemde categorie.
Hij heeft gewoon teveel geld en wilt het kwijt. Geintje! ??Dus waarom je per se 4 uur wilt?
Je kan ook gewoon niet reageren of lezen wat ik te zeggen heb. Zo ver ik het weet is t een forum voor iedereen hier ? Maar als ik zie wat je over t algemeen post ben je wss de klas clown dus zal niet te veel erop in gaanZoek gewoon iemand in je eigen buurt Toemoe. Heel betrouwbaar is ze niet als je dit zo leest met namomen van afspraken (en val ons niet meer lastig!)