Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp NZC is net iemand lid geworden die zegt haar man te zijn. Op een directe vraag daarover kwam een bevestigend antwoord: Kiera is aan de man en gestopt.Ze is geloof ik getrouwd in de tussentijd.
Als haar man zojuist lid wordt op het NZC forum, dan zien we Kiera binnenkort terug op kinky.nlOp NZC is net iemand lid geworden die zegt haar man te zijn. Op een directe vraag daarover kwam een bevestigend antwoord: Kiera is aan de man en gestopt.
Ik denk dat hij haar gaat onderhouden. En dan zou het een (tijdelijke?) slimme keuze kunnen zijn van beiden.Gaat zij hem dan onderhouden?
Hopelijk is ze dan niet zo uitgewoond dat hij niet kan genieten van haar rondingen..
Ik pink even een traantje weg. Dit is zo romantischIk denk dat hij haar gaat onderhouden. En dan zou het een (tijdelijke?) slimme keuze kunnen zijn van beiden.
Kiera stond hier bekend als een van de meest gewilde babes qua looks en service, blijkbaar dacht hij er ook zo over.
Dus hij zal haar wel een boeiend voorstel gedaan hebben wat ze niet kon weigeren. Dat bedoel ik overigens niet louter financieel, kan ook prima dat ze gewoon dacht: Leuke vent, goede klik, ik ben hier wel klaar mee.....heb haar zelf nooit bezocht, maar als ze je ideaal was heeft die man dan wel de jackpot.
Leuk voor hun beiden!
Een herkenbare...Dus hij zal haar wel een boeiend voorstel gedaan hebben wat ze niet kon weigeren.
Toen ze mijn auto en horloge zag vroeg ze wat voor werk ik deed Leuke dame was het zeker, jammer dat ze gestopt is. Wens haar veel geluk met haar nieuwe relatie!Nu snap ik waarom zij om en LinkedIn profile vroeg voor een afspraak. Zij was zeker aan het shoppen voor een sugardady...
Ik hoef daar niet te kijken. Want het is niet waar. Neem dat maar van mij aan.
Maar jij hebt nu dus een relatie met Kiera als ik het goed begrijp @VriendelijkeWandelaar ?Ik hoef daar niet te kijken. Want het is niet waar. Neem dat maar van mij aan.
Hij is ook geen Sugar Daddy, hij is jonger en verdiend modaal, maar wat @knightrider zei: leuke vent, goede klik en nu nog de kans om burgerlijk te leven. Ik denk dat het voor weinig dvp-ers de droom is om uiteindelijk te eindigen zonder familie.
Tuurlijk kan je naast de familie nog het beroep uitoefenen als dat je grote droom is en je wilt veel geld. Maar dan moet je wel eerst een familie hebben. En een familie starten is moeilijk gelijktijdig met het werk..
Om af te sluiten; ik vind het jammer dat zoveel mensen zo denigrerend praten over zowel de dvp-er als partner. Wat maakt ons minder dan een andere relatie?
Omdat zij voor veel geld haar lichaam verhuurde is ze een geldwolf wie alleen een relatie kan hebben met een sugardaddy? Wat een kortzichtig persoon ben je dan. Liefde is niet leeftijd gebonden, liefde is niet financieel gebonden. Tuurlijk veranderd geld de variabelen om als oudere man een relatie te hebben met een jongere dame. Maar het is zo simpel en verwaand om te zeggen:
Ooh Kiera heeft een man, hij zal haar wel een voorstel hebben gedaan. Nu snap ik waarom ze linkelnd vroeg.
Wat kansloos om zo te denken. Wat is de meerwaarde om andere naar beneden te praten? Geeft dat serieus een goed gevoel? Een mening hebben is belangrijk, maar ik heb een hekel aan interpretaties op de persoon af.
wat was haar motivatie dan achter het verplicht delen van een LinkedIn profiel? Vond je dat niet een apart verzoek? Kom op zeg doe niet zo naïef en bespaar ons je preek, wij zijn allemaal volwassenIk hoef daar niet te kijken. Want het is niet waar. Neem dat maar van mij aan.
Hij is ook geen Sugar Daddy, hij is jonger en verdiend modaal, maar wat @knightrider zei: leuke vent, goede klik en nu nog de kans om burgerlijk te leven. Ik denk dat het voor weinig dvp-ers de droom is om uiteindelijk te eindigen zonder familie.
Tuurlijk kan je naast de familie nog het beroep uitoefenen als dat je grote droom is en je wilt veel geld. Maar dan moet je wel eerst een familie hebben. En een familie starten is moeilijk gelijktijdig met het werk..
Om af te sluiten; ik vind het jammer dat zoveel mensen zo denigrerend praten over zowel de dvp-er als partner. Wat maakt ons minder dan een andere relatie?
Omdat zij voor veel geld haar lichaam verhuurde is ze een geldwolf wie alleen een relatie kan hebben met een sugardaddy? Wat een kortzichtig persoon ben je dan. Liefde is niet leeftijd gebonden, liefde is niet financieel gebonden. Tuurlijk veranderd geld de variabelen om als oudere man een relatie te hebben met een jongere dame. Maar het is zo simpel en verwaand om te zeggen:
Ooh Kiera heeft een man, hij zal haar wel een voorstel hebben gedaan. Nu snap ik waarom ze linkelnd vroeg.
Wat kansloos om zo te denken. Wat is de meerwaarde om andere naar beneden te praten? Geeft dat serieus een goed gevoel? Een mening hebben is belangrijk, maar ik heb een hekel aan interpretaties op de persoon af.