Ik heb haar slechts 1x benaderd.Goh, lekker nietszeggende posts weer. Ze is naar haar thuisland geweest en vervolgende ook niet diverse andere landen aangedaan., op dit moment in de laatste. Dit valt voor haar onder vakantie, mag ik het dus vervolgens een laatste vakantiebestemming noemen?
Typisch hier continu van die zeikerige posts, net toevallig door zij die niet door de selectieprocedure komen, gekwetste ego'tjes kennelijk.
En dat was 30 minuten voordat ik wilde afspreken rond 23 uur....dus dat zat er niet in.
Maar daar had dit weinig mee te maken hoor.
Maar thuisland, vakantie-bestemming 1, vakantie-bestemming 2 (of zelfs meer) in Corona-tijd suggereert niet dat je krap bij kas zit.
Hoeft ook niet, maar ik moet gewoon altijd erg lachen om dames die dan hier lekker vol aan het orgasme/opwinding faken slaan, mannen die daar hier op de site over schrijven (zij vond het ook lekker/ze kwam heel fijn klaar/er was echt een enorme klik) en dat de dames grotendeels alleen komen om hun reisjes, tasjes en cosmetische chirurgie ingrepen te financieren.