Recensie of niet, nieuw lid of oud lid maar het is al eerder gezegd hier; Dit forum is voor het delen van ervaringen met een dvp! daar hoort whatsapp contact ook bij. Niet meer dan logisch dat ik een opmerking plaats dat bij tal wandelaars facefuck en DT inbegrepen zit bij de 200 standaard service en bij een aantal niet.
Ik wilde me van een reactie onthouden maar ik ben het er zo mee oneens dat ik er toch op inga. Kijk, ik ben bij veel dames geweigerd zodra ik aangaf half turks ben. Twee van die dames hadden bij Hookers en hebben hier goede recensies (
Natasha en
Cindy). Cindy, voorheen Jordan volgens mij, was de allereerste die mij minimaal 7 á 8 jaar geleden heeft geweigerd, dus dat ben ik nooit vergeten. Is dit hun goed recht? Jawel. Is het vervelend voor mij? Jazeker, vooral de reden erachter. Maar je gaat door en kiest een andere dvp; aanbod genoeg.
Wat ik wil zeggen; ik heb ze allebei niet bezocht en kan dus niets zeggen over hun diensten. Op basis van WA of telefonisch contact valt geen conclusie te verbinden aan hun diensten.
Sterker nog; toen ik Kiera aangaf dat het me een week kostte om af te spreken zei ze al glimlachend 'you're here now, right? You lucky guy'. Vond ik wel humor. Maar als ik op basis van de WA conversatie er iets van moest vinden was ik minder positief geweest.
Dus nee, in mijn beleving is deze website voor recensies én ervaringen van het geheel, en niet alleen op basis van wat (WA) contact. Zo te lezen zijn er genoeg die niet bij hoor doorkomen en zo geldt het ook van een zekere iemand die niet mag genieten van de GK dames..
Maar goed, dat is mijn mening. Gelukkig heb ik de gesprekken niet de doorslaggevende factor laten zijn want anders had ik wat gemist.