WHEM Kiera, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En wederom wordt voor wandelaars relevante info gewist. Dit forum heeft weinig zin zo.
Jonjsnow gaat het onderzoeken toch?.. Als ze bij iemand nzc aanbiedt kan dat gewoon gedeeld worden in een recensie. Maar als, op basis van een twijfelachtig bericht op een ander forum, het hele topic vervolgens verzand in een oneindige discussie dan grijp ik in en ruim e.e.a. op ja.

Jonjsnow gaat het onderzoeken toch?.. Als ze bij iemand nzc aanbiedt kan dat gewoon gedeeld worden in een recensie. Maar als, op basis van een twijfelachtig bericht op een ander forum, het hele topic vervolgens verzand in een oneindige discussie dan grijp ik in en ruim e.e.a. op ja.
Joh, ik vind het allemaal prima. Ik bemoei me er niet meer mee.

Zit wat in. Probleem met bare sex is alleen wel dat we niet echt van een wandelaar kunnen verwachten dat ie het bare met haar doet zodat we bewijs voor een recensie hebben haha.
Als je er zelf niet aan doet blijft het toch altijd een gerucht of het nou bij Kiera, Femke of wie dan ook is...moeilijk dingetje dat....enerzijds heb je de taak als forum om mensen te informeren, anderszijds blijft het van horen zeggen als je het zelf niet doet.

En als je er geen behoefte aan hebt om het te gaan doen en twijfelt of een dame het doet ligt het ook wat gevoelig om er naar te vragen (als info voor de guys) omdat het de sfeer van een date kan verpesten als het niet klopt.
Interessant dit!
En de theorie 'als jij er niet aan doet, hoef je ook niet te weten of de dame er aan doet' vind ik niet echt steekhoudend want safety first.

Aan Girls Review de nobele taak om een info vs gossip middenweg te vinden die Hookers niet wist te vinden. :)

En vanaf nu weer alleen eigen ervaringen! (Ik probeer het maar eventjes... ;) ).

Jongens, nou even eerlijk. Aan een hoop gespeculeer of een dame wel of niet aan bare doet, hebben we niets in een recensiedraad. Waar we wel wat aan hebben zijn ervaringen; zowel met als zonder. Zonder mag gewoon geschreven worden. Iets wat op HKRS ook gewoon mocht.

Als er slechts enkele recensies tussen tientallen berichten met slechts speculaties staan, dan wordt een draad onleesbaar. Wellicht Kiera een draadje geven in "wie heeft er ervaring met" en daar de discussie naar toe verplaatsen? Dan kunnen hier de ervaringen, met en zonder, staan.

Gelijk heb je.
Ze kunnen niet ophouden met dat geouwehoer.

Ik heb aanstaande vrijdag een heuse afspraak staan..ze was trouwens erg aardig op Whatsapp en videocall.
Ik probeer al sinds woensdag een afspraak te maken en het lijkt erop dat het gaat lukken. Ze wilt nog wel een videocall maar omdat er uren tussen haar reacties in zitten zal dat wellicht nog later volgen. Los van alle twijfels enzovoorts mijn tips:
- als je een afspraak met haar wil, plan dat ruim van te voren (ik ben meer van ad hoc en niet van het vooraf plannen)
- zorg voor een duidelijke profielfoto
- zorg dat je proactief je LinkedIn, Facebook en andere social media links al deelt
- wees geduldig! Ik ben dat totaal niet maar heb het graag voor haar over:)

Als ik ben goedgekeurd na de videocall en ik heb een afspraak met d'r zal ik haar na afloop van de date vragen naar het bare gedeelte, mits de stemming goed is en er een klik is.

Ongelovelijk wat ik allemaal lees is dat het allemaal waard? En ik haak al af als iemand geen cash wil ivm vaag verhaal. ieder zijn ding denk ik maar.
Nou ja ik weet niet of je de recensies hebt gelezen maar blijkbaar is t wel waard. Daarnaast zullen vele van ons het wel vertrouwen door de recensies en de ervaringen van anderen. Ik denk dat als kiera niet zoveel animo had het een stuk ongemakkelijk zou voelen om de info te delen

Ja, ze vroeg later na het maken van de afspraak om mijn linkedin profiel
Bij mij ook maar had kennelijk mn foto op niet openbaar gezet. Volgens mij heeft ze me nu geblokt. Een week bezig geweest om voor morgen een afspraak te maken maar ben bang dat het er niet van gaat komen. Baal als een stekker.

Ik vond het verzoek om mijn social media te delen te ver gaan. Natuurlijk is het haar good recht maar volgens mij zou een videocall voldoende moeten zijn. Zo'n transactie moet immers anoniem blijven

Ik vind het ook raar om je FB of LinkedIn bekend te maken aan een dame die je nog amper kent hoor. Enige wat je zou kunnen zeggen is dat ze zo in trek is dat ze denkt: Er komen toch wel genoeg mensen, dit is een mooie extra voorwaarde, als iemand toch rot doet, weet ik 'm te vinden oid....want waar zou je het anders voor nodig hebben??
Niet dat ik verwacht dat ze er onzin mee uithaalt, maar voor haar is het blijkbaar een handig extra veiligheidsnet.

Laatst bewerkt:
Op zich vertrouw ik Kiera nog wel, alleen ik heb er niet alle vertrouwen in dat Kiera weet wie ze wel en niet kan vertrouwen.
Ik vind een foto van mn gezicht of videocall al spannend genoeg wat dat betreft.

Dat van LinkedIn en Facebook links doorgeven vind ik best apart. Elders op het forum staan tips om vooral maar een aparte "wandel telefoon" te gebruiken (doe ik zelf overigens niet) en deze dame wil dus blijkbaar voor de date LinkedIn en/of Facebook profiel zien. Krijg je die van haar dan ook te zien? ;)
Ja want ze bezoekt je LinkedIn niet anoniem, althans niet bij mij. Ik voel me er overigens ook niet prettig maar het lijkt een trend te worden onder de dames. Als ze goede recensies hebben kan ik me eroverheen zetten, omdat ik dan min of meer weet dat er positieve ervaringen zijn. Het blijft riskant maar het beroep is voor een dvp ook riskant.

Ja want ze bezoekt je LinkedIn niet anoniem, althans niet bij mij. Ik voel me er overigens ook niet prettig maar het lijkt een trend te worden onder de dames. Als ze goede recensies hebben kan ik me eroverheen zetten, omdat ik dan min of meer weet dat er positieve ervaringen zijn. Het blijft riskant maar het beroep is voor een dvp ook riskant.
Dit komt inderdaad steeds vaker voor. Met name bij de Oost-europese dames heb ik de indruk. Kiera heeft mij geblockt, omdat ik niet aan social media doe. Een video call was blijkbaar niet genoeg. Ik begrijp ook wel dat ze een riskant beroep hebben en dat ze het op safe willen spelen. Maar je hoort ook verhalen dat klanten ermee gechanteerd worden.
Overigens kan men ook fake social media accounts aanmaken, dus eigenlijk zegt dat ook niet zoveel. Straks gaan ze nog om je ID vragen. ?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan