Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHi Pickle, regel jij dan even via Kelly dat ze haar nummer vemeld in haar advertentie, word jij ook niet meer lastiggevallen, ik zeg win-win situatieMensen kap eens met mij pm te sturen met de vraag voor haar nr. Heb er ondertussen al 9 gehad. Als je contact met haar wil kijk je maar op sj.
Even terug lezen. Ik meen alleen overdag (10-17 ofzo)
In een woord geweldig.
Thanks voor het navragen in ieder geval. En ik begrijp haar volkomen. Jij kunt de week goed beginnen na een bezoek aan haar vandaagIk ben net wederom bij Kelly geweest en ik heb het even voor je aan haar gevraagd... Kelly kent Dani niet, ze kent haar alleen van naam omdat ze in het verleden de zelfde planner hadden.
Of ze er voor open zou staan, denkt ze van niet. Omdat niemand weet van Kelly "op de mensen na die komen bij haar" dat zij dit doet en dat wilt ze graag zo houden...
Ze zei dat zelfs haar eigen vriendinnen het niet weten, dus waarom een vrouw die ze helemaal niet kent het wel toe vertrouwen.
Tis zonde, zou een leuke combinatie zijn! Maar ik snap haar ook.