Na een tijdje terug al eens pogingen te hebben gewaagd en opgegeven in verband met vreemd contact met de planner, was ik de laatste tijd op basis van de recensies heel erg nieuwsgierig geworden naar deze meid.
Kort maar vriendelijk app contact, me voorgesteld door middel van een foto. 2 uur later stond ik op de stoep en kon ik na 2 minuten wachten naar boven komen.
Achter de deur verscholen stond precies waar ik op hoopte: een vrolijke jonge meid van 24 die alleen een stringetje en bh aan had. Heel knap, veel mooier dan ik me had voorgesteld.
Na de zakelijke plichtplegingen, mocht ik op de bedrand zitten en begon te direct fanatiek te zuigen. M'n pik groeide pijlsnel in haar mondje en ze liet direct duidelijk merken waar ze van hield: veel spuug en lekker diep in de keel. Ze liet zichzelf al een aantal keer lekker gaggen op m'n lul, precies zoals ik het graag zie. Ondertussen kon ik met haar heerlijke gepiercede tietjes spelen, wat een genot
Na een paar minuten met plezier kijken hoe ze zichzelf aan het werk zette, heb ik het heft maar even in handen genomen. Eerst staand met haar op haar knieën voor me en daarna voor de echte test.. Kelly op haar rug gelegd met het hoofd over de bedrand en minutenlang diep in haar keeltje gestoten. Veel lekkere gag geluidjes. Soms had ze het echt even zwaar en 'tikte ze even af', maar alleen om vervolgens zo snel mogelijk al kreunend zelf m'n lul weer diep in haar keel te nemen.
Omdat ik nog niet klaar wilde komen heb ik Kelly verzocht om even alleen aan m'n ballen te zuigen, en ook dit ging weer met zo veel enthousiasme dat ik alsnog bijna klaar kwam!
Uiteindelijk het gevecht van mezelf verloren en vol overgave haar mondje volgespoten, wat een genot. Ik stond letterlijk te trillen op mijn benen.
Ik heb veel pijpbeurten in mijn leven gehad, maar zoals dit heb ik toch zelden meegemaakt.. en wat een leuke meid is het ook! Je zou er zomaar verliefd op kunnen worden..
Nog even een snelle douche en daarna wat gekletst voordat ik tevreden de deur uit ging. Tevreden, maar toch ook wat angstig dat dit niet de laatste 90 euro is geweest die ik aan dit meisje heb betaald haha