Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp het moment spreekt ze alleen met bekenden af, en de komende weken helemaal niet.Ik heb haar advertentie nog niet online kunnen zien. Ik weet dat je 9/10 uur ochtend moet kijken en dat ze heel snel vol zit en haar advertentie weer offline gooit. Ze is dus nu in Capelle aan den IJssel en niet in Rijswijk?
Ik heb vernomen dat de dames in Rijswijk voorlopig daar in ieder geval niet kunnen werken vanwege bezoek van de politie.Ik heb haar advertentie nog niet online kunnen zien. Ik weet dat je 9/10 uur ochtend moet kijken en dat ze heel snel vol zit en haar advertentie weer offline gooit. Ze is dus nu in Capelle aan den IJssel en niet in Rijswijk?
Dat heb jij helemaal goed.Ik heb vernomen dat de dames in Rijswijk voorlopig daar in ieder geval niet kunnen werken vanwege bezoek van de politie.
Niet in Rijswijk neem ik aanWhatsApp geeft aan 15-12/16-12 aanwezig
ad nu online https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/laat-jij-mij-kokhalzen-kus-kelly-_8094317nog linkje online ergens?
Ik kan niet namens Kelly zelf spreken, maar als je haar een mail hebt gestuurd, dan zal ze je vast een berichtje terug sturen. Als ik jou was zou ik even geduldig wachten.Ze was deze ochtend sinds een uur of 8 online met dr ad. Gemaild maar geen reactie en ad is nu offline. Betekent zeker agenda vol??
Juist! En wie weten meerdere dames nog te zitten vanuit Rijswijk? Mag ook privé!Is er een nieuw/actief linkje?
Erg nieuwsgierig
Haha zo kom ik ook aan de 2000+ berichten gepost op dit forum, blijven vragen wat 8 berichten geleden gezegd is.Is er een nieuw/actief linkje?
Erg nieuwsgierig
Dame ontvangt in Capelle ad IJssel, niet meer Rijswijk.Juist! En wie weten meerdere dames nog te zitten vanuit Rijswijk? Mag ook privé!
Ze is nog actiefKan iemand bevestigen of de dame nog actief is?
Ik volg! En weet iemand of er nog dames uit het voormalige Rijswijk te vinden zijn? Man, ik mis die dames….Kan iemand bevestigen of de dame nog actief is?
Werken Naomi en Stella nog ergens?Ik heb zelf meerdere keren met Kelly afgesproken, en op hetzelfde adres met Naomi en Stella. Nooit een probleem gehad met de dames of de planner.
Donaldducky je schrijft klaarkomen op gezicht. Dit doet ze toch niet? Of tegenwoordig wel?
Deze week nog voorbij zien komen, veelal op dinsdagochtend vroeg.. na 10 uur al offlineIs de dame nog actief? tijdje niet meer gezien op sj
Ik check het heel vaak maar heb het helaas nooit voorbij zien komen. Hopelijk kan ik een keer afspraak maken. Weet iemand of haar service nog steeds zo goed is?Deze week nog voorbij zien komen, veelal op dinsdagochtend vroeg.. na 10 uur al offline