Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa dat zou ik ook wel willen weten.Kan iemand mij vertellen op welke dagen en tijden ik haar kan ontmoeten?
Top…..mocht je haar spotten……stuur mij dan even een privé bericht. ThanksMaandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 10.30 en 17.00 uur. Maar ze heeft het super druk, soms 3 - 4 mannen in een uur, ze houdt van mannen met grote piemels die haar opwinden, haar kutje is gemiddeld strak, maar ze kan het allemaal hebben. Leder standje kun je haar hard neuken, ze kreunt alleen als je hard neukt.
Ze geniet er echt van dat je haar hard en snel neukt, ze kan geen genoeg krijgen van hard neuken, ze wordt ook supernat en zal klaarkomen als je het volhoudt tijdens een langer bezoek. Ze is een erg geile hoer.
Klopt maar er staan er wel meer hoorIs dit straatje achter de spui ? Waar maar 2 of 3 hoeren staan ?
Weet jij of ze er deze week is?Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 10.30 en 17.00 uur. Maar ze heeft het super druk, soms 3 - 4 mannen in een uur, ze houdt van mannen met grote piemels die haar opwinden, haar kutje is gemiddeld strak, maar ze kan het allemaal hebben. Leder standje kun je haar hard neuken, ze kreunt alleen als je hard neukt.
Ze geniet er echt van dat je haar hard en snel neukt, ze kan geen genoeg krijgen van hard neuken, ze wordt ook supernat en zal klaarkomen als je het volhoudt tijdens een langer bezoek. Ze is een erg geile hoer.
JaWeet jij of ze er deze week is?
Enthousiast geworden door alle lovende verhalen over Katja heb ik haar uiteindelijk ook bezocht. De verwachting was hooggespannen misschien wel te hoog.
Wat volgde was een teleurstellend bezoek. Kennelijk was de klik er niet of Katja had haar dag niet maar het resultaat was een nietszeggend saai bezoek. Kort vreemd praatje vooraf. Op bed een beetje opwarmen en niet bijzonder pijpen. Aan neuken, laat staat over haar heen spuiten, ben ik niet toegekomen. Heb mezelf afgetrokken en snel weer aangekleed.
Been there done that, op naar de volgende.
Ik heb niet meer over mijn ervaringen geschreven sinds de sluiting van hookers.nl, maar ik ben gisteren ook bij haar op bezoek geweest en had dezelfde ervaring, maar ze was erg aardig en zag er goed uit voor haar leeftijd. Een zeer standaard service S&F MC, ze is lekker strak en ik vulde het condoom snel, waarop ze lachte, ik was erg geil, ze zei wel dat als ik haar vaker bezocht we meer konden doen, maar voor meer geld. Voorlopig ga ik altijd bij Iryna langs als ze beschikbaar is en ik zal Katja nog eens proberen als Iryna druk is of niet aanwezig.I went to visit Katja based on the positive reviews here, unfortunately the experience was far from what I read. Pretty much what you can expect from a hooker in the RLD. PZC was not an option (I asked, she said nope). I find it hard to imagine that this is the same person described in the other reviews. On a different note, she looks pretty good, 40+ years old sexy MILF and she is friendly.
Altijd 19Zit katja nog op nummer 19 of op 22?