WHEM Kanya ( Thai ) Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet niet goed wat ik hiervan moet vinden. Ik heb een tiental jaar geleden contact gehad met een Belgische man die haar "verhuurde". Hij regelde de dates. Op de betreffende dag en uur moest je naar een bepaalde appartementsblok komen, vlakbij de ring in Antwerpen, waar hij huisbewaarder was. Hij gaf je dan de verdere gegevens om haar te ontmoeten.
Ik heb toen nooit afgesproken omdat ik het nogal louche vond.
Dit is 100% zeker dezelfde dame. Nu misschien wel volledig zelfstandig?
 
Weet niet goed wat ik hiervan moet vinden. Ik heb een tiental jaar geleden contact gehad met een Belgische man die haar "verhuurde". Hij regelde de dates. Op de betreffende dag en uur moest je naar een bepaalde appartementsblok komen, vlakbij de ring in Antwerpen, waar hij huisbewaarder was. Hij gaf je dan de verdere gegevens om haar te ontmoeten.
Ik heb toen nooit afgesproken omdat ik het nogal louche vond.
Dit is 100% zeker dezelfde dame. Nu misschien wel volledig zelfstandig?
Volgens de procedure in de mail gaat het nu ook op dezelfde manier om haar te ontmoeten.
 
Heb vorige week idd ook een mailtje gekregen met wat uitleg en instructies hoe een afspraak er aan toe zou kunnen gaan. Mits wat opzoekwerk heb ik ontdekt dat ze sinds 2023 zelfstandig zou zijn (ze heeft een Ondernemingsnummer) maar je weet natuurlijk nooit zeker dus benieuwd naar de eerste ervaringen. Ik volg….
 
Ik ben er reeds geweest. Zoals je zegt staat de man je op te wachten, je kan parkeren binnen het hek.
Dan laat hij je binnen waar Ya (das haar bijnaam)op je wacht.
Ben er super tevreden van de service.
Enig minpuntje…de lakens op bed waren die waar ze denk ik al een paar nachten had in geslapen samen met haar man.
 
Weet niet goed wat ik hiervan moet vinden. Ik heb een tiental jaar geleden contact gehad met een Belgische man die haar "verhuurde". Hij regelde de dates. Op de betreffende dag en uur moest je naar een bepaalde appartementsblok komen, vlakbij de ring in Antwerpen, waar hij huisbewaarder was. Hij gaf je dan de verdere gegevens om haar te ontmoeten.
Ik heb toen nooit afgesproken omdat ik het nogal louche vond.
Dit is 100% zeker dezelfde dame. Nu misschien wel volledig zelfstandig?
Ze vertelde mij dat haar man niet meer veel interesse had om haar sexueel te behagen en dat ze daarom mannen liet komen

Ik merkte wel bij de daad dat zij minder initiatief pakte wat er op kan wijzen dat ze zich wil laten verleiden/behagen
ik heb ze ook uitgebreid gebeft en uiteindelijk ben ik zelf ermee gestopt en haar gevraagd wat te zuigen om dan vervolgens haar in missio te neuken

ze is wel zeer verzorgd en lekker glad geschoren
kleinere borstjes weliswaar maar wel echt
 
Ze vertelde mij dat haar man niet meer veel interesse had om haar sexueel te behagen en dat ze daarom mannen liet komen

Ik merkte wel bij de daad dat zij minder initiatief pakte wat er op kan wijzen dat ze zich wil laten verleiden/behagen
ik heb ze ook uitgebreid gebeft en uiteindelijk ben ik zelf ermee gestopt en haar gevraagd wat te zuigen om dan vervolgens haar in missio te neuken

ze is wel zeer verzorgd en lekker glad geschoren
kleinere borstjes weliswaar maar wel echt
Hoboken ? , dan weet ik dat ik er vroeger ook eens ben geweest , ,,
 
En hoe was het ?
Niets special toen ,het is een dame die zeer afwachtend is en zelf geen inniciatief neemt , en als ik mij goed herinner geen zoenen en pijpen met . Trouwens het is raar je moet door een poort , (soort bedrijf) binnen gaan , en had toen enkele personen die je tegenkomt ( toen toch of dat nu nog is ????
 
Niets special toen ,het is een dame die zeer afwachtend is en zelf geen inniciatief neemt , en als ik mij goed herinner geen zoenen en pijpen met . Trouwens het is raar je moet door een poort , (soort bedrijf) binnen gaan , en had toen enkele personen die je tegenkomt ( toen toch of dat nu nog is ????
bij mij was het pijpen zonder en ook tongzoenen a volonte

ze is inderdaad wat afwachtend omdat ze zelf sexueel verwend wil worden (denk ik)

ze is vooral geen professionele maar een dame die doet sporadisch doet volgens mij
 
Deze dame ook bezocht na contact via mail . Het is een bedrijvencomplex waar ik vermoed hij de concierge is of zo . Vond er ook niks aan , zeer terughoudend .
Zal bij die ene keer blijven .
 
Mijn verhaal:
Ya is een lief klein poppetje en wanneer je dit met zachte hand behandeld komt alles goed.
Na een korte babbel al snel op het bed beland waarbij ik haar eerst uitgebreid heg gebeft waarbij zij veel kreuntjes liet maar het niet tot een hoogtepunt kwam. Dan de rollen omgedraaid zodat zij mij kon pijpen en God dat kan ze na enkele minuten hij mondje volgespoten het was zelfs zoveel dat ze niet alles kon doorslikken en terug op mijn lul uitspuwde.

Tijd voor een korte pauze met zij in mijn armen en een korte babbel.
Dan besloten om eventjes een massage te krijgen.

Al vlug lagen we terug in elkaars armen waarbij ik met mijn vinger haar poesje beroerde en zij mijn leuter weer op kracht bracht.
Na wat vingeren kwam ze dan toch klaar en zij was met nog aan het aftrekken zodat ik pardoes ook al mijn zaad op haar buik spoot, joepie de tweede keer was gelukt.

Ondertussen was ik reeds 1 u 15min binnen, nog wat kletsen en aankleden en het avontuur was voorbij.

Conclusie: lief klein poppetje wat niet echt initiatief neemt maar wanneer je zelf aangeeft wat je wil kom je er wel. Spreek mix van Nederlands en Engels maar beiden soms moeilijk begrijpbaar.
Ga ik nog terug? Ik denk van niet omdat het niet direct mijn klik is die ik zocht.
Welke punten krijgt zij en dikke 8/10 voor moed en volharding. Ze geniet wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan