Wat prefereren jullie een dure knappe dvp of toch liever een goedkope minder aantrekkelijke dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het heeft natuurlijk ook met de klik te maken, mijn vaste dvp, die ooit 2 weken heeft geadverteerd en daarna nooit meer kan voor mij door geen enkele andere dvp worden overtroffen terwijl ze qua prijs een 'goedkope' dvp is, alhoewel ze allang niet meer als dvp beschikbaar is, als ik er eentje laat komen die 10x zoveel kost ga ik niet dezelfde ervaring krijgen en dat komt door de zeldzame 'klik'
Ze zijn heel dun bezaaid de dvp's waar je die klik met hebt. Het heeft niet alleen met fysiek te maken maar ook de mentale klik dient er te zijn, wat overeenkomsten op seksueel vlak ook. Niet met het gedacht ik betaal doe jij nu maar je werk, vind het belangrijk dat beiden ervan genieten. Heb gelukkig iemand nu waar het super met klikt, nog nooit voorgehad en hebben elkaar al verschillende keren gezien. Het wordt zelfs beter met de keren dat we elkaar zien. Een toppertje, een pareltje onder de dvp's.
 
Laatst bewerkt:
ik val op slanke vrouwen met een knap gezichtje, waarschijnlijk zoals velen. Ik heb nu echter de afgelopen maanden 2 keer sex gehad met een jonge studente. Een studente die af en toe nood heeft aan sex (zoals ze zelf zegt) en die er niet in slaagt een vaste relatie te hebben. Ze is namelijk serieus volslank en voor mij zeker niet aantrekkelijk. Maar vermits ze nog maar 2 sexpartners heeft gehad kan ik met haar gerust zonder condoom vrijen. Bij DVP's doe ik het nooit zonder. De sex voelt ook goed (strakke poes). Maar vermits is ze zo onaantrekkelijk vind twijfel ik steeds het nog te doen. Ze is ook tevreden met 50 euro per beurt. Wat zouden jullie doen? een knappe dvp (met condoom, en mss iemand die je vlug afwerkt) of met die onaantrekkelijke studente?
 
Dus je valt op iets, maar hebt seks met iemand die dat niet heeft? Blijkbaar vind je haar toch geil genoeg, want anders zou je geen erectie kunnen krijgen en met haar willen vrijen, wat blijkbaar nog lekker is ook. Liever een minder knappe dame, die wel gewillig is en waarmee het lekker is, dan een hele knappe die arrogant is en er niks van bakt, toch?!
 
Ik ken dat gevoel om met een niet al te mooie vrouw sex te hebben. Zeker in eroticcinema.nl is mij dat meerdere malen overkomen en ook bij One Night Stands, nog niet zo lang geleden, alleen was dat een aantrekkelijke vrouw. Vooral de volle overgave, elkaars lekkere plekjes vinden en alles puur zonder condoom maken het inderdaad super geil.

Oja, nog wat. @dewilde82, wanneer wordt je vader? Of heeft zij geen kinderwens?
 
Als je geil van haar wordt is het toch goed? Dan heeft ze iets wat jou triggered en dan moet je niet gaan nadenken of je haar alleen op haar voorkomen zou hebben uitgekozen. Je wordt geil dus doet ze "iets" met jou of jouw gedachten.
 
PS: voor seks met een vrouw die ik onaantrekkelijk vind, pas ik altijd. Ik geef er nog liever zelf een snok aan ...
Nu... sex met een vrouw die ik 'onaantrekkelijk vind'... daar pas ik dus ook voor!
Maar wat ik bedoel: het hoeft dus geen vrouw zijn waar iedereen naar omkijkt op straat. Mag natuurlijk wel! (zie bijvoorbeeld Lucy, Ingelmunster)
Maar... een vrouw die weet wat ze wil in bed... en die weet wat mannen lekker vinden. En dan passionele, geile sex! Laat maar komen!
 
Laatst bewerkt:
Sex met een vrouw die ik niet aantrekkelijk vind, daar pas ik voor. Zie dat wel bij vrienden, die scoren dan in het uitgaansleven 'een onvoldoende', en zijn daar dan nog trots op ook. Heb ik nooit begrepen, help mezelf nog liever handje dan.
 
Hoe lelijk is lelijk…. Ze kan niet de meest aantrekkelijke vrouw zijn of een echt niet om aan te gluren mens.

Die eerste zou is wellicht niet wegsturen wanneer er een fijne klik is, maar die tweede……
 
ik val op slanke vrouwen met een knap gezichtje, waarschijnlijk zoals velen. Ik heb nu echter de afgelopen maanden 2 keer sex gehad met een jonge studente. Een studente die af en toe nood heeft aan sex (zoals ze zelf zegt) en die er niet in slaagt een vaste relatie te hebben. Ze is namelijk serieus volslank en voor mij zeker niet aantrekkelijk. Maar vermits ze nog maar 2 sexpartners heeft gehad kan ik met haar gerust zonder condoom vrijen. Bij DVP's doe ik het nooit zonder. De sex voelt ook goed (strakke poes). Maar vermits is ze zo onaantrekkelijk vind twijfel ik steeds het nog te doen. Ze is ook tevreden met 50 euro per beurt. Wat zouden jullie doen? een knappe dvp (met condoom, en mss iemand die je vlug afwerkt) of met die onaantrekkelijke studente?
hoe is jullie contact ooit begonnen dan?

Ik bedoel, ik kan me best voorstellen dat je prima seks kunt hebben met iemand die je niet niet fysiek aantrekkelijk vindt. Als zij heel bedreven is in bed en je een goede klik hebt kom je al een heel eind. Blijkbaar gaat dat goed bij jullie, dus go for it.

Maar voordat jij wist dat de seks lekker was, heb jij er mee ingestemd om te betalen voor seks met een dame die je onaantrekkelijk vond, hoe is dat zo ver gekomen?

Puur uit interesse.
 
Richard Hammond (Top Gear) zei een keer (geen letterlijk kwoot) :
Go to the pub, pick up an ugly girl, go home, have sex, and go back to the pub. You spend a better evening than the other guys because they paid for a lot of drinks and did not score.

Dus zou je met een minder aantrekkelijke vrouw seks kunnen hebben? Natuurlijk. Uiterlijk is geen garantie voor goede seks.

Mijn eigen ervaring is dat ik de beste seks (P6) met dames had die zeker niet de looks hadden. De "optik-fick" is normaliter alleen maar doorsnee seks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan