Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op een zonnige dag in een rustig treincompartiment een aantrekkelijke slapende dame zien met d'r benen open en zicht hebben op haar borsten. Vervolgens mezelf opgeilen op haar en badat ze langzaam wakker wordt haar zachtjes verwennen. Met m'n vingers en tong om haar vervolgens respectvol en hartstochtelijk intiem te nemen. Is dat in de trein van Antwerpen naar Amsterdam? Zou geweldig zijn!
Het zou wel degelijk op die trein zijn, maar dan eerder tussen Brussel en Antwerpen 😋
 
Die lijn is niet altijd druk bezet, zou eerder stiekem zijn..
Nu... hier een leuk alternatief:

Je neemt de trein naar Gent St-Pieter en laat me weten waar je zit.
Dan bekijk ik je terwijl je ligt te 'slapen'.
In Gent gaan we meteen naar Trianon... en eens op de kamer kan ik je grondig betasten.
En... dan neuk ik je zo hard en lang als je zelf wil.
 
Op een hele drukke, openbare plaats betast worden, en meer.. Een beetje contradictorisch, want in een club vind ik het net niet leuk om omsingeld te worden.. maar in een danscafé of tijdens een optreden voelen dat iemand aan mijn kont en borsten zou zitten, zijn handen onder mijn kleren zou laten gaan, voelen hoe zijn pik tegen me aandrukt 🔥🔥
Soms gebeurde het in een café wel eens dat het door de drukte niet anders kon dan dat je lijf tegen lijf naar binnen of naar buiten probeerde te komen.
Meermaals mogen ervaren dat vrouwen met hun borsten tegen mijn rug aanschuurden, al dan niet opzettelijk...
 
Misschien is dit een wat realistischere fantasie om waar te maken: het eens doen met een raamdame die nog maar net 18 jaar geworden is, dus net oud genoeg om in België legaal aan betaalde seks te doen, maar met nog zo'n heerlijk strak, glad lichaam.
 
Misschien is dit een wat realistischere fantasie om waar te maken: het eens doen met een raamdame die nog maar net 18 jaar geworden is, dus net oud genoeg om in België legaal aan betaalde seks te doen, maar met nog zo'n heerlijk strak, glad lichaam.
Je komt over als een vies mannetje die het liefst jonge meisjes neukt maar bij jou tekst 18 jaar legaal in België zegt omdat je weet dat jonger strafbaar is.
 
Je komt over als een vies mannetje die het liefst jonge meisjes neukt maar bij jou tekst 18 jaar legaal in België zegt omdat je weet dat jonger strafbaar is.

Jij bent dus zo iemand die vindt dat ik enkel vrouwen tot hooguit enkele jaren jonger dan mij aantrekkelijk mag vinden? :rolleyes: Het is niet omdat je zelf ouder wordt, dat je ineens een voorkeur gaat krijgen voor verlepte bloemen hé. Waarom mag iemand van achttien jaar zo'n uitspraak doen als in mijn vorig bericht, maar iemand van veertig jaar níet? (n) En trouwens: meerderjarig is meerderjarig hé. Er bestaat geen wet die seksueel contact met wederzijdse instemming tussen meerderjarigen onderling verbiedt, ongeacht het leeftijdsverschil tussen beide achttienplussers.
 
Jij bent dus zo iemand die vindt dat ik enkel vrouwen tot hooguit enkele jaren jonger dan mij aantrekkelijk mag vinden? :rolleyes: Het is niet omdat je zelf ouder wordt, dat je ineens een voorkeur gaat krijgen voor verlepte bloemen hé. Waarom mag iemand van achttien jaar zo'n uitspraak doen als in mijn vorig bericht, maar iemand van veertig jaar níet? (n) En trouwens: meerderjarig is meerderjarig hé. Er bestaat geen wet die seksueel contact met wederzijdse instemming tussen meerderjarigen onderling verbiedt, ongeacht het leeftijdsverschil tussen beide achttienplussers.
Raar mannetje , op je veertigste voor het eerst geneukt maar op meisjes van 18 vallen.
 
Jij bent dus zo iemand die vindt dat ik enkel vrouwen tot hooguit enkele jaren jonger dan mij aantrekkelijk mag vinden? :rolleyes: Het is niet omdat je zelf ouder wordt, dat je ineens een voorkeur gaat krijgen voor verlepte bloemen hé. Waarom mag iemand van achttien jaar zo'n uitspraak doen als in mijn vorig bericht, maar iemand van veertig jaar níet? (n) En trouwens: meerderjarig is meerderjarig hé. Er bestaat geen wet die seksueel contact met wederzijdse instemming tussen meerderjarigen onderling verbiedt, ongeacht het leeftijdsverschil tussen beide achttienplussers.
Als ik zo jong was als u nu , had ik geen dame van plezier nodig ik zocht ze in dancing café enz,,, nu heb je zelfs festivals waar er genoeg jonge dames zijn die wel een nachtje in de tent wensen door te brengen met een gast , dus waarom betalen 🤔 of ben je toch een beetje een raar geval ?
 
Raar mannetje , op je veertigste voor het eerst geneukt maar op meisjes van 18 vallen.

De meesten neuken voor het eerst ergens tussen hun vijftiende en hun twintigste. Doorgaans is dat met iemand die eveneens tussen vijftien en twintig jaar is. Moet je verbaasd zijn, als iemand het nooit heeft gedaan maar de meeste anderen wél, dat hij dan wel eens een meisje van 18 zou willen neuken? :rolleyes:


Als ik zo jong was als u nu , had ik geen dame van plezier nodig ik zocht ze in dancing café enz,,, nu heb je zelfs festivals waar er genoeg jonge dames zijn die wel een nachtje in de tent wensen door te brengen met een gast , dus waarom betalen 🤔 of ben je toch een beetje een raar geval ?

Ik ben ooit wel naar fuiven, danscafés en dergelijke geweest. Niemand gaf daar iets om mij.
 
De meesten neuken voor het eerst ergens tussen hun vijftiende en hun twintigste. Doorgaans is dat met iemand die eveneens tussen vijftien en twintig jaar is. Moet je verbaasd zijn, als iemand het nooit heeft gedaan maar de meeste anderen wél, dat hij dan wel eens een meisje van 18 zou willen neuken? :rolleyes:
Het is niet voor niets dat er films gemaakt worden met jong uitziende meiden die door een oudere acteur worden gepakt.
Er wordt beweerd dat 30% van de jongens op school het met 80% van de meiden doet, dus voor velen is het een onvervulde fantasie die in de meeste gevallen alleen met betaalde seks alsnog waargemaakt kan worden.
Of je moet als sugardaddy willen fungeren, dan hebben veel jonge vrouwen een stuk minder bezwaar om het met een oudere man aan te leggen.
 
Geloven de meeste mensen nu werkelijk dat een "normale" heteroseksuele kerel van 40+ jaar geen seksuele gevoelens kan krijgen van een mooie, strakke en gave meid van +- 18 jaar mét duidelijk ontwikkelde secundaire geslachtskenmerken? :rolleyes::unsure::oops:
Een normale 40 jarige heteroseksuele man heeft al een sexleven achter zich en is niet nog maagd op die leeftijd en loopt rond met de fantasie om achttienjarige meisjes te neuken die zodra zij volgens de wet volwassenen zijn de hoer gaan spelen.
 
Een normale 40 jarige heteroseksuele man heeft al een sexleven achter zich en is niet nog maagd op die leeftijd

Maar in mijn geval is dat dus anders. Ik ben benieuwd hoe al die "normale" heteroseksueel mannen zich zouden voelen als ze op hun veertigste nog maagd waren. Ze hebben het vroeger, toen ze zelf veel jonger waren, doorgaans gedaan met meiden die zelf nog lang geen veertig jaar waren.
 
Een normale 40 jarige heteroseksuele man heeft al een sexleven achter zich en is niet nog maagd op die leeftijd en loopt rond met de fantasie om achttienjarige meisjes te neuken die zodra zij volgens de wet volwassenen zijn de hoer gaan spelen.
Ik snap je punt niet helemaal. Hij omschrijft niets wat verboden is, waarom moet jij daar een oordeel over geven?
 
Ik snap je punt niet helemaal. Hij omschrijft niets wat verboden is, waarom moet jij daar een oordeel over geven?
Oudere mannen die fantaseren over sex met (veel) jongere vrouwen...
Is echt niet zo uitzonderlijk hoor!

En... bij betaalsex en met wederzijdse toestemming is dat dus perfect mogelijk (als zij dus wel de wettelijke leeftijd heeft)
 
nou niet roomser dan de Paus worden hee jongens..
in elke rubriek 'de mooiste en lekkerste' ,staat het bomvol meiden die nog geen 21 zijn..
persoonlijk zie ik liever een paar jongedame's lippen op mijn pik dan van een dame van 50+..
zolang ze 18+ is en er wederzijds goedvinden is ..no problem at all
je kunt het veroordelen dat het 'niet hoort bij je leeftijd'..
ik rijd zelf op een 1000cc sportmotorfiets..zou ik dan een PanEuropean moeten kopen omdat dat beter 'bij mijn leeftijd' hoort..want stel je voor dat de buren er iets van zeggen..
als ik toevallig zin heb in sex met een meid van 23 of 18...dan wil dat niet meteen zeggen dat ik er een huis mee ga kopen ,of dat onze karakters matchen op andere vlakken..we hebben sex en klaar..
dat is heel wat anders..
Sexjobs staat vol met figuren die cucks zoeken om te domineren of onder te zeiken ofzo..top and bottom..what the fuck dat ook betekent..
ze doen maar..misschien vind ik dat ook wel ziek..maar zolang ze er een ander geen pijn mee doen of er last van heeft?
 
persoonlijk zie ik liever een paar jongedame's lippen op mijn pik dan van een dame van 50+..
zolang ze 18+ is en er wederzijds goedvinden is ..no problem at all
je kunt het veroordelen dat het 'niet hoort bij je leeftijd'..

Geen fantasie, maar werkelijkheid: een keer of twee per maand komt er een 25-jarige Haitiaanse bij me langs. Ik maak lekker eten, dan gaan we in de jacuzzi en tenslotte eindigen we de avond in bed waar ik haar klaar bef en tenslotte haar lekker kutje flink doorneuk. Een leeftijdsverschil van 40 jaar. Zij vind het leuk, ik vind het leuk. Wie zou zich daar dan druk over maken?
 
Over jongere vrouwen gesproken.

Het lijkt mij wel leuk om eens, met de ervaring die ik nu heb bedoel ik, een (18+) jongedame te ontmaagden. Normaal helemaal niet mijn doelgroep, ik vind meer ervaring veel leuker.
Maar het proberen om haar voor haar eerste keer een top-ervaring te geven, helemaal op haar gericht en bij voorkeur niet betaald. Dat lijkt me echt leuk om een keer te doen.

Maar ik denk dat dit wel altijd een fantasie zal blijven. De kans hierop wordt met de tijd in ieder geval niet groter.
 
Geen fantasie, maar werkelijkheid: een keer of twee per maand komt er een 25-jarige Haitiaanse bij me langs. Ik maak lekker eten, dan gaan we in de jacuzzi en tenslotte eindigen we de avond in bed waar ik haar klaar bef en tenslotte haar lekker kutje flink doorneuk. Een leeftijdsverschil van 40 jaar. Zij vind het leuk, ik vind het leuk. Wie zou zich daar dan druk over maken?
Heb je kat of hond?

Sorry kon het niet laten. 😉😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan