Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNonofficieel wel gewoon ff vragenIk had begrepen dat het sinds enige tijd niet meer (officieel) in Haagse sexshops te koop is.
Blue 69 flesje is populair als geilmakend en in combi met erectiepilOm weer eens terug op het onderwerp te komen :
Sinds kort de voordelen ontdekt van prestatie verhogende middelen door een Cobra 120 van een kameraad gekregen.
In 4 delen gesneden en eens gebruikt in actie. Zeer tevreden van het resultaat.
Maar minder dan Ā¼ zou misschien ook wel lukken.
Toch wat vragen : slikken jullie wel eens bij tijdens een avond sex?
Is er iemand met ervaring in de combinatie van erectiepillen en Joints, extacy, GHB of alcohol?
Die laatste is voor mij waarschijnlijk geen succes omdat ik al snel uitdroogt verschijnselen voel bij Cobra en ook bij alcohol dus beide tegelijk lijkt me helemaal slecht vallen.
JA en toch verkopen velen het onder de toonbankSexshop "Hans", inmiddels gestopt, kreeg indertijd van de NVWA te horen dat ze moesten stoppen en anders een boete zouden krijgen waarbij hij voor elke pil in de zaak, een hoge boete zou krijgen. Daarom ook "onder de tafel" niet meer verkocht. Andere sexshops liggen wellicht ook onder een vergrootglas en zullen dezelfde hoge boete krijgen bij overtreding.
Toch wat vragen : slikken jullie wel eens bij tijdens een avond sex?
Is er iemand met ervaring in de combinatie van erectiepillen en Joints, extacy, GHB of alcohol?
Al iemand gevonden ?Iemand telefoonnummer voor Tilburg toevallig kamagra of Cobra
Scroll eens terug in dit topicWelke betrouwbare online shops voor erectiepillen?
Elk half jaar verdwijnen ze en komen er nieuwe bij.