Een beetje “vies” (ook) lekker(der)?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Leuk onderwerp. Naturel, graag. Stoppeltjes van (eer) gister mag zeker. Dat geeft wat meer textuur dan alleen zacht & nat. Ik hou van Plain Jane, buurmeisjestypes. Liefst korter dan ik. En misschien wel net zo belangrijk open minded en aardig met een leuk praatje na de daad.

Linkje zou dan handig zijn...

Vroeger toen ik jong, dronken en beregeil was koos ik bewust voor zulke types. Toen was het hoe viezer hoe beter… en achteraf spijt hebben, snel naar huis en urenlang onder een hete douche staan schrobben…

Maar nu wat ouder en (klein beetje) wijzer geworden wil ik alleen maar op en top verzorgde dames die zich weten te gedragen als een vrouw. Ranzige luchtjes, beharing op gezicht/oksels/armen/benen/kut, incompleet gebit, slechte huid/haar, etcetera… Geef mijn portie maar gauw aan Fikkie!

Daar denk ik weleens over na inderdaad. Bij een zachte volle baard zou het kunnen meevallen. Maar toch lijkt me glad als vrouw zijnde het fijnst.
Met mijn vrij korte baard nog nooit van enige dame commentaar gehad. Het tegenovergestelde eerder. Toegegeven is mijn baard redelijk zacht.

Ook is het zo dat ik mijn baardharen niet over mijn lippen laat groeien. Dat controleer ik op de dag zelf ook nog eens extra en trim ik alles even bij.

Ik wil wel het volle lip op lip gevoel bij alle lippen. Wat betreft "vies" is een poesje wat een klein beetje squirt of vaginaal vocht tijdens het beffen lekker.

Een poes met stoppels vind ik niks. Dat beft niet fijn en mijn mini hoeft niet zo nodig rauw geschuurd te worden als ze over me heen glijdt.

Naturel? Leuk. Tatoeages? Leuk. Piercing? Leuk. Clean? Ook leuk. Alles aan de verpakking is al snel leuk als de dame waar die omheen zit leuk is.

Ik kan het ook niet apart of bijzonder vinden, hele extreme gevallen uitgezonderd. Verder ben ik van de relax sex, dus veel gezweet wordt er ook niet.

Terug
Bovenaan Onderaan