Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is nooit 'officieel' in sexshops te koop geweest, enkel onder de toonbank, omdat het een medicijn is wat enkel op voorschrift verstrekt mag worden. Maar bij mijn weten handhaaft de NVWA en IGJ enkel (misschien beter zeggen 'vooral') bij gevallen waar dingen onder een verkeerde naam worden verkocht, en bij grootschalige handel.

Sexshop "Hans", inmiddels gestopt, kreeg indertijd van de NVWA te horen dat ze moesten stoppen en anders een boete zouden krijgen waarbij hij voor elke pil in de zaak, een hoge boete zou krijgen. Daarom ook "onder de tafel" niet meer verkocht. Andere sexshops liggen wellicht ook onder een vergrootglas en zullen dezelfde hoge boete krijgen bij overtreding.

Om weer eens terug op het onderwerp te komen :
Sinds kort de voordelen ontdekt van prestatie verhogende middelen door een Cobra 120 van een kameraad gekregen.
In 4 delen gesneden en eens gebruikt in actie. Zeer tevreden van het resultaat.
Maar minder dan ¼ zou misschien ook wel lukken.
Toch wat vragen : slikken jullie wel eens bij tijdens een avond sex?
Is er iemand met ervaring in de combinatie van erectiepillen en Joints, extacy, GHB of alcohol?
Die laatste is voor mij waarschijnlijk geen succes omdat ik al snel uitdroogt verschijnselen voel bij Cobra en ook bij alcohol dus beide tegelijk lijkt me helemaal slecht vallen.

O
Ik had begrepen dat het sinds enige tijd niet meer (officieel) in Haagse sexshops te koop is.
Nonofficieel wel gewoon ff vragen
Om weer eens terug op het onderwerp te komen :
Sinds kort de voordelen ontdekt van prestatie verhogende middelen door een Cobra 120 van een kameraad gekregen.
In 4 delen gesneden en eens gebruikt in actie. Zeer tevreden van het resultaat.
Maar minder dan ¼ zou misschien ook wel lukken.
Is er iemand met ervaring in de combinatie van erectiepillen en Joints, extacy, GHB of alcohol?
Die laatste is voor mij waarschijnlijk geen succes omdat ik al snel uitdroogt verschijnselen voel bij Cobra en ook bij alcohol dus beide tegelijk lijkt me helemaal slecht vallen.
Blue 69 flesje is populair als geilmakend en in combi met erectiepil
Sexshop "Hans", inmiddels gestopt, kreeg indertijd van de NVWA te horen dat ze moesten stoppen en anders een boete zouden krijgen waarbij hij voor elke pil in de zaak, een hoge boete zou krijgen. Daarom ook "onder de tafel" niet meer verkocht. Andere sexshops liggen wellicht ook onder een vergrootglas en zullen dezelfde hoge boete krijgen bij overtreding.
JA en toch verkopen velen het onder de toonbank

Alcohol en ED meds niet, ik vind alcohol en sex toch al niet zo'n beste combinatie, behalve 1 of 2 wijntjes/biertjes om wat los te komen maar daar heb ik qua erectie geen last van. Dus dan neem ik het niet, ik vind alcohol toch al een waardeloze drug in vergelijking met de alternatieven.

De anderen - cannabis geen erectieproblemen dus weet ik niet (synthetische cannabis is een ander verhaal - holy moly - dan neem ik ED meds om uren door te gaan, niet zozeer omdat ik geen erectie meer krijg).

XTC - ja daar krijg je zoals welbekend (net als amfetaminen) erectieproblemen van. Maar het is zo lekker, seks op MDMA. Ik neem een uurtje van tevoren wat tadalafil (5 tot 10 mg, meer word ik misselijk van) en een paracetamol. Dan samen met de XTC 75 mg sildenafil (halve cenforce 150, die gebruik ik het liefst). En dan elke keer ik XTC bijneem nog eens 75mg. Dat is voldoende om wel een stijve te houden, waar ik ook mee kan neuken, maar klaarkomen blijft lastig, dat is maar af en toe dat dat lukt. En zeker niet meerdere keren op een avond, wat ik zonder drugs prima kan. Dus ja het helpt maar niet 100%. Maar, ik vind dat geen probleem. Seks op XTC gaat niet om het klaarkomen. Dus ik vind het perfect.

GHB - neem ik eigenlijk alleen icm XTC dus zie hierboven.

En dan poppers, super lekker tijdens seks, maar de effecten zijn kort genoeg om er geen echte problemen mee te hebben. Natuurlijk zakt je erectie weg, soms zelfs terwijl er aan je pik wordt gezogen, maar da's een paar minuten later weer OK. Dus daar neem ik geen ED meds voor.

Qua gezondheid - natuurlijk allemaal niet best, maar zeker combinaties kunnen gevaarlijk zijn. Dus alleen doen als je je lichaam goed kent en geen hartklachten en dergelijken hebt. Ik.vind wel dat jet gevaar van de combinatie poppers/ED meds overdreven wordt. Als.het echt zo gevaarlijk was, vielen mannen bij bosjes dood op gay seksfeesten. Maar er zijn maar hier en daar case reports bekend en daar ging het steeds om mensen die toch al wat mankeerden of die achterlijke hoeveelheden namen. Tja als ik hele grammen coke ga wegsnuiven is dat ook gevaarlijk. Zoals met alle drugs moet je wel je verstand erbij houden zodat het leuk blijft.

Terug
Bovenaan Onderaan