Recensie Melissa, Bergisch Gladbach 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mike

Stamgast
Forumpionier
303
05/07/21
258
24
Intiem
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://m.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/bergisch-gladbach-bizarre-melissa-12762543
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag was het dan zover. na 5 jaar weer eens een afspraak met Melissa, helaas deze keer in Bergisch Gladbach en niet in Neuss. dit verlengde mijn reis naar 110 kilometer (heenreis). Tesamen met de nodige baustelle, duurde dit dus ongeveer 1,5 uur. wat je tegenwoordig allemaal niet overhebt voor een jonge dame.

uiteindelijk gearriveerd in de regio van Duitsland waar ik niet vaak/nooit kom, met de laatste kilometers door wat gehuchtjes van de voorstad Keulen. nu maar hopen dat de "kopf kino" aansluit op de werkelijkheid.

locatie is goed en discreet toegankelijk, ruime parkeermogelijkheden met parkscheibe. haar kamer is knus en lekker warm. wat was ik blij weer haar te zien. ze had een strak jurkje aan waar haar figuur goed te zien was, ze heeft exht een killerbody, aangekleed met stockings, jummy!

even kort bijgepraat en toen de wensen besproken. ik kon niet wachten om te beginnen! ze had mijn ballen en pik lekker afgebonden en ik ging liggen op bed. ze geilde me al snel op en ik kan haar lekker betasten. haar strakke rond bips kon ik zowel boven haar jurkje maar nog beter on haar jurkje voelen. ik ging verder naar haar kutje en dat bleek al snel nat te zijn. ik heb haar op mijn gezicht gezet zodat ik haar heerlijk met mijn tong kon verwennen, vaginaal en anaal. ondertissen ginnen mijn handen over haar kont, af en toe een pets erop en langzaam naar boven. ik voelde haar kleine borsten (bh bleef aan) en af en toe mijn duim op haar sterretje. ze genoot ervan en werd steeds natter. ze kronkelde en kreunde. daarna was het tijd om mij verder te verwennen. een goed opgebouwde fisting waar ik heerlijk van genoot. na 30-40 minuten afgemaakt met heerlijke sex, dit hield ik maar enkele minuten uit met dit strakke kutje en spoot al gauw het condoom vol. en nogmaals, ze heeft een killerbody, strak, heerlijke kont en superkutje. hier hou ik van.

al met al een geslaagde date. minpunt vond ik dat ze wat stilletjes was, ik had gehoopt dat ze wat assertiever was.

herhalingsgevaar, voor mij 50:50, vanwege de afstand en ben toch meer gevoelig voor wat praatgrage dames. ook jammer dat ze niet kust of tongzoenen doet. pmaar elke cent waard

Terug
Bovenaan Onderaan