Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
aah jah snap ik maar ik bedoelde dus als je bijvoorbeeld op een sexparty bent je heb je pilletje al ingenomen je heb al geneukt enz
maar een keer onder tussen een keer iets eten kan vette hap wezen of wat dan ook
dan ben ik dus benieuwt van als de pil al ingewerkt is wordt de werking dan minder

ik neem altijd op lege maag

maar die supper kamgra ohjelly werkt goed bij me vooral op lege maag

heb nu ook de supper kamgra in pil vorm
en ga die binnenkort is proberen of de bijwerking iets minder zijn
neem aan dat de 2 de zelfde uren werking hebben
Ik ben een aantal keren in wulfrath geweest bij sg partys en dan nam ik bij aanvang een kamagra. Vervolgens voor het feest los barste dronk ik veel mineraal water met gas. Na een keer te zijn klaar gekomen nam ik een korte pauze en nam wat te eten van het buffet.
En ik kreeg weer een stijve en kwam vrij makkelijk een 2e keer.
Daarna lukte een 3e keer niet om klaar te komen. Ik denk dat de geile sfeer ook mee werkte.
 
als je een pilleke heb genomen en dat je een keer ondertussen iets eet dus als je bijvoorbeeld een hamburger of patat gaat eten wordt dan de werking minder of blijft het zelfde
Omdat de normale pillen bij mij altijd een nawerking hebben (tot 2 dagen erna lijkt het wel) kan ik je vertellen dat ik erna eten nooit verminderde of versnelde afbreking heb gezien. De opname wordt volgensmij verhinderd icm vet eten, als het al opgenomen is heeft het geen effect (in mijn ervaring).
  • Van te voren ingenomen nadat ik mijn vriendin weer zag na 3 weken buitenland (vrijdag)
  • Volgende dag normaal gegeten, eten laten bezorgen (Mc)
  • Zelfde avond nog steeds profijt van de Cenforce (50 tot 100 mg wat ik had ingenomen)
  • Zondag ochtend nog steeds profijt van
 
Ik krijg vaak reclame van Mr.Stiff. Maar wat is de werking hiervan is dat voor een hardere erectie of voor het uitstellen van een orgasme, of beide?

En hoe werken deze pillen is dat een soort van bloedverdunner?
 
Is troep, werkt niet, eerder hier besproken volgens andere gebruikers
Heb geen ervaring met de pillen die hier besproken worden maar vraag mij juist af wat ze eigenlijk doen. Want meestal waarschuwen ze wel als je bloedverdunners neemt.
Ik moet deze preventief innemen als ik dit niet neem krijg ik continue tromboses.
Daarmee dat ik wil weten of ze bloedverdunnend werken of ervoor zorgen dat de aders zich meer open zetten ofzo.
 
Beste mensen weet er iemand dat er iets bestaat om achter elkaar meerdere keren kunnen te klaarkomen want na 2 de keer achter elkaar heb ik het moeilijk om klaar te komen alvast vriendelijk bedankt
 
Ik wou ook maar eens experimenteren.
1 super kamagra en super vidalista besteld bij kamagrashop.nl pas later zag ik dat mensen zeiden dat deze fake was.

Dus meteen op bij Bib besteld.

En tot mijn verbazing. Vandaag alle 2 binnen gekomen.
Van Bib netjes een mail na elke update.
Kamagrashop.nl alleen de bevestiging. Nooit meer reactie. Dus heel verbaasd dat ik die toch heb gekregen.
 
Ik wou ook maar eens experimenteren.
1 super kamagra en super vidalista besteld bij kamagrashop.nl pas later zag ik dat mensen zeiden dat deze fake was.

Dus meteen op bij Bib besteld.

En tot mijn verbazing. Vandaag alle 2 binnen gekomen.
Van Bib netjes een mail na elke update.
Kamagrashop.nl alleen de bevestiging. Nooit meer reactie. Dus heel verbaasd dat ik die toch heb gekregen.
Heb je dan ook pillen via kamagrashop ontvangen?
 
Heeft Iemand een adres of een contact voor Kamagra of genforce liefst in omgeving Almere ?
Ik wil graag afhalen en contant betalen. In de omgeving mag je ruim nemen, een straal van 50KM is prima.

Ik had voorheen een prima adres in Lelystad (mrcobra), maar zijn mobielnummer doet het niet meer, ik vrees dat ik een overgang naar een nieuw nummer gemist heb. Mocht iemand zijn actuele nummer weten dan zou ik enorm geholpen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan