Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen woensdagavond bij BIB de maanddeal van augustus besteld https://bibshop.eu/product/maand-deal-augustus-2024/ met de volgende inhoud:

  • 5 strips Kamagra 100mg = 20 pillen
  • 1 strip Cobra 120mg = 5 pillen
  • 1 weekpack Kamagra Oral Jelly = 7 sachets **
  • 1 strip Vidalista 40mg = 10 pillen
  • 1 strip Vilitra 40mg = 10 pillen
  • 1 strip Ladygra 100mg voor vrouwen – 4 pillen
  • 1 strip Vardeforce 60mg = 10 pillen
  • 1 strip Cenforce 150mg = 10 pillen
Voorheen een paar keer Kamagra 100 bij een sexshop in Het Oude Noorden in Rotterdam afgehaald, 50 euro voor 6 pillen. Erg aan de prijs natuurlijk, dus nu via BIB een een veelvoud voor (praktisch) dezelfde prijs. Vooralsnog alleen ervaring met Kamagra 100 (altijd door tweeën gebroken), en dit gaf mij 1 a 1,5 uur een goede erectie. Ik begrijp dan ook niet zo goed dat het bij sommigen wel tot 4 uur werkt.

Ik ben een paar keer bij een feestje geweest waarbij ik het dan na anderhalf uur zonder hulpmiddelen een halfje nam wat bij mij al na een kwartier begint te werken, en dan voor ongeveer anderhalf uur doorwerkt. Als het feestje lekker lang doorging, ook regelmatig het tweede halfje genomen voor nog een ruim uur plezier.

Nog over BIB: Woensdagavond besteld, en ik denk dat het zaterdag in de brievenbus geleverd is (was van vrijdagmiddag tot zondagavond de deur uit). Mening over BIB: Erg tevreden over leveringssnelheid en de verpakking (past in de bus)

Van de week ben ik van plan om een halfje (of kwart) Vidalista of Vilitra te nemen bij een masturbatiesessie.
Ik had mijn bestelling alleen bekeken en verder niet gecontroleerd, maar nu blijkt de strip met Cenforce 150mg niet meegeleverd. Benieuwd hoe de klantenservice hier mee omgaat
 
Ik had mijn bestelling alleen bekeken en verder niet gecontroleerd, maar nu blijkt de strip met Cenforce 150mg niet meegeleverd. Benieuwd hoe de klantenservice hier mee omgaat
De vraag over hoe de klantenservice hiermee omgaat is beantwoordt: Keurig. Zonder gedoe heb ik de ontbrekende strip Cenforce opgestuurd gekregen en nog 4 x 100mg Kamagra Chewable Tabs er gratis bij.

Ik heb inmiddels wel een jaarvoorraad geloof ik, maar tegen de tijd dat die opraakt is de kans dat ik weer bij BIB bestel, groot
 
hoi ik zou graag jullie advies of mening willen weten.

ik heb aankomende maandag een date met een meid die echte dierlijke geile harde sex wil. en nou is mijn vraag welke pil zou daar het beste voor zijn, de bedoeling is vaak en veel sex hebben die dag en vaak klaar komen

dit is what ik heb

super kamagra 100 mg+dapoxitene 60mg
vidalista 60 mg
cenforce kamagra 200
cobra 120

ben ongeveer 135kg met maag verkleining en mini bypas als dat uitmaakt
hoor graag van jullie
 
va
Dat is per persoon en gemoedstoestand verschillend, eerst weten welke werkzame erectiestof je het beste op reageert , dat is de 1e vraag die je moet uitvinden.
van de cenforce wordt ik wel echt hard maar ene keer kan ik wel komen en andere keer niet.

vidalista werkt lang vaak erectie maar minder hard en weing uitstel dat een beetje.

vande cobra had ik ik met de 2e ronde ongeveer 15 min later dat ik dan niet kon komen en uit eindelijk slap kan ook aan condoom hebben gelegen.

en de super kamagra weet ik het niet zeker omdat de eerste keer dat ik het gebruikte had ik hele pil plus wat drank en beetje C was wilde avond wel continu hard maar halve bijna anderhalve dag geen lozing dus pijnlijke ballen. en met een halve leek ik niet helemaal hard eerste lozing kunnen tegen houden en daarna veel moeite moeten doen

dit zijn mijn ervaringen ermee
 
hoi ik zou graag jullie advies of mening willen weten.

ik heb aankomende maandag een date met een meid die echte dierlijke geile harde sex wil. en nou is mijn vraag welke pil zou daar het beste voor zijn, de bedoeling is vaak en veel sex hebben die dag en vaak klaar komen

dit is what ik heb

super kamagra 100 mg+dapoxitene 60mg
vidalista 60 mg
cenforce kamagra 200
cobra 120

ben ongeveer 135kg met maag verkleining en mini bypas als dat uitmaakt
hoor graag van jullie
Mag ik de gegevens van die meid 😉?
 
hoi ik zou graag jullie advies of mening willen weten.

ik heb aankomende maandag een date met een meid die echte dierlijke geile harde sex wil. en nou is mijn vraag welke pil zou daar het beste voor zijn, de bedoeling is vaak en veel sex hebben die dag en vaak klaar komen

dit is what ik heb

super kamagra 100 mg+dapoxitene 60mg
vidalista 60 mg
cenforce kamagra 200
cobra 120

ben ongeveer 135kg met maag verkleining en mini bypas als dat uitmaakt
hoor graag van jullie
Ik gebruik zelf onderstaande:
Super Vidalista -kan je langer van doorgaan
Cobra 130mg - werkt tot 4h na inname
Vidalista 80mg - tot 48h na inname nog werking

Cenforce kamagra 200mg zou zeker moeten lukken normaal voor u
 
Dat hangt vd persoon af, sommigen gaan goed op Tadalafil als werkzame stof, andere juist weer niet, Sildenfil is de populairste en je hebt ook nog Vardenafil. En dan zijn er nog verschillen in mg en ook soorten/merken en ook nog ander effect hoe je je voelt, gegeten of gedronken hebt.
 
ik denk dat ik het dan houdt bij cenforce 200 of de vidalista 60 . of heeft iemand ervaring die 2 te mengen of op een latere tijd neem. bijvoorbeelde 1 in de ochtend en de andere in de middag/avond
 
ze werken allebei bij mij goed. maar merk wel dat de cenforce hardere erectie geeft maar ook kans op moeilijker komen. en met de vidalista is wat iets meer erectie geeft als de natuurlijke erectie maar werkt langer en vaker . denk als ze blijft overnachten dat ik de vidalista doe als niet dan de cenforce
 
hmm ik zat zo te denken van we hebben het over van allerlei pillekes maar wat ik me dan eens afvraag.

als je een pilleke heb genomen en je eet bijvoorbeeld naar 2 uur of 3 uur wat welk eten mag je hebben of welke drank.
want ik neem aan dat er ook eten is en drinken is die sommige stofje afbreekt

want heb wel is gehoord als je een vette hap eet dat het de stofjes afbreekt en je pil niet meer werkt

ben benieuwt of iemand iets hier over weet
 
ik doel op

als je een pilleke heb genomen en dat je een keer ondertussen iets eet dus als je bijvoorbeeld een hamburger of patat gaat eten wordt dan de werking minder of blijft het zelfde
en dat is bijvoorbeeld ook als je iets drinkt
bijvoorbeeld colaatje of koffie of wat dan ook
 
hmm ik zat zo te denken van we hebben het over van allerlei pillekes maar wat ik me dan eens afvraag.

als je een pilleke heb genomen en je eet bijvoorbeeld naar 2 uur of 3 uur wat welk eten mag je hebben of welke drank.
want ik neem aan dat er ook eten is en drinken is die sommige stofje afbreekt

want heb wel is gehoord als je een vette hap eet dat het de stofjes afbreekt en je pil niet meer werkt

ben benieuwt of iemand iets hier over weet
Ik weet uit ervaring dat een stevige vette hap de werking beinvloed.
Houd het bij een lichte maaltijd.Dus geen driegangen met je date voor de wip.Verder zorg dat je goed uitgerust bent.
 
Net als met drank, een lege maag of lichter voedsel geeft meer effect op wat je neemt zoals drugs, drank en erectiepillen, maar ook vermoeidheid, stress en lust heeft invloed, je gezondheid ook en of je sport of fitnesst ook
 
Ik weet uit ervaring dat een stevige vette hap de werking beinvloed.
Houd het bij een lichte maaltijd.Dus geen driegangen met je date voor de wip.Verder zorg dat je goed uitgerust bent.
aah jah snap ik maar ik bedoelde dus als je bijvoorbeeld op een sexparty bent je heb je pilletje al ingenomen je heb al geneukt enz
maar een keer onder tussen een keer iets eten kan vette hap wezen of wat dan ook
dan ben ik dus benieuwt van als de pil al ingewerkt is wordt de werking dan minder
Net als met drank, een lege maag of lichter voedsel geeft meer effect op wat je neemt zoals drugs, drank en erectiepillen, maar ook vermoeidheid, stress en lust heeft invloed, je gezondheid ook en of je sport of fitnesst ook
ik neem altijd op lege maag

maar die supper kamgra ohjelly werkt goed bij me vooral op lege maag

heb nu ook de supper kamgra in pil vorm
en ga die binnenkort is proberen of de bijwerking iets minder zijn
neem aan dat de 2 de zelfde uren werking hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan