Ja paar weken terug; goede seks maar bijzondere meid. Zou alleen langs gaan als ik daar in de buurt ben.Iemand recent nog bij haar geweest?
Edit: in haar WhatsApp status staat overigens dat ze op vakantie is.
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa paar weken terug; goede seks maar bijzondere meid. Zou alleen langs gaan als ik daar in de buurt ben.Iemand recent nog bij haar geweest?
Dank je wel voor je reactie. Ik ga haar binnenkort dan maar weer eens bezoeken.Ja paar weken terug; goede seks maar bijzondere meid. Zou alleen langs gaan als ik daar in de buurt ben.
Edit: in haar WhatsApp status staat overigens dat ze op vakantie is.
Volgends mij is de laatste recensie maar 2,5 maand oud. Daarnaast zijn er maar weinig DVP waar zoveel over geschreven wordt dan Joy. Meerdere keren geweest en altijd feest .Iemand recent nog bij haar geweest?
Al vroeg aan de zuip zo te lezen. Sad. Sterkte Joy.Ik schrijf dit namensJoy mijn vaste klant heeft dit voor mij gedaan. Ik wil als eerst reageren op catch dronkenik haal elke dag 2 flessen wijn waar 7 procent inzit op juist niet dronken te worden. Dus stom dronken is een leugen. Ik ben wel eerlijk wassen is plassen weten al mijn idd al mijn vaste klanten. Dus ik was naar de wc gegaan en had mij daarna gewassen ik ben heel schoon. Blijkbaar heb je zulke goede oren dan had je dat ook gehoord had gewassen had en toen in naar de woon kamer wat genomen zoals velen. Soms gebeuren er dingen in je leven dat je je even lekker het wat minder gaat. Maar geloof er geen zak van dat je een slechte tijd heb gehad want daar staat nergens in over juist wat ik gebruikte is lust opwekkend. Want waar staat je ervaring van mij als persoon en en Sex en ik vraag altijd mag ik wat drinken. Wat hypocriet dat je je mond niet open trekt en ook nog met leugens. En Luc jij lijkt wel geobsedeerd door mij jij zegt mannen met 1 recensie niet te vertrouwen zijn.Jij hebt dit account aangemaakt speciaal voor mij en reageert op alle slechte reviews heb je een mening en nu zeg je heb het zelfde meegemaakt jou recensies kijken er niet op. Alleen maar negatieve over mij op jou account. Jij bent nooit. Geweest heb jou ooit een privé bericht gestuurd waar jij nooit op geraakt jij nooit op hebt gereageerd. Waar ik ontving hoe het er uit zag waar blijven jou reacties bij de positieve recensies. Een groot fake verhaal! Ik ik ga
Dat is bovenal heel erg vervelend voor Joy. Laten we dat niet vergeten. Als zij nu een heel erg zware tijd heeft dan maken dit soort dingen even niet uit. Misschien dit topic even laten rusten.Twee flessen? Per dag? Om NIET dronken te worden? Dan heb je een drankprobleem. Al is het 7%, twee flessen per dag ...
En iets lust opwekkends nemen ... ik krijg het gevoel dat drank niet het enige probleem is.
Maar: waarom reageert @JoysexyNL niet gewoon zelf?
e kan niet meer inloggen op haar accountTwee flessen? Per dag? Om NIET dronken te worden? Dan heb je een drankprobleem. Al is het 7%, twee flessen per dag ...
En iets lust opwekkends nemen ... ik krijg het gevoel dat drank niet het enige probleem is.
Maar: waarom reageert @JoysexyNL niet gewoon zelf?
Ik vind dit wel een heel ongeloofwaardig verhaal. Tot nu toe las ik nagenoeg alleen maar positieve ervaringen. Niet alleen hier trouwens.Vorige week bij Joy geweest, drama.
Tijdens het afspraak maken kreeg ik het gevoel dat ze dronken was, of onder invloed. Toch maar door gezet, helaas werden mijn vermoedens bevestigd bij de date s avonds.
Stomdronken en onder invloed van drugs, haar antwoord hierop was "mijn vaste klanten weten wel waarom". Ik had 's middags een afspraak gemaakt voor 's avonds, een uur. Bij aankomt moest ik nog maar even een kwartiertje wachten, daarna werd mijn uur ingekort naar 45 min omwille de volgende klant, uiteindelijk werd dit 35 minuten omdat het bed nog verschoont moest worden en ze anders te weinig tijd had. In deze 35 minuten wel bijna een fles Hugo mans gemaakt, tijdens het pijpen stopte ze vaak om even een goede teug uit de fles te halen..
Ohja, tijdens cowgirl stopt ze ineens; "ik moet ff pissen", gaat naar de wc, een snuifje in de keuken en wil daarna weer vrolijk boven op.
Ik kom er niet weer.
Dan kan ze klikken op "Wachtwoord vergeten": https://www.girlsreview.nl/lost-password/e kan niet meer inloggen op haar account
Ze heeft vandaag (22-10) weer haar advertentie bij Kinky online staan.Is er iemand die weet wanneer joy weer terugkomt? Want ik kan al een tijdje haar advertentie niet meer vinden, en zou graag weer eens bij haar langs gaan.
Mijn ervaring met Joy is positief (meeste reacties hier ook), als blonde barbies je ding is dan is ze zeker een bezoek waard! Wel zou ik aanwijzingen geven met BJ want zo nu en dan gebruik ze toch te veel haar tanden.Ze lijkt me geil, maar de recensies houden me wel tegen...