Bornedries, Sint-Truiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben nog nooit naar dit type club geweest, is deze aan te raden voor een single man zonder ervaring in swinger/parenclubs. Of zijn er betere alternatieven?

Eroxx of The Climax (beiden in Balen), Club Amai, en Club Mystique zijn allemaal goed toegankelijk voor nieuwelingen. Lees vooral hun rubrieken hier op de site eens door. Dat geeft je een beter idee van de sfeer in elke club.

In Eroxx en The Climaxx zijn er meestal ook "huisdames" aanwezig die zich ontfermen over schuchtere nieuwelingen die het moeilijk vinden om zich aan te sluiten bij de aanwezige koppels.

Wij waren onderweg door Belgie zondagavond in Bornedries beland. De hele entree en verschillende ruimtes waren uitgebreid versierd met halloween spullen. Bewegende en pratende poppen, niet ons ding, maar wel origineel. Parkeerplaats was om 1830u vol. Eerst zijn we gaan omkleden en de sauna in gekropen om op te warmen. Daarna het restaurant. Ongelofelijk wat een keuze! Echt super. Even later de bar/disco ruimte. Het was mudjevol met mensen die het leuk hadden. Mijn meisje kreeg een lekkere cocktail en hing binnen 5 minuten in de danspaal. Een rondje door het hele etablissement was leuk en spannend. Geen opdringerige mannen. De bioscoop vonden we leuk, wij zien graag sex en doen dan ook sex! Een aantal mannen hebben heerlijk met ons meegespeeld. Het was echt een leuke avond!
Complimenten aan de leiding!

Wij gaan nu vrijdag als koppel. Mijn vrouw vertoeft graag in de cinema. Ben een paar maanden geleden nog eens geweest als single man. Het "geld" wat je aan de balie krijgt is snel op :) heb me uitstekend vermaakt. Luc de uitbater maakt er een leuke show van, die hoerenavond.

Wij gaan nu vrijdag als koppel. Mijn vrouw vertoeft graag in de cinema. Ben een paar maanden geleden nog eens geweest als single man. Het "geld" wat je aan de balie krijgt is snel op :) heb me uitstekend vermaakt. Luc de uitbater maakt er een leuke show van, die hoerenavond.
Leuk om te lezen dat je je aardig hebt vermaakt, voor mij zal de eerste x zijn als ik besluit om morgen te gaan ! Moet je van te voren reserveren of kan je gewoon langswippen ? En hoe oud is de publiek die er komt plus minus ?

In de cinema worden vrouwen geacht mee te doen of anders te de zaal te verlaten. Vrouwen zijn daar in de regel wel actief. Als je je een beetje positief opstelt zal je zeker wel wat actie hebben. Probeer vooral koppels te benaderen en een praatje te maken, dat is heel simpel, gewoon vragen "komen jullie hier wel vaker", "zijn jullie hier voor het eerst" in die trant, je begrijpt wel. We zien vaak dat mannen in de discotheek niet communicatief genoeg zijn.
Nee je hoeft niet te reserveren. Deurbeleid is vrij losjes, niet zoals Amai. Leeftijd publiek is zo tussen 40 en 60 denk ik. Volgens mij zijn er geen betaalde dames meer, maar ik kan me vergissen. Er is altijd heel veel volk de laatste tijd.

Terug
Bovenaan Onderaan