Genieter_09
Vaste klant
@JoysexyNL het is zeer zeker niet mijn bedoeling geweest om jou af te kraken, heb een goede herinnering eraan over gehouden. Wel is 200 honderd euro een rest geld maar ja alles word duurder (ook bij andere dames)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKortom, leuke looks maar voor je je geld bij Joy uitgeeft zou ik nog even verder kijken. Veel betere ervaringen te vinden voor minder geld.
Had het niet over jou lieverd. Over het algemeen afkraken van mijn uiterlijk en de laatste recensie. Aangezien ik nooit klanten doe die aangeven wild te keer gaan. Ik heb dat helemaal niet nodig aangezien ik een vaste klanten kring heb. Die klant mag mij wel een privé bericht sturen over onze date! En als er iets op een date niet als prettig word ervaren (te hard pijpen) kan je dat beter aangeven tijdens onze date. En alleen zoenen met een klein stukje van mijn tong(weten mijn vaste klanten wel beter) kijk iedereen mag recensies schrijven maar het moet wel in proporties blijven. Het kan niet zo zijn dat ik op hookers de hoogste waardering krijgt die iemand kan krijgen. En op kinky ook 4.7 en op deze site pesterijen over mijn uiterlijk en in feite zou ik niets meer presteren en geen service meer verlenen. Heel apart! Hoop dat mijn vaste klanten in de toekomst deze site vinden. Ga ze er nu wel op attenderen want dit gaat echt te ver!@JoysexyNL het is zeer zeker niet mijn bedoeling geweest om jou af te kraken, heb een goede herinnering eraan over gehouden. Wel is 200 honderd euro een rest geld maar ja alles word duurder (ook bij andere dames)
Je bent een lieverd. Kijk ik ken mijzelf en mijn kwaliteiten als je eerst extreem gewaardeerd word en nu vervolgens niets meer kan en je uiterlijk word belachelijk gemaakt. Heb ik 1,5 jaar niet gehad toen ik voor hod werkte daarna is dit aangeslingerd. Tot snel@JoysexyNL Degene die je kennen komen echt wel weer bij je terug Joy. Dat is ook een van de redenen dat ik op deze site niet veel bezig ben. Er wordt flink afgegeven (terecht of niet) op Hookers. Maar als ik op deze site eens rondkijk en zie wat voor een bagger er allemaal wordt gepost hoef jij je volgens mij geen zorgen te maken. Blijf lekker doen zoals ik van je gewend ben en de klantjes komen vanzelf jouw kant op.
Had het niet over jou lieverd. Over het algemeen afkraken van mijn uiterlijk en de laatste recensie. Aangezien ik nooit klanten doe die aangeven wild te keer gaan. Ik heb dat helemaal niet nodig aangezien ik een vaste klanten kring heb. Die klant mag mij wel een privé bericht sturen over onze date! En als er iets op een date niet als prettig word ervaren (te hard pijpen) kan je dat beter aangeven tijdens onze date. En alleen zoenen met een klein stukje van mijn tong(weten mijn vaste klanten wel beter) kijk iedereen mag recensies schrijven maar het moet wel in proporties blijven. Het kan niet zo zijn dat ik op hookers de hoogste waardering krijgt die iemand kan krijgen. En op kinky ook 4.7 en op deze site pesterijen over mijn uiterlijk en in feite zou ik niets meer presteren en geen service meer verlenen. Heel apart! Hoop dat mijn vaste klanten in de toekomst deze site vinden. Ga ze er nu wel op attenderen want dit gaat echt te ver!
Service ik zeker niet veranderd dikke onzin. Ik vraag mijn klanten altijd de ochtend van de afspraak een bevestiging te sturen! En wanneer dat oké is zal ik er altijd zijn!Je kunt overdrijven. Ik lees hier positieve en minder positieve recensies, deze zijn sowieso subjectief. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur en beleving. Ik vind het zelf wel meevallen dat je hier zogenaamd kapot of zwart wordt gemaakt. Voor jou inderdaad minder leuk om te lezen maar als jij een behoorlijke klanten kring hebt, zou ik me hier niet al te druk over maken. Dat jij aan je vaste klanten gaat vragen om naar deze site te komen worden de reviews niet geloofwaardiger.
Maar als ik het goed begrijp, mag alleen de positieve recensies geschreven worden? Je refereert steeds terug naar je vergaande glorie op hookers.nl. De service kan veranderd zijn. Ik zou het niet weten want die 2 pogingen dat ik naar je toe wilde komen, liet jij niks meer horen en zonder bevestiging durf ik geen 2 uur rit aan. Als ik dan lees dat iemand anders voor niks had gereden. Was ik blij dat ik dat niet was geweest .
Met de afweging hogere prijsklasse, afstand en betrouwbaarheid ben ik nog aan het overwegen of ik je nog ooit wil bezoeken. Qua uiterlijk ben je wel mijn type.
Dus als ik vraag aan mijn klanten die super tevreden zijn om een revieuw te schrijven maakt dat ongeloofwaardig ook onzin. Dus klanten die al jaren bij mij komen mogen niets schrijven want dan is het niet geloofwaardig. Ik stop met deze discussie want dat slaat nergens op!Service ik zeker niet veranderd dikke onzin. Ik vraag mijn klanten altijd de ochtend van de afspraak een bevestiging te sturen! En wanneer dat oké is zal ik er altijd zijn!
Nou ik ben alles behalve passief. En ben ook niet van de vanille sex. Voor meer recensies zie citygirl onder Flevoland Almere! Fijne dag heren!Ik zal ook even nog een keer reageren. Ik heb wel eens mijn vraagtekens bij de recensies op Kinky. Volgens mij wordt er voor de betalende dames behoorlijk gemodereerd als er aantal mindere recensies worden geschreven. Of er zijn dames die alleen aan een paar vaste klanten vragen een recensie te schrijven. Ik neem doorgaans ook de moeite niet om te klagen (zoals het wordt genoemd) als ik bij een dame ben geweest. Alleen vond ik het in dit geval wel nodig als je 200 euro betaald (omdat ik die positieve reviews ook had gelezen). Om het even te verduidelijken, ik ben van de wat hardere seks, ik vind ook dat je dit van een professional mag verwachten en had dit zelfs vooraf telefonisch verteld. Als ik iets vanilla zoek kijk ik op tinder en zoek daar een leuke date. Maar ook als ik bij een professional kom doe ik dit altijd met respect en zeker niet hetgeen de dame hier zou beschrijven. Het is altijd met respect voor lichaam en geest! Als je dan een wat passieve dame treft die wel de hoofdprijs vraagt en waar je niks krijgt tenzij je er uitdrukkelijk om vraagt dan schrijf ik graag een review Ik vind het uiterlijk van Joy top, ik hou van die extreme barbie look maar de service verder is niet geweldig. Het is zeker niet mijn bedoeling om iemand kapot te maken. Het is mijn eerlijke ervaring van hoe het is geweest. De looks zijn prima als dit je type is alleen de prijs komt niet overeen met het niveau van de service. De prijs halveren was misschien iets te hard, maar dit is een dame die beter 120 euro per uur kan vragen. De service is veel minder dan andere dames waar ik ben geweest die hetzelfde vragen. En ik weet dit is een subjectieve mening, maar wel een met ervaring. Ik heb het idee dat dit meer het type makkelijk snel geld verdienen is. Er zijn namelijk dames die ook 120 euro per uur vragen en in mijn ogen zelfs beter werk leveren. Vind ervan wat je wil maar ik zou mijn 200 euro er niet meer aan besteden, doe er je voordeel mee of niet.
Fijn dat je lid bent geworden om dit te delenIk ben vanmiddag bij joy langs geweest, en ik had nog geen ervaring met betaalde seks. Ik kwam bij joy aan en het was fantastisch ze had net een nieuwe badjas gekocht en die stond geweldig. ze kan als de beste pijpen en heerlijk zoenen, ik heb haar daarna heel erg lekker gebeft als laatste hebben we heerlijk geneukt. Haar lichaam is echt fantastisch als je van volle tieten en een goede kont houdt ben je bij joy aan het juiste adres. ze is in het echt nog lekkerder dan op de foto's zeker als je haar gezicht hebt gezien. Ik heb mij na de seks nog even kunnen wassen.
de service die ze aanbied is echt top je kan goed met haar praten en ze is heel vriendelijk je krijgt wat lekkers om te drinken aangeboden. ik ga zeker nog vaker bij joy langs komen want het is je geld meer dan dubbel en dwars waard, een echte aanrader.
Valt inderdaad op net lid en dan zo'n recensie... ik ben ook bij haar geweest was top.Fijn dat je lid bent geworden om dit te delen
Poos geleden geprobeerd contact met haar te maken zonder succes. Hoever van te voren raad je aan om haar te berichtten?1e keer bij Joy is afgelopen zomer geweest, wist niet zo goed wat ik kon verwachten aangezien er geen facepics waren en de meningen verdeeld waren over de 'nepheid'. Toch gewoon gegaan en geen seconde spijt van. Toen de deur open ging stond er een bloedmooie dame in lingerie voor me met dus inderdaad een knap gezichtje. Je kon meteen merken hoe ervaren ze is aangezien ze heel makkelijk het ijs kon breken en je rustig de tijd gaf. Daarna kleren uit en heerlijk zoenen met die geile dikke lippen. Zij heeft mij toen gepijpt zonder en ik haar daarna gebeft en overgegaan tot wat andere standjes. Enige probleem was dat het hartje zomer was en het echt bloedheet op de kamer was, ik was echt gesloopt erna haha.
Paar maanden later een 2e afspraak gemaakt en netjes bevestigt, alleen toen ik in Deventer stond geen reactie meer, toch nog even halfuurtje gewacht maar helaas.. Daarna nog wel excuses gehad en uitleg en dat was prima voor mij dus een paar weken later kwam daar alsnog de 2e afspraak. Weer super goed en lekkere seks gehad dus ik sluit een 3e keer in de toekomst niet uit
Tot nu toe iedere keer paar uur van te voren en gewoon geluktPoos geleden geprobeerd contact met haar te maken zonder succes. Hoever van te voren raad je aan om haar te berichtten?
BVD
Naar mijn weten ontvangt ze ook al geruime tijd niet meer in almere maar enkel in Deventer... maar kan me vergissen uiteraardnaar eerdere poritieve ervaring in hod in amersfoort had ik afgelopen woensdag een afspraak met Joy in Almere (de dag ervoor op dinsdag gemaakt en werd bevestigd)
Toen ik aankwam in almere werd me verteld dat Joy al naar huis was, ......Balen dus ook telefonisch was ze niet bereikbaar.
De dag erna met joy gebeld en daar blijkt dat het niet helemaal soepel ging tussen Joy en privehuis almere , en ze daar nu niet meer werkt.
daar ben ik wel de dupe van ... 40 minuten reizen heen en 40 minuten terug voor jan lul