Het profiel van Joke (39 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32494272549.
www.redlights.be
ondertussen zelf op prospectie geweest…
een slanke milf met kleine stevige borstjes met flinke tepel erop een mooi kutje (binnenslaper), leuke babbel, doet wat ze beloofd en wil het haar klant naar de zin maken
begonnen aan de date met tongzoenen (volle tong zoals het hoort, niet puntje of wat dan ook; echt tongzoenen next level )
daarna overgegaan naar 69 en ze heeft me lang gepijpt, met gevoel. Ik hield het lang uit omdat ik me kon concentreren op haar frisse lekkere kutje dat gaandeweg steeds natter werd, hoe lang is moeilijk te zeggen maar het was lang; zij zat een paar keer tegen klaarkomen aan , getuige het schokken van haar onderlichaam. Maar finaal lukte het net niet.
dan overgegaan naar cowgirl en daarna doggie; beide standjes waren lekker, haar kutje voelde lekker strak aan ondanks dat ze overvloedig nat was (ze regelt haar strakheid zelf beweert ze; het gevolg van jaren ervaring als DVP; wie ben ik om dat tegen te spreken)
tijdens doggie mijn duim in haar kontje, na haar goedkeuring. Fijn gevoel bij het neuken, ook voor haar
uiteindelijk met een knal gekomen in de jas
ze doet
pzc maar nmc voor alle duidelijkheid
ik had halfuurtje geboekt en dat is moeiteloos volgemaakt; kijkt niet op de klok, babbeltje voor en na, heel relaxte date op een aparte locatie
momenteel wegenwerken (brug tijdelijk gebarreerd) in Oostakker, beter aanrijden via Lochristi