Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe ziet er nog erg jong uit voor haar leeftijd en heeft nog een lekker lichaam. Maar ja, smaken verschillen hey!Ik heb haar eens gecontacteerd en blijkbaar doet ze pijpdates zonder condoom en klaarkomen in de mond voor 50 euro. Ik heb superveel interesse maar heb toch wat schrik dat haar looks (en dan vooral haar gezicht) zouden tegenvallen aangezien ik toch op jong val. Iemand die kan bevestigen of haar foto's van haar lichaam recent zijn? En misschien kan vertellen hoe haar gezicht eruit ziet?
Ja ik, heeft ze geen probleem meeIemand zich al laten pijpen met condoom? Ik ben nogal bang voor ziektes.
Hoelang op voorhand bellen jullie? Kan het last minute?
Kan meestal wel lastminute, ze heeft het niet overdreven druk de laatste tijd denk ikIemand zich al laten pijpen met condoom? Ik ben nogal bang voor ziektes.
Hoelang op voorhand bellen jullie? Kan het last minute?
Bij mij had ze een spannende jeans aan. Maar die was wel heel snel uit.Welke kledij draagt ze? Toch geen jeans? Ik heb eens meegemaakt dat een meisje tijdens een cardate een jeans aangetrokken had. Niet handig en vooral onaantrekkelijk. Kort of middellang rokje; daar gaat mijn voorkeur naar uit.
Ik ben daarnet over de middag geweest. Voor een pijpdate van 50€. Ik was exact 28 minuten binnen Ik heb ze een halfuurtje op voorhand gebeld.Door hetgeen ik hier allemaal lees zou ik ook wel eens willen langsgaan. Ik zou beginnen met een pijpdate om te evalueren of het wel mijn ding is. Hoe lang duurt zo'n pijpdate (incl. het gesprekje voor- en achteraf) en hoe ruim op voorhand moet je een afspraak maken?
Waaw net goed niet teveel handwerk. Heb liever zonder handwerk. Dat is eens goed pijpen. Zal haar eens contacteren. Bedankt voor je berichtVoor een pijpdate geweest, €50.
Denk een 45tal min binnen geweest, redelijk wat gepraat eerst.
Pijpt ok, niet teveel handspel maar toch lekker klaargekomen in haar mondje.
Doe ik nog wel eens.
Over jou.Waarover praten jullie dan zoal?
Doet mij harder klaarkomen en duurt toch wel wat langer zonder handwerk bij mij.Waaw net goed niet teveel handwerk. Heb liever zonder handwerk. Dat is eens goed pijpen. Zal haar eens contacteren. Bedankt voor je bericht
Ik ben daar ook gevoelig voor maar alles was netjes.Hangt er geen tabakgeur in de cabine van de camper, want ik las dat ze rookt?
Ze rookt alleen vooraan in de camper met het raam open en het gordijn dicht, ze vroeg me of het stoorde maar had er geen last van.Hangt er geen tabakgeur in de cabine van de camper, want ik las dat ze rookt?