Aha, dat is een moeilijke vraag..Zijn we nog in Corona of niet ?. Niet voor dit onderwerp alvast.....Kan tongzoenen opnieuw? Want tijdens corona mocht dit niet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAha, dat is een moeilijke vraag..Zijn we nog in Corona of niet ?. Niet voor dit onderwerp alvast.....Kan tongzoenen opnieuw? Want tijdens corona mocht dit niet
Wat is er mis met mijn antwoord?????? Heb je toch bedankt.Wat is er mis met mijn antwoord? Ipv 20 berichten hier kan je toch ff bellen naar haar! Niet bang om ze te neuken maar wel om een vraag te te stellen, tja....
Ik denk eraan om ook eens bij Joke langs te gaan. Ik heb contact gehad met haar en ze zegt dat haar camper gewoon langs de kant van de weg staat naast een druk kruispunt en omstaanders je wel degelijk kunnen zien instappen. Klopt dit?
Dat valt best mee hoor. Niet gaan bij de ploegwissel van Volvo truck's is een aanrader. Daartussen heel onverdacht en discreet. Joke is een pro die al lang in de business zit, maar dat laat ze niet merken. Ze houdt van haar job, en verwent je super! Beffen, rimmen, pijpen zonder, en ze laat zonder meerprijsje haar mondje volspuiten.... Wel een babbeltje vooraf en nadien....
Was in Stekene, naam vergeten, Ilse of zoiets.Een beetje een dubbel gegeven natuurlijk: het is wel haar business, maar gebeld worden door mannen die vragen of haar camper wel wat discreet staat opgesteld, zonder pottenkijkers, kan heel anders uitdraaien wanneer er eens een halve gare opduikt. Als ze aan @Thomas98 meldt dat haar camper aan een druk kruispunt staat en omstaanders je kunnen zien instappen, dan verdwijnt m`n goesting eigenlijk wel, maar vanuit een veiligheidsoogpunt is dat best verstaanbaar. Zoals @Steenbokje64 het beschrijft heb ik minder schroom, en spreekt ze me best wel aan. En in zo`n camper, het is eens wat anders
Ik herinner me reviews vroeger van een dame die ontvangst deed ergens in een chalet in of aan de rand van het bos, echt in the middle of nowhere. Herinnert zich iemand nog wie dat was en of zij nog actief is? Kan me in de verste verte niet meer herinneren of zij me aansprak, maar past wel in het rijtje he: camper, chalet, ...
Hoe weet je zeker dat het haar camper was? Iedereen kan daar natuurlijk zijn camper gaan parkeren indien die daar zelf geen plaats voor heeft.Vrijdag voorbij de parking gereden, en die camper stond toch wel heel erg in het zicht.
Staat op 50m van de uitgang van die parking, richting waar iedereen voorbij moet om binnen/buiten te rijden. Over geluid idd geen zorgen (buiten die wissel van de shift als de auto's vlak ernaast staan aan te schuiven). Maar ongemerkt binnen/buiten is niet zo evident.
Obv deze reviews had ik haar in de gaten, maar mijn barometer is toch wat gezakt. Zou dit mss een tijdelijke plaats zijn?
Inderdaad, zo een drama maken omdat die camper daar staat. Er ziet NIEMAND u daar instappen of het moet shiftwissel zijn. Dat druk kruispunt ligt achter een bocht dus ook geen pottenkijkers. Ben al enkele keren bij Joke geweest en nog nooit problemen of toeschouwers gehad!de camper staat langs de weg geparkeerd, niet op een privé parking. je parkeert uw auto achter de camper en stapt binnen als ze je txt dat je mag komen.
simpel...
Zonnebril, petje, mondkapjeInderdaad, zo een drama maken omdat die camper daar staat. Er ziet NIEMAND u daar instappen of het moet shiftwissel zijn. Dat druk kruispunt ligt achter een bocht dus ook geen pottenkijkers. Ben al enkele keren bij Joke geweest en nog nooit problemen of toeschouwers gehad!
Lukt dit dan discreet? Mijn wagen heeft belettering. Niet zo aangenaam als mijn baas dit zou weten. Laat staan als dit overdag isde camper staat langs de weg geparkeerd, niet op een privé parking. je parkeert uw auto achter de camper en stapt binnen als ze je txt dat je mag komen.
simpel...
JaX had al eens doorgelezen hoor. Maar kon het moeilijk inschatten. Merci in ieder geval.Neen, in de buurt van de Welda, lees het topic eens door, dan kan je ongeveer schatten waar. Voor de exacte locatie zal je haar toch moeten contacteren.
Er zijn een paar zijweggetjes in de buurt, of je wagen op een uithoek van de Volvo Truck parking parkeren, kan ook....Lukt dit dan discreet? Mijn wagen heeft belettering. Niet zo aangenaam als mijn baas dit zou weten. Laat staan als dit overdag is
Ben er ook,geweest eind juni. Had het hetzelfde gevoel zoals MandeJan. Leuk voor een keer, mr zonder herhalingsgevaar. Had voor 30 min betaald, mr me enkel laten pijpen en klaarkomen in mond. Niet intiem, te warm, ruimte te beperkt, en is idd een spraakwaterval met allerlei grapjes. Was leuk om eens in een mobilhome,iets te doen, mr zoals gezegd geen herhalingsgevaar voor mij.Lang verhaal kort: leuke dame, doet wat ze beloofd maar zeker niet mijn ding.
Voor het de start van de zomervakantie heb ik afgesproken met Joke. Ik was op zoek naar een goede pijpbeurt en de recensies op dit forum hadden mij naar haar gestuurd. Het idee van de camper vond ik ook wel geil. Afspreken ging vlot. Ik vind de locatie prima, er is een grote parking voor het personeel van de Zweedse autofabrikant in de buurt waar je zelf kan parkeren. Ik heb er niemand gezien (rond 14u in de namiddag). De camper is ondertussen een nieuwe mobilhome geworden. Joke zat achter het stuur te wachten en je gaat er gewoon vooraan gaan naast zitten. Eens alles geregeld en afgesproken kan je doorschuiven naar achteren. Ik vond het discreet genoeg. Comfort binnen is zoals je zou verwachten. Vrij warm, klein bed, geen opfrismogelijkheden. Joke is een leuke dame, ze is 45 maar ziet er veel jonger uit. Prachtig lichaam, mooi gezicht. Het is een echte spraakwaterval en "grapjas". Allemaal leuk om het ijs te breken maar op een bepaald moment mag het voor mij ook wel gedaan zijn en iets geiler worden... Over alles wordt onnozel gedaan. Tijdens het pijpen: onnozel doen (gekke bekken/geluiden en lachen), mond volspuiten: onnozel doen, voetfetisj (ze heeft écht mooie voetjes trouwens voor de liefhebbers): onnozel doen. Tongzoenen kon niet tijdens vluggertjes. Het pijpen zelf vond ik niet bijzonder. Ik kom er niet meer terug, helaas.
Mannekes, als ge niet in de shiftwissel (13.45/14.15hr) gaat is het altijd te doen!is deze te doen als eerste keer ? volvo is in verlof nu
Iedereen kent de camper in die buurtis deze te doen als eerste keer ? volvo is in verlof nu
Is inderdaad nogal warm in de camper, kans op oververhittingIs dat daar te doen op een warme dag ? kan me voorstellen als het 30 graden is dat het daarbinnen ook niet fris is. Prijs kwaliteit staat die op mijn lijstje.