Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMijn laatste 2 recensies heb ik ook pas een half jaar na het daadwerkelijke bezoek geschrevenIk wil ook nog even aanhalen dat het inderdaad ook aangewezen is om een recensie pas na verloop van tijd te schrijven of de dag en bepaalde zaken niet te vermelden zodat je anonimiteit gewaarborgd wordt.
Precies dit, ik mag graag kijken maar sommige mannen willen juist 1 op 1 tijdens een gangbangAls liefhebber van gangbangen is het onmogelijk dat je je favoriete DVP niet wil delen met anderen. Dan wil je haar juist wél delen en niet alleen op een forum.![]()
Ik heb niet liever dan dat ze massaal gedeeld wordt en reeds goed genomenAls liefhebber van gangbangen is het onmogelijk dat je je favoriete DVP niet wil delen met anderen. Dan wil je haar juist wél delen en niet alleen op een forum.![]()
Ik heb liever dat ze zo geil is als boter en ik als eerste klant haar brandje mag komen blussen. Dus liever geen uitgeputte dame die veel klanten heeft gehad hoe minder hoe beter.Ik heb niet liever dan dat ze massaal gedeeld wordt en reeds goed genomen![]()
Klinkt goed! Wie is dat!? PM ook okIk deel alles als ik er tijd en zin voor heb...no problem...alleen sommige dames vragen om niks te schrijven als we dingen doet die heel stout zijn of de ene die ik om de maand samen met een vriend bezoek voor een goede dp...