Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMijn laatste 2 recensies heb ik ook pas een half jaar na het daadwerkelijke bezoek geschrevenIk wil ook nog even aanhalen dat het inderdaad ook aangewezen is om een recensie pas na verloop van tijd te schrijven of de dag en bepaalde zaken niet te vermelden zodat je anonimiteit gewaarborgd wordt.
Precies dit, ik mag graag kijken maar sommige mannen willen juist 1 op 1 tijdens een gangbang doe dat ff in je solo date wil je.Als liefhebber van gangbangen is het onmogelijk dat je je favoriete DVP niet wil delen met anderen. Dan wil je haar juist wél delen en niet alleen op een forum.
Ik heb niet liever dan dat ze massaal gedeeld wordt en reeds goed genomenAls liefhebber van gangbangen is het onmogelijk dat je je favoriete DVP niet wil delen met anderen. Dan wil je haar juist wél delen en niet alleen op een forum.
Ik heb liever dat ze zo geil is als boter en ik als eerste klant haar brandje mag komen blussen. Dus liever geen uitgeputte dame die veel klanten heeft gehad hoe minder hoe beter.Ik heb niet liever dan dat ze massaal gedeeld wordt en reeds goed genomen
Lekker makkelijk. Wel leren van andermans ervaringen maar zelf geen input leveren. Niet erg sociaal naar jouw collega wandelaars. Het is beter als de dvp 10x meer verzoeken krijgt want dan kan ze de minder schone types mijden. En zij zal jou zeker dankbaar zijn. En geloof mij ze weten echt wel wie positief over ze schrijft. Ikzelf heb dus nagenoeg geen weigeringen of stilzwijgen van dvp's. Ze reageren bijna altijd. Een prettige bijkomstigheid van reviews schrijven.Ik houd de dames voor mezelf!
Recensies schrijven doe ik niet, omdat ervaringen altijd kunnen afwijken. Geen zin in negatieve verhalen, omdat een ander een negatieve ervaring had. Als ik sommige mannen hier lees bijv, neerkijkend op dames, "want het is een hoer". Zulke horken wil ik geeneens info mee delen.
En verder heb ik ook wel dingen gedaan met dames, waar zelfs de dame even over na moest denken, omdat ze het in haar werk als DVP nog nooit gedaan had. Ze vond het achteraf leuk om te doen (voor mij, met mij) en voor mij een leuke ervaring....
Maar als dan in de komende weken zij 10x zo'n verzoek krijgt, is het mooie er wel vanaf
Lekker makkelijk. Wel leren van andermans ervaringen maar zelf geen input leveren. Niet erg sociaal naar jouw collega wandelaars. Het is beter als de dvp 10x meer verzoeken krijgt want dan kan ze de minder schone types mijden. En zij zal jou zeker dankbaar zijn. En geloof mij ze weten echt wel wie positief over ze schrijft. Ikzelf heb dus nagenoeg geen weigeringen of stilzwijgen van dvp's. Ze reageren bijna altijd. Een prettige bijkomstigheid van reviews schrijven.
Klinkt goed! Wie is dat!? PM ook okIk deel alles als ik er tijd en zin voor heb...no problem...alleen sommige dames vragen om niks te schrijven als we dingen doet die heel stout zijn of de ene die ik om de maand samen met een vriend bezoek voor een goede dp...