@Rimon Ik heb juist mijn favoriete dames gedeeld. Toegegeven, ik heb niks met recensies verder, maar mes op de keel deel ik liever goede dan slechte ervaringen.
Waarom? Welnu, omdat ik voornamelijk in privéhuizen kom. Als ik in dat huis een dame slecht beoordeel, het komt uit wie ik was en de dame is juist populair bij haar collega's in dat huis, dan zouden andere afspraken ook weleens verpest kunnen worden denk ik dan als zij gaat doorkleppen dat ik die lul van die kutrecensie was.
Tuurlijk kun je in je recensie er redelijk goed voor zorgen dat ze niet weet wie je was, en misschien zoek ik er allemaal veel te veel achter wat toch nooit gebeurd, maar ik heb geen zin in gezeik, dus kies ik voor de extreme oplossing door niet te posten.
Liever dat ik nog altijd fijn een privéhuis kan bezoeken dan niet. Ik heb al best wat verhalen van dames gehoord die hun recensies hier lezen en een idee hebben wie dat zou kunnen zijn geweest en heb zelf één keer een hele slechte ervaring gehad met een dame die door de andere dames bijna op handen gedragen werd.
Ik brand me er liever niet aan. Als ik al een recensie zou doen, dan een goede, hoe klote het voor deze site zelf het eigenlijk ook is. Kies ik toch voor mezelf.
Oh ja, en hoewel ik ook niet altijd alle gevoelens helemaal kan onderdrukken, heb ik uiteindelijk nooit het idee dat ik een dame alleen maar voor mezelf heb of wil houden.