Hoog tijd om dit topic een beetje op te schonen. Wat een taalgebruik.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEngie, ik wil alles met je delen behalve mijn pincode en mijn beddengoed!Ik deel al m'n toppers hier. Alleen niemand deelt met mij
Als zij ermee adverteerd, dan is dat tussen mij en haar. Meeste hoeren vinden het sowieso niet erg om ff diep geneukt te worden met mijn vinger in hun kont nadat ze de hele dag met oude mannen hebben liggen tongzoenen en knuffelen.Als ik een jong sex-godinnetje met een pruillipje te veel ophemel, loop ik de kans dat jij haar 'de harde aanpak' geeft en ze het voor gezien houdt. ?
IDaarnaast zit ik er niet op te wachten dat een of andere botte hark haar denigrerend bespreekt hier.
Ik denk niet dat ze je zo weigeren, nee. Misschien bij de ramen wel, want dan zijn ze eigen baas.Nee maar je bent met je stinkbek en kut gedrag vast wel weer welkom de volgende keer. Denk je niet?
Enige verschil is .. ik adverteer er niet mee. Heb meegemaakt dat ik vanuiy Hilversum naar Arnhem ben gereden voor een date, alles van tevoren besproken en dat ze ineens geen anaal meer wou doen. Dat is haar goed recht. Maar dan eis ik wel benzine-geld terug. Toen was het ineens 'ja, ja ik probeer het wel gewoon'.. ik werk ook hard voor mijn centen, verwacht dan ook gewoon dat zij haar holletje omhoog gooit en mij mijn ding laat doen. Ik laat me niet afschepen met smoesjes.Als ik een grootgeschapen Zuid-Amerikaanse gast 10K zou geven om @Incent34 over te halen om zich in zijn kont te laten neuken zou je er toch ook niet voor gaan?? Vinger in je kontje erbij....
Ik bespreek het nooit als ik hier schrijf. Maar ik schrijf bijna altijd ook zoveel mogelijk anoniem, dus niet over bepaalde speciale details of gesprekken en nooit op de dag zelf of een paar dagen later. Als ik zin heb om een recensie te schrijven doe ik dit meestal pas 2 of 3 weken later. Zodat het tijdstip niet terug te leiden valt. Ik schrijf alleen als ik zin heb.Gewoon de informatie delen, wel vraag ik aan de dvp of zei dat goed vind een recentie plaatsen. Er zijn erbij die dit niet willen.
Enne een dvp voor jezelf proberen te houden? ???
Als ze er mee adverteert snap ik meer hoe je het bedoelde.Enige verschil is .. ik adverteer er niet mee. Heb meegemaakt dat ik vanuiy Hilversum naar Arnhem ben gereden voor een date, alles van tevoren besproken en dat ze ineens geen anaal meer wou doen. Dat is haar goed recht. Maar dan eis ik wel benzine-geld terug. Toen was het ineens 'ja, ja ik probeer het wel gewoon'.. ik werk ook hard voor mijn centen, verwacht dan ook gewoon dat zij haar holletje omhoog gooit en mij mijn ding laat doen. Ik laat me niet afschepen met smoesjes.
Komt aardig overeen met wat ik doe.Ik bespreek het nooit als ik hier schrijf. Maar ik schrijf bijna altijd ook zoveel mogelijk anoniem, dus niet over bepaalde speciale details of gesprekken en nooit op de dag zelf of een paar dagen later. Als ik zin heb om een recensie te schrijven doe ik dit meestal pas 2 of 3 weken later. Zodat het tijdstip niet terug te leiden valt. Ik schrijf alleen als ik zin heb.
Dus van sommige komt er misschien nooit een recensie en soms wordt ik getriggerd door het lezen van andere recensies en dan denk ik bij haar ben ik ook geweest en schrijf ik er als nog een. Eigenlijk nooit een heel vast patroon. Maar nooit in de middag gaan en dan in de avond een recensie schrijven. Als je er een tijdje overheen laat gaan kan je ook beter beoordelen hoe het was. De euforie van het moment is dan weg.
Zeg ik toch ook helemaal niet? Maar ik ken een paar erg knappe dames die maar een paar klanten per dag hebben en me altijd binnen 5 minuten terug appen. Zou ik daar zeer jubelend over schrijven dan is er een goede kans dat het daarna storm loopt en ik er zelf wellicht niet eens of iig moeilijker tussen kom.Gewoon de informatie delen, wel vraag ik aan de dvp of zei dat goed vind een recentie plaatsen. Er zijn erbij die dit niet willen.
Enne een dvp voor jezelf proberen te houden? ???
Precies mijn idee. Drie dames hebben wel eens achteloos tegen me gezegd: Bedankt voor de recensie als ik ze weer bezocht. Vond ik enerzijds egostrelend (ze hebben het gezien en details herkent), anderszijds verloor ik er ook mijn anonimiteit door.Ik bespreek het nooit als ik hier schrijf. Maar ik schrijf bijna altijd ook zoveel mogelijk anoniem, dus niet over bepaalde speciale details of gesprekken en nooit op de dag zelf of een paar dagen later. Als ik zin heb om een recensie te schrijven doe ik dit meestal pas 2 of 3 weken later. Zodat het tijdstip niet terug te leiden valt. Ik schrijf alleen als ik zin heb.
Dus van sommige komt er misschien nooit een recensie en soms wordt ik getriggerd door het lezen van andere recensies en dan denk ik bij haar ben ik ook geweest en schrijf ik er als nog een. Eigenlijk nooit een heel vast patroon. Maar nooit in de middag gaan en dan in de avond een recensie schrijven. Als je er een tijdje overheen laat gaan kan je ook beter beoordelen hoe het was. De euforie van het moment is dan weg.
Die opmerking was ook niet voor jou bedoeld, maar reactie op wat de topic starter vroeg ?Zeg ik toch ook helemaal niet? Maar ik ken een paar erg knappe dames die maar een paar klanten per dag hebben en me altijd binnen 5 minuten terug appen. Zou ik daar zeer jubelend over schrijven dan is er een goede kans dat het daarna storm loopt en ik er zelf wellicht niet eens of iig moeilijker tussen kom.
Op 1 januari bezocht ik een dame die nog niet door anderen bezocht was, schreef een 5 sterren recensie en daarna kreeg ik 82 persoonlijk berichten (toen nog op Hookers) met vragen over haar borsten, of ze deepthroat deed en of je een beetje goedkoop in die buurt kon parkeren
Vervolgens heb ik haar nog 2x geprobeerd te bezoeken maar ik kwam er niet meer tussen en zelf heb ik ook niet altijd tijd. Toen dacht ik wel: Misschien moet ik die recensie af en toe de dag voor haar vertrek alsnog schrijven als ik er zelf geen nadeel meer van heb.
Dit klopt helemaal. Die paar keer dat het tegenvalt en ik een mindere recensie schrijf dan schrijf ik hem meestal wel binnen een week. Ook meer in detail omdat het me dan qua anonimiteit iets minder uitmaakt. Ik ga toch niet meer terug naar die dame.Hoewel het bij dames die 3 sterren scoren en waar je bv niet meer terug gaat een stuk minder uitmaakt wanneer je je recensie schrijft.
Dat is echt een illusie. Begrijp t wel, iedereen begrijpt dat wel, maar helaas voor jou.. dat is geen optie. Behalve als je natuurlijk stinkend rijk bent en haar zo goed betaald ( elke maand ) dat ze geen ander hoeft te ontvangen. ?
Is dat zo?Dat is natuurlijk "de droom" van iedere DPV of sekswerker maar ervaring leert vaak dat zulke relaties gedoemd zijn te mislukken.