Je eigen vrouw of vriendin betalen voor sex?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jaren geleden een koppel gekend waarvan de vrouw ook dikwijls geen zin had. Zei hij tegen haar dan zal ik maar naar de ramen gaan. Wat kost dat vroeg ze. 50€. Als je mij 50€ betaald mag je een keer. Sindsdien moest hij zijn vrouw elke keer 50€ geven. Geen grap.

Haha, geen probleem als hij het van de gezamenlijke (en/of)-rekening kan pinnen bij haar. 😂
Overigens zou ik, als ik die man was, ook regelmatig naar een echte sexwerkster gaan en dat de vrouw ook laten weten. En als ze er iets van zou zeggen zou ik doodleuk zeggen: 'als ik jou betaal wil nog niet zeggen dat ik een vaste klant ben van je.'

En een beetje off-topic:
Ik heb het wel eens gedaan met mijn vrouw en ook nog met een andere vriendin als een rolllenspel. Ze wilden graag weten en ook ervaren hoe dat in z'n werk gaat als een man bij een sexwerkster een afspraak maakt en langs gaat (PS zij prefereerden overigens alletwee de naam 'hoer' boven 'sexwerkster'. In hun fantasie paste die term beter).
Je had hun gezichten moeten zien toen ik hun € 150 gaf voor 2 uurtjes sex. Ze hadden meteen shopping-plannen. Ik pakte toen het geld weer af en gaf ze daarna € 50 terug. 'Waarom neem je weer € 100 terug?, was de vraag. 'Nou, zei ik, 'dat is voor de belastingdienst en directe kosten die je maakt. Die €50 is wat je in het gunstigste geval over houdt voor jezelf.'
Dat was wel een domper.
Overigens heeft die vriendin dat later nog bij andere mannen gedaan zonder dat die mannen wisten dat het voor haar een kick-rollenspel was. Zij had gewoon een SL-profiel en als er mannen waren die aan bleven dringen op een date vroeg ze daar geld voor. Verschillende mannen zijn daar toen op in gegaan. Ze zag het als een leuk zakcentje voor haar, maar na een keer of 3 was de lol er vanaf. Ondanks dat het 'zwart geld' was voor haar ...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan