Je eigen vrouw of vriendin betalen voor sex?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En dan in bed... erop en eraf... klaar!
Gek dat je vrouw dan (na een tijdje) geen interesse meer heeft in sex?!
Idd dat ook. Ik heb al beter gehoord een maat. Dat klaagde dat hij de laatste 2 jaar van de relatie met zijn ex geen sex meer had. Maar hij verteld dan wel dood leuk dat hij ooit van zatheid in slaap gevallen was tijdens doggy style.

allé waarom zou ze nu toch geen sex meer willen ? 🤔
Ja, natuurlijk, maar dat geeft nog geen garanties dat de problemen die topicstarter ziet daarmee verdwijnen.

Het is me niet duidelijk of dit echtpaar ooit echt goed heeft besproken waar het wringt. Misschien is haar sexdrive gewoon gedaald en zijn "te moe" en "geen tijd" gewoon standaard-antwoorden geworden om er van af te zijn. Dan los je het niet op met een team van schoonmakers.

En misschien is haar drukke bestaan als huisvrouw wel degelijk de crux en gaat de zon wel degelijk schijnen als je een huishoudelijke hulp inhuurt.

Serieus, bespreek gewoon het probleem, doe echt je best haar motivaties te begrijpen, en bezin je dan op je vervolgstappen.
Dat is ook wel waar maar je moet dan ook wel de moeite doen om eens te praten. En zoals je zegt samen een oplossing zoeken. En niet denken zeg weetje wat dat kost?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het eens met tiffany. Als je vrouw helpt met de kinderen, huishouden. Gaat ze veel meer energië hebben.
Ik hoop het voor @Assman
Baat het niet, dan schaadt het niet uiteraard. Maar men moet niet naïef zijn, de kans is groot dat het niks uithaalt. Hij schrijft nu al dat zijn vrouw high maintainance is, dus qua omgang zal ze al niet veel te klagen hebben...
 
@Miss Tiffany Je gelooft nog in sprookjes. Als @Assman een huishoudster regelt voor z'n vrouw, dan vindt ze wel een ander excuus om niet te moeten seksen.

Nou ik ben gewoon een vrouw lieve schat, en ken vrouwen als vriendinnen, collega's, moeders op school, cliënten in mijn andere baan, zussen, nichten, noem maar op.

Meeste vrouwen willen zeker wel gewoon seks. Maar wat ze nog meer willeb is intimiteit. En jullie mannen willen ook intimiteit.
80% van sekswerk (het mijne in elk geval) is intimiteit (oprechte aandacht, verhaal kwijt kunnen, gewaardeerd voelen).

Dvps krijgen in de regel een cadeautje omdat dan die waardering centraal staat.
Mannen worden ook graag gezien.
En een vrouw heeft nu eenmaal 2 handen. Als dan niet alles lukt, je kapot moe bent dan heb je gewoon geen zin. Daar bovenop voel je jezelf tekortschieten en verlang je dat je partner helpt.

9 vd 10 Keer kan de partner dat niet (ook te druk). Een huishoudster als hulp (nee niet voor de seksuele fantasietjes) is echt wel een uitkoms.

Ik heb dit advies aan meer koppels gegeven en die hebben nu een goed seksleven.

Én tuurlijk er zijn altijd factoren als "ik voel me niet aantrekkelijk", ook veelvuldig bij de heren overigens. Dan is een dvp wellicht een kort durende oplossing, maar uiteindelijk moet je of jezelf accepteren alsook je partner, of er iets aan doen. Eerlijkheid begint bij jezelf.

Mijn ex had mega overgewicht, boeide me niks. Zijn gedrag gaf de doorslag geen sex meer met elkaar te hebben en dit geld voor de meeste mensen.

Wat vrouwen overigens niet zo boeit zijn al die anabolen..waardoor een orgasme veel en veel minder is of zelfs uitblijft.
In een relatie is het fijn als een man zijn prakkie lekker vind, zijn vrouw kust en knuffelt bij vertrek en aankomst, een bloemetje meeneemt, niet vastgeplakt zit aan zijn mobiel, verjaardagen niet vergeet, tijd besteed aan de kinderen, uit zichzelf een theedoek pakt of vuilniszak weggooit.
Zijn maar kleine dingen die de sexdrive voor een vrouw weer aanwakkeren.

En...die laatste dingen kosten alleen maar tijd en aandacht.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop het voor @Assman
Baat het niet, dan schaadt het niet uiteraard. Maar men moet niet naïef zijn, de kans is groot dat het niks uithaalt. Hij schrijft nu al dat zijn vrouw high maintainance is, dus qua omgang zal ze al niet veel te klagen hebben...
Het is ook vaak de kleine dingen. Waneer jij of je vrouw thuis komt. Dat je elkaar begroet vraagt hoe was je dag en eens naar elkaar zijn dag luisterd. Je moet ook dingen samen doen. En niet de ene zit naar voetbal te kijken en de vrouw is aan het breien bv
 
Hallo allemaal,
Zoals jullie allemaal weten is wandelen de afgelopen paar jaren behoorlijk duurder geworden, en dat kan gaan wringen.
Als je je graag eens wilt laten pijpen tot het einde, al dan niet met slikken, ben je al gauw 100€ verder. En dan moet je ook nog het geluk hebben een goede dame te kunnen vinden, die niet na een paar weken of maanden alweer weg is.
Het toeval wil dat ik thuis iemand (type "high maintenance") op de bank heb zitten die er geweldig uitziet en dit uitstekend kan, als ze er zin in heeft. Maar dit is helaas niet vaak het geval, want te moe (van de kids vooral), geen tijd, voel me niet zo lekker, geen goesting die dag enzovoorts.
Is het een idee dat ik haar aanbied haar te belonen als ze er zin en tijd voor maakt? Ik kan toch veel beter dat geld aan haar geven dan aan iemand anders? En zij kan in 20 minuutjes 100€ verdienen, waar ze normaal een volle dag voor moet werken?
Betalen jullie je vrouw of vriendin wel eens voor sex? 🤔
Uit-ste-kend idee! Hou ons zeker op de hoogte, wil je?
En zeker ook de vraag stellen zoals je hier voor ons gedaan hebt: "Schat, ik heb een ideetje om te besparen op het huishoud-en varia budget ... "
 
En dan moet je een tarief bepalen.
Vraagt ze waarschijnlijk hoe jij bij dat tarief komt.....

Man man man, hoe verzin je dit? Hoop dat t een geintje is?
Je eigen vrouw betalen voor sex?🤔
Gelukkig heb ik in 25jr zelden over te weinig sex met m'n vrouw te klagen gehad.

Als je huwelijk dit stadium bereikt heeft, vrees ik t ergste...😪
 
Ja dat denk je maar menig vrouw zal denken: Waarom betaal je 150-250 per uur voor iets dat je thuis kan krijgen als je mij even helpt met de dingen thuis.

Die 150-250 kan je makkelijk uitgeven voor een bos bloemen, hotelletje, lingerie, oppas. Problem solved


Bloemen, hotel, lingerie, oppas etc betalen en een tegenprestatie terug verlangen (of er op hopen) doet erg denken aan een betaalde relatie.

Als je er goed en eerlijk naar kijkt zie je dat veel relaties een prostitutie component hebben.
 
Bloemen, hotel, lingerie, oppas etc betalen en een tegenprestatie terug verlangen (of er op hopen) doet erg denken aan een betaalde relatie.

Als je er goed en eerlijk naar kijkt zie je dat veel relaties een prostitutie component hebben.

Mijn suggesties zijn bedoeld om een mood te creëren.
Het een tegenprestatie noemen om je eigen partner in de watten te leggen verontwaardigd mij enorm.

Als je een relatie hebt met kindjes zijn er vele factoren die meespelen dat er minder seks is.
Vergeet niet dat in de basis, een vrouw ook behoefte heeft aan seks. Een vrouw heeft wellicht meer randvoorwaarden nodig om haarzelf over te geven. Dus niet een potje zak legen voor haar man, maar passionele liefdevolle seks, is dat niet waar zowel man of vrouw goesting naar heeft?

Voelt ze haarzelf niet aantrekkelijk of sexy? Lingerie.

Kinderen die in en uit lopen, of die snachts nog niet doorslapen? Oppas.

Is ze super moe van werken, opvoeden vd kinderen en huishouden? Huishoudster.

Dat zijn gewoon normale dingen. Dat hoort ook in een relatie.

Een dvp is een makkelijke tussenoplossing, maar nooit de ultieme oplossing voor altijd.
 
En niet de ene zit naar voetbal te kijken en de vrouw is aan het breien bv
Nou... ik kan nog wel een goede muts gebruiken voor de winter

Als je er goed en eerlijk naar kijkt zie je dat veel relaties een prostitutie component hebben.
Zo heb ik ook al een paar dates gehad waarbij je niet betaald voor de sex maar je betaald wel voor alle andere zaken, inderdaad een prostitutie component, het heeft iets weg van betaalde sex in een andere vorm maar aan de andere kant heb je er zelf ook plezier van als je samen een dagje weg gaat etc
 
Laatst bewerkt:
Voortbordurend op degenen die min of meer vinden dat elke vrouw een hoer is of elke relatie vergelijkbaar met sekswerk:

Als je te lang achtereen wandelt en te lang sekswerker bent, loop je het risico alles in die vorm te zien.
Alles wordt dan vraag en aanbod.

Zelf ging ik bv rekenen naar verhouding in sekswerk.
Op een gewone date: Ok we hebben nu dit en dat gedaan, normaal had ik nu dit bedrag verdiend.

Maar op deze manier denken is ongezond. Vooral als je intentie is om niet dvp/klant gerelateerd te daten of zoals assman aangeeft, meer intimiteit te beleven met zijn eigen vrouw. Dan doe je er goed aan het niet te vergelijken met sekswerk en vraag en aanbod
Een echte relatie is geven en nemen, balans zoeken. Maar balans is geen lijstje bijhouden wie meer doet of geeft, de ene keer doet de één wellicht meer dan de ander. Als je samen maar bij het eindstation komt.

Met een dvp hoef je daar geen rekening mee te houden. Ze is jouw vrouw of partner niet. Je kan vooral nemen naar je eigen gerief, wat je terug geeft is duidelijk voor beide.
Maar als je ziek bent, is zij er niet, ook niet op familie feestje, ze kookt in de regel niet voor je en voedt jullie kinderen niet op.
Het is dus helemaal niet te vergelijken.

Punt is op een bepaald moment kozen jullie voor elkaar en dat is het toch waard om moeite voor te blijven doen?
 
Bedankt voor de tips allemaal!
Vooral @Miss Tiffany slaat de spijker op zijn/ haar kop.
Gisteren weer eens extra lief geweest (heeft niet alleen tijd gekost 😈) voor haar, en een goed gesprek gehad met haar.
Dankzij jullie reacties het helemaal niet over € gehad. Ze heeft trouwens toch al alles, maar dit terzijde.
De vermoeidheid heeft toch vooral met de kids te maken. Dit is niet makkelijk op te lossen, maar we zullen wel dingen gaan verbeteren.
In bed kan ik ook wel iets beter doen: ik moet haar vaker en langer strelen. Die had ik niet helemaal aan zien komen eerlijk gezegd, dus dit is goed om te weten. Misschien ook een tip voor anderen 😇
Gisterenavond vervolgens op tijd het bed in. Ikke haar lang gestreeld natuurlijk 😁, waarna ik naar de hemel gepijpt ben. Vervolgens intiem in diverse posities, totdat ik geen druppel 💦 meer over had en we vredig zijn gaan slapen… 😴 😇 😊
 
Dankzij jullie reacties het helemaal niet over € gehad.
Jimmy Fallon Ok GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
 
Bedankt voor de tips allemaal!
Vooral @Miss Tiffany slaat de spijker op zijn/ haar kop.
Gisteren weer eens extra lief geweest (heeft niet alleen tijd gekost 😈) voor haar, en een goed gesprek gehad met haar.
Dankzij jullie reacties het helemaal niet over € gehad. Ze heeft trouwens toch al alles, maar dit terzijde.
De vermoeidheid heeft toch vooral met de kids te maken. Dit is niet makkelijk op te lossen, maar we zullen wel dingen gaan verbeteren.
In bed kan ik ook wel iets beter doen: ik moet haar vaker en langer strelen. Die had ik niet helemaal aan zien komen eerlijk gezegd, dus dit is goed om te weten. Misschien ook een tip voor anderen 😇
Gisterenavond vervolgens op tijd het bed in. Ikke haar lang gestreeld natuurlijk 😁, waarna ik naar de hemel gepijpt ben. Vervolgens intiem in diverse posities, totdat ik geen druppel 💦 meer over had en we vredig zijn gaan slapen… 😴 😇 😊

Love a good love story 😍❤️😘❤️‍🔥
Voor vaderdag handcrème voor jou 🤭 Zachte handen strelen het fijnst!

Enjoy!!
 
Bedankt voor de tips allemaal!
Vooral @Miss Tiffany slaat de spijker op zijn/ haar kop.
Gisteren weer eens extra lief geweest (heeft niet alleen tijd gekost 😈) voor haar, en een goed gesprek gehad met haar.
Dankzij jullie reacties het helemaal niet over € gehad. Ze heeft trouwens toch al alles, maar dit terzijde.
De vermoeidheid heeft toch vooral met de kids te maken. Dit is niet makkelijk op te lossen, maar we zullen wel dingen gaan verbeteren.
In bed kan ik ook wel iets beter doen: ik moet haar vaker en langer strelen. Die had ik niet helemaal aan zien komen eerlijk gezegd, dus dit is goed om te weten. Misschien ook een tip voor anderen 😇
Gisterenavond vervolgens op tijd het bed in. Ikke haar lang gestreeld natuurlijk 😁, waarna ik naar de hemel gepijpt ben. Vervolgens intiem in diverse posities, totdat ik geen druppel 💦 meer over had en we vredig zijn gaan slapen… 😴 😇 😊
Indien ik raad zou vragen op een hoerenforum hoe ik moet omgaan met mijn vrouw, en ze komt het te weten, ze smijt mij onmiddellijk met mijn klikken en klakken buiten ...
 
Indien ik raad zou vragen op een hoerenforum hoe ik moet omgaan met mijn vrouw, en ze komt het te weten, ze smijt mij onmiddellijk met mijn klikken en klakken buiten ...
Of je ontdekt dat zij hier ook rondhangt.

Straks krijgen we het topic "kan ik mijn man of vriend laten betalen voor seks?"

Zonder gekheid, dat je eerste instinct was om haar als prostituee te betalen voor seks en dit idee eerst te polsen bij hoerenlopers verdient geen schoonheidsprijs, die stap zou ik maar even verzwijgen ja.
 
Waarom niet hier polsen?
Hier zouden toch minder taboes moeten zijn lijkt mij.
Er wordt hier van alles besproken over relaties, van "hoe verberg ik mijn hobbie" tot "heb je nog behoefte aan een echte relatie" aan toe.

Verbaas me af en toe echt over hoe we allemaal in hetzelfde schuitje zitten en alsnog met vingertjes wijzen naar elkaar..
Zal wel aan mij liggen 🙃

Xx
 
Waarom niet hier polsen?
Hier zouden toch minder taboes moeten zijn lijkt mij.
Ja, als je eenmaal het idee hebt je vrouw als prostituee te benaderen is het op zich goed dit even te spiegelen ja.

Maar.

In mijn beleving, in het ideale geval, als je ontevreden bent met je seksleven met je vrouw, is dit bespreken met die vrouw in kwestie het beste eerste station.

Even serieus Tiffany, zou jij Assman dan adviseren om wel tegen zijn vrouw te zeggen dat hij een plan aan het bespreken was om haar (verlaagde) sekswerk-tarieven te betalen voor seksuele handelingen?
 
Een dvp is een makkelijke tussenoplossing, maar nooit de ultieme oplossing voor altijd.
Toch vind ik dit best kort door de bocht hoor. In het geval van topic starter misschien wel. Maar uit eigen ervaring kan ik toch zeggen dat het bezoeken van een dvp wel degelijk een permanente oplossing kan zijn.

Als je ziels veel van elkaar houdt, maar het op seksueel vlak niet meer aansluit. Dan kun je de algemene consensus volgen en zeggen seks hoor nu eenmaal bij een relatie, dus we gaan scheiden.

Juist in deze situatie kan dvp bezoek een permanente oplossing zijn. Uitzonderlijk, dat begrijp ik. Maar het kan dus wel.

On topic: ik zou nooit mijn vrouw voorstellen te betalen voor seks. Dan ga ik liever naar een dvp. Ik zou het ook heel respectloos vinden. Zo van als ik maar krijg wat ik wil. Maar goed, als het werkt wie ben ik om het af te keuren.
 
In mijn beleving, in het ideale geval, als je ontevreden bent met je seksleven met je vrouw, is dit bespreken met die vrouw in kwestie het beste eerste station.

Daar was iedereen het toch al over eens en is toch ook de oplossing geweest. Wat is hier je punt?

Even serieus Tiffany, zou jij Assman dan adviseren om wel tegen zijn vrouw te zeggen dat hij een plan aan het bespreken was om haar (verlaagde) sekswerk-tarieven te betalen voor seksuele handelingen?

Daar gaat het hier toch niet om.
Het gaat om de vraag uit het eerste bericht. Waarom zou hij dat niet aankaarten hier.
 
Toch vind ik dit best kort door de bocht hoor. In het geval van topic starter misschien wel.
Mijn reactie was dan ook op Assman.
Als je je eigen vrouw wel super aantrekkelijk vind en meer intimiteit met haar zou willen, dan is een dvp een tussenoplossing.

De echte oplossing zit dan elders. Want de dvp gaat er niet voor zorgen dat zij (partner van) meer zin in seks krijgt of meer energie.

Ik ben mij juist bewust dat in andere relaties, er geen of minimale intimiteit is. Of dat partners elkaar niet meer aantrekkelijk vinden of andere oorzaken, waar het gevolg dvp bezoek is. Of andere oplossingen.
Daar heb ik ook geen oordeel over overigens.
Even serieus Tiffany, zou jij Assman dan adviseren om wel tegen zijn vrouw te zeggen dat hij een plan aan het bespreken was om haar (verlaagde) sekswerk-tarieven te betalen voor seksuele handelingen?

Dat is mijn punt ook niet.
Mijn punt is, als iemand de ballen heeft hier iets bespreekbaar te maken, wat hoogstwaarschijnlijk nergens anders kan, dat er dan altijd weer een lolletje over gemaakt moet worden.
Ik vind het apart dat dit steeds moet door verschillende mensen.
Is net een golden shower, iedereen moet er even een warm plasje over doen..🫠
 
Mijn reactie was dan ook op Assman.
Als je je eigen vrouw wel super aantrekkelijk vind en meer intimiteit met haar zou willen, dan is een dvp een tussenoplossing.

De echte oplossing zit dan elders. Want de dvp gaat er niet voor zorgen dat zij (partner van) meer zin in seks krijgt of meer energie.

Ik ben mij juist bewust dat in andere relaties, er geen of minimale intimiteit is. Of dat partners elkaar niet meer aantrekkelijk vinden of andere oorzaken, waar het gevolg dvp bezoek is. Of andere oplossingen.
Daar heb ik ook geen oordeel over overigens.
Duidelijk, dankjewel voor je reactie.
 
voor alle duidelijkheid:
Zonder gekheid, dat je eerste instinct was om haar als prostituee te betalen voor seks en dit idee eerst te polsen bij hoerenlopers verdient geen schoonheidsprijs
De crux is voor mij dat het jammer is dat iemands eerste instinct was zijn vrouw als prostituee te benaderen, NIET het polsen an sich, maar het polsen vloeide er wel uit voort dus heb ik het meegenomen in bovenstaande citaat om het proces te illustreren.

De totale gang van zaken verdiende geen schoonheidsprijs, het polsen was niet waar de smet zat maar was wel deel van die gang van zaken. En in het ergste geval is het polsen wel wat dit alles herleidbaar zou kunnen maken, maar dat is erg hypothetisch. Het enige wat ik zei is dat ik dat proces maar even stil zou houden bij mijn vrouw en daar sta ik nog volledig achter.
Daar was iedereen het toch al over eens en is toch ook de oplossing geweest. Wat is hier je punt?
Tiffany reageert vragend op mij (dat veronderstel ik in elk geval, omdat ik het woord "polsen" introduceerde), en ik leg vervolgens uit wat ik met mijn bericht probeerde te zeggen. Dat was mijn punt.
Daar gaat het hier toch niet om.
Nou, de (bedoelde) kern van mijn bericht was om het in dit topic besproken plan toch maar voor de vrouw in kwestie te verzwijgen. Omdat ik waarneem dat Tiffany kritisch op dit bericht reageert, vraag haar ik terug of zij daar anders over denkt (wat op zichzelf prima zou zijn overigens).

Inmiddels lijkt het allemaal meer te berusten op een lichte spraakverwarring, volgens mij ligt het niet zo ver uit elkaar wat we allemaal zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Ja, als je eenmaal het idee hebt je vrouw als prostituee te benaderen is het op zich goed dit even te spiegelen ja.

Maar.

In mijn beleving, in het ideale geval, als je ontevreden bent met je seksleven met je vrouw, is dit bespreken met die vrouw in kwestie het beste eerste station.

Even serieus Tiffany, zou jij Assman dan adviseren om wel tegen zijn vrouw te zeggen dat hij een plan aan het bespreken was om haar (verlaagde) sekswerk-tarieven te betalen voor seksuele handelingen?
@Roba Misschien had je post #1 beter moeten lezen alvorens zo hoog van de toren te blazen en de moraalridder uit te hangen. Mijn vrouw heeft een geweldig goed leven dankzij mijn inspanningen, maar ivm privacy/ herkenbaarheid kan ik daar niet teveel over zeggen. Mij ging het om een specifiek verlangen (wat jij vervolgens generaliseert) waarvan ik me afvroeg hoe ik dat moest aanvliegen zeg maar. En de feedback op dit forum heeft mij geholpen om dit op een bepaalde manier te doen, die gelukkig goed heeft uitgepakt. Zie ook post #24, dit moeten we natuurlijk niet hebben 😆.
Gezien het aantal reacties hier, en meer dan 2.000 views in minder dan 48 uur tijd was mijn dilemma helemaal niet zo oninteressant. Het antwoord op een vraag kan altijd ja of nee of anders zijn. In een titel kun je niet nuanceren, daar is post #1 voor.
Verder wens ik jou het allerbeste, net zoals alle andere wandelaars en dvp's op dit forum.
En voor jou geldt ook: als jij het thuis allemaal ze geweldig voor elkaar zou hebben, had je hier geen account.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan