ik heb je eerste bericht gelezen en reageer daar ook op, hoewel er ook nog zoiets is als de vraag zoals je die in de titel hebt geformuleerd, daarin generaliseer je zelf het vraagstuk@Roba Misschien had je post #1 beter moeten lezen alvorens zo hoog van de toren te blazen en de moraalridder uit te hangen. Mijn vrouw heeft een geweldig goed leven dankzij mijn inspanningen, maar ivm privacy/ herkenbaarheid kan ik daar niet teveel over zeggen. Mij ging het om een specifiek verlangen (wat jij vervolgens generaliseert) waarvan ik me afvroeg hoe ik dat moest aanvliegen zeg maar. En de feedback op dit forum heeft mij geholpen om dit op een bepaalde manier te doen, die gelukkig goed heeft uitgepakt.
Verder wens ik jou het allerbeste, net zoals alle andere wandelaars en dvp's op dit forum. En voor jou geldt ook: als jij het thuis allemaal ze geweldig voor elkaar had, zou je hier geen account hebben.
anyway, ik probeer alleen maar uit te leggen hoe ik het zou aanvliegen en waarom ik het idee van betaling voor seks weg zou houden bij mijn vrouw, ik heb zelfs de indruk dat dat de algemene consensus is hier dus waarom ik me ineens zo moet verdedigen, schiet mij maar lek, net zoals wat mijn eigen thuissituatie er in godsnaam mee te maken heeft
zeg me even specifiek waar ik over de schreef ga en dan kan ik indien nodig sorry zeggen, vooralsnog zie ik in mijn berichten (en verdere nuancering die ik inmiddels aangebracht heb) alleen nog maar dingen waar ik nog steeds achter sta