Recensie Isabel, Amsterdam, Molensteeg 6-1 4,85 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben niet zo'n fan van de Wallen maar gisteren toch een bezoek gewaagd aan Isabel na de vele positieve reacties. Na eerste keer langslopen geen Isabel, 2e en 3e keer ook niet. Dus maar even een drankje gaan doen en na half uur zag ik haar eindelijk zitten en gelijk naar binnen gegaan. Ik vind haar een leuke, knappe vrouw. Van haar lichaamsbouw moet je houden. En laat ik daar nou van net houden, curvy... 😁
Anyway aangegeven dat ik een blowjob wilde met cim/slikken.
Snel opgefrist waarna het feest kon beginnen...
En ik moet zeggen dat ze heerlijk pijpt en dat ze lekker diep kon gaan waarbij ze af en toe kokhalsde. Na ongeveer 10 min gevraagd om mij verder in standje 69 verder te pijpen.
Hierbij een mooi uitzicht op haar kutje en dikke kont. Haar billen gespreid, haar anus beetje met spuug nat gemaakt en haar kontje gevingerd wat lekker strak aanvoelde. Na wat aanwijzingen hoe ik het lekker vind om gepijpt te worden, keihard in haar mond klaargekomen. Ik hoorde haar een beetje proesten omdat ik flink wat zaad had opgespaard maar er werd geen druppel verspild, alles werd doorgeslikt.
Ondertussen vroeg haar te blijven zuigen totdat al mn zaad eruit was...dit deed ze superlekker...
Daarna aangekleed en kort praatje met elkaar, gelijk haar nr gevraagd hoef ik volgende x niet zo lang te wachten en weet ik gelijk wanneer ze vrij is. Al met al heerlijke pzc incl cim.
Volgende week probeer ik weer te gaan om die dikke kont van haar te neuken. Heb er nu al zin in...😋
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan