Eerst zien en dan geloven. Weet überhaupt niet de reden van haar lange afwezigheid.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenjuni? dat heb je van haar zelf vernomen?Als het goed is komt die ergens halverwege juni terug?
Op het forum werd wel een trio beschreven hier:Weet iemand of Isabel ook aan trios deed?
Was ze vandaag weer terug dan na een hele lange tijd?en toen was het stil....
allemaal vandaag nog een dosis Isabel weten te bemachtigen
er stond vast de hele dag een lange rij wachtenden
Alles wat je wilt weten staar in de eerdere berichten, gewoon even de tijd nemen om ze te lezen.Isabel nog nooit bezocht maar na het lezen van al die geile verhalen van mijn medewandelaars wil ik haar toch een keertje proberen. Wat zijn haar werktijden en hoe kan ik haar het beste herkennen als ik door de molensteeg loop? Ik wil haar misschien vandaag bezoeken. Ik hoor het graag!
ze staat waar ze altijd al stond, dus....Ik was maandag bij Leida en liep donderdag ook nog langs de kamer van Isabel. Haar kamer staat nog steeds te huur.
Werkt die Aziatische dame Maria soms ook in de avond? Volgens mij heb ik haar laatst gesproken ze kwam arrogant over ben gelijk weer doorgelopen.Vandaar! Geen idee of ze een bordje heeft kan het me niet herinneren. Ik kom er niet vaak meer maar zie er nooit andere dames overdag, Isabel in het aangegeven raam en vaak is ook Maria er en die staat wat achteraf rechts.. ziet er Aziatisch uit maar is ook Dominicaans.
Maandagmorgen was ik er om 10.00 uur, ook geen Isabel.Dinsdag wilde ik bij Isabel langs gaan maar zag niemand in het tweede raam. Er zat wel een dame op het trappetje die druk bezig was met haar telefoon. Ze had een zwarte bril op. Toen maar bij Leida langs gegaan.