- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag een sessie gepland met Isabel 2.0, want daar mogen we toch wel van spreken na haar lange afwezigheid tgv ziekte en een aanzienlijke gewichtsreductie.
Op het afgesproken tijdstip kwam ze net aanlopen en de lach is nog hetzelfde gebleven.
Maar eerst effe bijgepraat over wat er allemaal tijdens haar ziekte gebeurd was, daar ga ik uiteraard hier niet over uitweiden.
Maar met 60 kg is het nu een slank poppetje.
Eerst effe lekker tongen en daarna zakte zij af naar beneden.
Pijpen zonder condoom was weer als vanouds, evenals het rimbeurtje.
In cowgirl werd ik lekker bereden door Isabel.
Haar tietjes zitten nu tussen A en B in denk ik, maar zijn van die lekker zuigbare punttietjes nu, dat dus ook uitgebreid gedaan.
Daarna de rollen omgedraaid en haar langdurig gebeft, later nog met twee vingers erbij om de binnenkant te masseren. Het duurde effe maar dan gebeurt er ook wat, als ze schokkend klaarkomt.
Gelijk mijn jongeheer weer naar binnen en haar lekker in missio en een variatie daarop geneukt tot ik zelf lekker klaarkwam en haar kutje volspoot.
De sex was dus weer als vanouds, blij dat ze er weer is.
Op het afgesproken tijdstip kwam ze net aanlopen en de lach is nog hetzelfde gebleven.
Maar eerst effe bijgepraat over wat er allemaal tijdens haar ziekte gebeurd was, daar ga ik uiteraard hier niet over uitweiden.
Maar met 60 kg is het nu een slank poppetje.
Eerst effe lekker tongen en daarna zakte zij af naar beneden.
Pijpen zonder condoom was weer als vanouds, evenals het rimbeurtje.
In cowgirl werd ik lekker bereden door Isabel.
Haar tietjes zitten nu tussen A en B in denk ik, maar zijn van die lekker zuigbare punttietjes nu, dat dus ook uitgebreid gedaan.
Daarna de rollen omgedraaid en haar langdurig gebeft, later nog met twee vingers erbij om de binnenkant te masseren. Het duurde effe maar dan gebeurt er ook wat, als ze schokkend klaarkomt.
Gelijk mijn jongeheer weer naar binnen en haar lekker in missio en een variatie daarop geneukt tot ik zelf lekker klaarkwam en haar kutje volspoot.
De sex was dus weer als vanouds, blij dat ze er weer is.