Dus ze is weer aan het werk? Ze zou me laten weten als ze in NL is wanneer ze gaat beginnen. Denk dat ze vergeten is mij te zeggen dat ze er weer klaar voor is maar ze is er dus weer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb het over 25 september alweer een tijdje terug dus.Dus ze is weer aan het werk? Ze zou me laten weten als ze in NL is wanneer ze gaat beginnen. Denk dat ze vergeten is mij te zeggen dat ze er weer klaar voor is maar ze is er dus weer.
Nogmaals ik was 25 september in Amsterdam en niet vandaag.Daar klopt niks van want Isabel is niet eens in NL appt ze me net als je haar vandaag bezocht zou hebben dus je moet een andere dame voor je hebben.
heb ik je valse hoop gegeven??Dan mag je dat wat duidelijker vermelden in je recensie want zoals je het (vandaag) schrijft lees ik dat je haar deze dag hebt bezocht.
Wanneer denkt ze weer In NL te zijn?Dus ze is weer aan het werk? Ze zou me laten weten als ze in NL is wanneer ze gaat beginnen. Denk dat ze vergeten is mij te zeggen dat ze er weer klaar voor is maar ze is er dus weer.
Dat is wat ik hoorde. Ze zou een maagverkleinig hebben gedaan. Niet hier ergens goedkoop ofzo. Niet goed gegaan. Zien we voorlopig niet terug..@ Patrick Zou zomaar kunnen kloppen Haar lichaam was plotseling drastisch veranderd haar buik was uit het niets helemaal plat terwijl ze niet aan sport doet (in tegenstelling tot ikzelf) haar borsten waren ook niet meer het zelfde.....
Ik denk dat ze rond 15 februari terug zal zijnIemand Isabel alweer gesignaleerd of enig nieuws wanneer ze weer aan het werk gaat?
Ik hoorde dat er iets misgegaan was daarmee van iemand die haar bezocht. En die deed vaak trio met haar en een andere dame. Die andere dame had hem dat verteld.Haar afwezigheid ligt niet ten grondslag aan een maagverkleining zoals ik reeds memoreerde.
Dus warlock zit gewoon onzin te verkondigen.Kan niet want ze zit nog in de Dominicaanse Republiek appte ze me vandaag.
Dus warlock zit gewoon onzin te verkondigen