Is tijdelijk stoppen met een “normale” baan slim?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nope. Ik moet zelfs nog kijken of mijn oude laptop wil opstarten🤣

Maar ik heb geen haast, en je kan beter rustig beginnen en alles goed plannen dan half werk in de lucht gooien. Uiteindelijk is een goede site en marketing wel de basis. Ik heb heel lang niks met sociaal media gedaan, maar misschien moet ik er toch aan beginnen.

Plus als de site in de lucht komt is de kans klein dat ik het met jullie ga delen. Dan verraad ik namelijk al snel wie ik ben
Dat is ook wel een punt. Anders een 2de webshop het sex toy´s etc.😜

Maar terug serieus neem rustig je tijd zoals je zegt. Een goede voorbereiding is anders.
 
  • Uiteindelijk wordt sekswerk een moetje en gaat het misschien echt tegenstaan
Uit de laatste worden zou ik bijna opmaken dat het nu al een beetje tegenstaat. Of zie ik dat verkeerd?
Ik wil jullie niet uit jullie fantasie helpen, maar eigenlijk alle dames die ik gesproken heb gaven aan dat het heel goed is dat ik niet van sekswerk afhankelijk was.

Natuurlijk heb ik af en toe geen zin of een klant die ik niet zo leuk vind, maar op dit moment heb ik voldoende geld achter de hand zodat in niks verplicht bent. Alleen dat geld raakt op een gegeven moment wel op.

Voor dat soort momenten wil ik iets achter de hand hebben, want dat is gewoon niet gezond. Niet om lullig te doen, maar ik ben geen domme meid die niks kan. Alleen ik moet wat vinden wat ik oprecht leuk vind om te doen, en wat genoeg oplevert.

Soms vraag ik aan klanten of ze hun werk leuk vinden om te doen, en dan zeggen ze vaak nee alleen het levert veel geld op. Ik vind het knap dat ze dat al jaren volhouden, maar ik ben daar niet het type voor.

Uiteindelijk wil ik mijn eigen horecazaak, maar ik weet dat het geen vetpot gaat zijn dus ik zoek nu iets waarmee ik genoeg geld kan verdienen zodat ik wat achter de hand heb. Dat is dus nu een beetje het doel.

Over Dropshipping het kan, maar je moet goed weten welke producten je gaat verkopen. Nederland heeft toch echt hogere eisen aan producten dan Aziatische landen. Ik ken wel iemand die servies uit oostblok landen haalt en dat hier voor veel meer verkoopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan