Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze mogen het best proberen, maar tegen die tijd en voor zulke tarieven houdt het voor mij op.
Dan doe ik wel wat anders met het geld wat er te besteden is.
Ja en wat jij ervan vindt of wat ik ervan vind of zelfs wat deze hele website ervan vindt zal de dames een worst wezen. Ze hoeven per dag ook geen tientallen kerels over de vloer. Slechts 5 die wel geld hebben en dat zijn er genoeg die €200 betalen en ze hebben het minimale bedrag van €1000 op een dag binnen en ze zeggen het ook zelf: "ze zullen nooit meer stoppen met het verhogen van de prijzen".

Ik maak me er ook totaal niet druk om. Als ik er eentje kan vinden met een schappelijke prijs is het prima en als het niet zo is dan is het ook helemaal prima. Dan neuk ik ze toch lekker niet. Genoeg andere wegen om aan wijven te komen.

Succes ermee!
 
Laatst bewerkt:
Ja en wat jij ervan vindt of wat ik ervan vindt of zelfs wat deze hele website ervan vindt zal de dames een wordt wezen. Ze hoeven per dag ook geen tientallen kerels over de vloer. Slechts 5 die wel geld hebben en dat zijn er genoeg die €200 betalen en ze hebben het minimale bedrag van €1000 op een dag binnen en ze zeggen het ook zelf: "ze zullen nooit meer stoppen met het verhogen van de prijzen".
Jij snapt het, ze denken hier dat er geen mannen zijn die 200 euro betalen en dat de dames die 200 vragen bijna geen klanten hebben en moeilijk rondkomen maar het tegenovergestelde is juist waar ze hebben de klanten in overvloed. Kijk maar straks in 2025 gaan de prijzen richting de 250 euro per uur.
 
Laatst bewerkt:
Jij snapt het, ze denken hier dat er geen mannen zijn die 200 euro betalen en dat de dames die 200 vragen bijna geen klanten hebben en moeilijk rondkomen maar het tegenovergestelde is juist waar ze hebben de klanten in overvloed. Kijk maar straks in 2025 gaan de prijzen richting de 250 euro per uur.
Genoeg dames die het nu al vragen + extra's.
 
Hoe hoger het wordt hoe sneller ze zich uit de markt prijzen.
De service wordt ook steeds slechter voor dei hoge prijzen (zijn ook genoeg dames die wel service blijven bieden).
Voor vele snel cashen en wegwezen
Hoe hoger de prijzen hoe eerder de klanten gewend raken aan die hoge prijzen en ze die uiteindelijk betalen. Er zijn simpelweg te veel mannen die afhankelijk zijn van dvp's en tel daarbij de schaarste aan dvp's en de grote aantal wandelaars die opzoek zijn naar seks en je hebt je antwoord al. Ik denk dat jij het verkeerd ziet en de dvp's hier slim gebruik van maken want ze weten dat er meer valt te halen zeker hier in nederland waar veel vermogende mensen wonen. In landen als Spanje en Portugal zouden ze zulke bedragen niet kunnen vragen (uitzonderingen daargelaten)maar hier in nederland is dat wel mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Tja @Il Commendatore dat jij economie gestudeerd hebt weerhoudt de dames er echt niet van om de prijzen te verhogen. Dat hebben ze in het verleden gedaan, dat doen ze nu ook en het is niet zo dat omdat opeens economen opstaan die schreeuwen "prijselasticiteit" ze in de toekomst zullen denken "oh oh ik mag en kan geen €350 voor een uur vragen". Sterker nog als ze een ton willen vragen dan mag dat en dan kan de hele prijselasticiteit de prullenbak in op het moment dat slechts 1 klant die betaalt! Einde verhaal!
 
Daarmee beschrijf en bevestig je (onbewust? )hetgeen ik hierboven uiteenzette, dat er misschien wel iemand is die het betaalt, maar dat de vraag naar dat goed of dienst bij een hoge prijs laag is en dat er maar weinigen zijn die die prijs willen of kunnen betalen.
 
Daarmee beschrijf en bevestig je (onbewust? )hetgeen ik hierboven uiteenzette, dat er misschien wel iemand is die het betaalt, maar dat de vraag naar dat goed of dienst bij een hoge prijs laag is en dat er maar weinigen zijn die die prijs willen of kunnen betalen.
Dat weten de dvp's zelf ook heel goed dat een deel van de wandelaars gaan afhaken. Maar ze weten ook dat een deel bestaat die niet op de kleintjes let en het geld heeft om die hoge bedragen te betalen en daar focussen ze zich ook op, de rest van de wandelaars is voor hun niet meer van belang. En aangezien dat deel die veel geld bezit groot genoeg is om hun voor voldoende geld te voorzien hoeven ze niet meer te zakken en kunnen ze zelfs meer vragen.
 
Laatst bewerkt:
Dat weten de dvp's zelf ook heel goed dat een deel van de wandelaars gaan afhaken. Maar ze weten ook dat een deel bestaat die niet op de kleintjes let en het geld heeft om die hoge bedragen te betalen en daar focussen ze zich ook op, de rest van de wandelaars is voor hun niet meer van belang. En aangezien dat deel die veel geld bezit groot genoeg is om hun voor voldoende geld te voorzien hoeven ze niet meer te zakken en kunnen ze zelfs meer vragen.
Mannen die hoge prijzen kunnen en willen betalen gaan naar mijn mening eerder kiezen voor dames met meer klasse of die gekend zijn om een goede service te leveren.

Een onbekende latina die rondtrekt van stad naar stad zonder reviews en hoge prijzen vraagt zal misschien hier en daar een klant kunnen binnentrekken maar dat zal heus geen vetpot zijn vermoed ik.
 
Mannen die hoge prijzen kunnen en willen betalen gaan naar mijn mening eerder kiezen voor dames met meer klasse of die gekend zijn om een goede service te leveren.

Een onbekende latina die rondtrekt van stad naar stad zonder reviews en hoge prijzen vraagt zal misschien hier en daar een klant kunnen binnentrekken maar dat zal heus geen vetpot zijn vermoed ik.
Dat zou je denken maar ik heb een heleboel rondreizende dames gevolgd die hun prijzen verhoogd hadden naar 200 of zelfs meer en die prijzen bleven hoog ook na vele maanden dus de zaken moeten wel goed gaan anders hadden ze hun prijzen wel verlaagt.
 
Dat zou je denken maar ik heb een heleboel rondreizende dames gevolgd die hun prijzen verhoogd hadden naar 200 of zelfs meer en die prijzen bleven hoog ook na vele maanden dus de zaken moeten wel goed gaan anders hadden ze hun prijzen wel verlaagt.
Of het zou moeten zijn dat ze net genoeg klanten ontvangen dat ze quitte spelen en dan maar verplaatsen in de hoop dat het elders meer gaat opbrengen.
 
Dat lijkt me niet zo ingewikkeld; ik vermoed dat de tussenpersonen van de sekswerkers zoeken naar tijdelijk beschikbare woonruimte die iemand bijvoorbeeld verhuurt omdat degene zelf op vakantie gaat of vanwege werk elders onderdak heeft.
Ik ben eens bij een dame geweest waar de hoofdbewoner zelf ook in het huis was; hij was eten aan het maken terwijl zij boven een kamer in gebruik had...
 
Daarmee beschrijf en bevestig je (onbewust? )hetgeen ik hierboven uiteenzette, dat er misschien wel iemand is die het betaalt, maar dat de vraag naar dat goed of dienst bij een hoge prijs laag is en dat er maar weinigen zijn die die prijs willen of kunnen betalen.
Weinigen...... dat heb je inderdaad heel goed gezegd, maar nog steeds genoeg om er goed mee te verdienen!
 
Dat de prijzen zo duur zijn is ook de reden dat ik heel weinig ga en dat is prima voor mij. Dit jaar pas 2x een dvp bezocht( vaste dame). Uiteindelijk zeggen die hoge prijzen ook niks over de kwaliteit van de service.
 
Nee klopt niet, ze verplaatsen zich omdat ze niet op één plek willen blijven vanwege de zedenpolitie dat is de hoofdreden dat ze niet lang op één plek blijven.
Volgens mij zijn er 2 redenen. Zedenpolitie inderdaad. Hoewel dat een slechte reden is om steeds van huis naar huis te trekken. Meestal komt op een bepaald moment een huis in het oog en dan is het net pech als je daar bent. Kan zijn dat iemand voor jou er net 2 weken is geweest en jij dan 1 dag en dan staat de politie op de stoep.

Het andere is dat als je van huis naar huis gaat je steeds weer een nieuwe markt aanboort met andere mannen.
Op een gegeven moment is iedereen wel bij je geweest en wordt de klandizie minder. Dan wordt het tijd om ergens anders heen te gaan.
 
Volgens mij zijn er 2 redenen. Zedenpolitie inderdaad. Hoewel dat een slechte reden is om steeds van huis naar huis te trekken. Meestal komt op een bepaald moment een huis in het oog en dan is het net pech als je daar bent. Kan zijn dat iemand voor jou er net 2 weken is geweest en jij dan 1 dag en dan staat de politie op de stoep.

Het andere is dat als je van huis naar huis gaat je steeds weer een nieuwe markt aanboort met andere mannen.
Op een gegeven moment is iedereen wel bij je geweest en wordt de klandizie minder. Dan wordt het tijd om ergens anders heen te gaan.
Op één plek zitten is een groot risico en dan vooral voor de verhuurder van de woning want bij een inval is die gast de klos. En als dvp loop je ook meer de kans dat je gepakt wordt als je te lang op één plek blijft zitten dus is rondreizen een goede methode om die kans te verkleinen. En rondreizen heeft ook het voordeel dat je steeds nieuwe klanten treft en meer klandizie hebt wat jij al zegt. Ik denk trouwens dat die huizen niet voortdurend verhuurd worden maar meer met tussenpozen om de politie niet achterdochtig te maken en dat ze op een gegeven moment dat huis helemaal niet meer gebruiken en weer een nieuwe woning zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Het andere is dat als je van huis naar huis gaat je steeds weer een nieuwe markt aanboort met andere mannen.
Op een gegeven moment is iedereen wel bij je geweest en wordt de klandizie minder. Dan wordt het tijd om ergens anders heen te gaan.
Als het meiden zijn die er zogezegd met de pet naar gooien zullen ze dat punt redelijk snel bereiken.
Er wordt hier met regelmaat gemeld dat het bijna een kunst lijkt te zijn om je als wandelaar in minder dan de betaalde tijd aan je hoogtepunt te helpen en zo snel mogelijk de deur uit te werken.
 
Als het meiden zijn die er zogezegd met de pet naar gooien zullen ze dat punt redelijk snel bereiken.
Er wordt hier met regelmaat gemeld dat het bijna een kunst lijkt te zijn om je als wandelaar in minder dan de betaalde tijd aan je hoogtepunt te helpen en zo snel mogelijk de deur uit te werken.
Ik denk dat meer betalen dat kans stuk verkleint bij goedkope dames loop je meer kans op slechte service er zitten vaak afwerksters tussen.
 
Ik denk dat meer betalen dat kans stuk verkleint bij goedkope dames loop je meer kans op slechte service er zitten vaak afwerksters tussen.
Bij hogere prijzen is mijn verwachtingspatroon ook anders. Dame kan mindere dag hebben, geldt ook voor mezelf. Echter bij €150/30 min voelt dit niet goed voor mij. Voor mij reden deze bedragen niet te vaak af te tikken.
 
De service wordt ook steeds slechter voor de hoge prijzen
De service wordt niet slechter bij dames die hoge prijzen vragen, de dames die 200 of meer vragen hebben over het algemeen minder klanten dan dames die 150 vragen dus meer energie om hun klanten betere service te geven. Alleen de verwachtingspatroon is te hoog omdat de wandelaars altijd top service verwachten van zulke dames en als dat niet het geval is raken ze teleurgesteld wat @feestje hierboven al zegt.
 
Laatst bewerkt:
Tegenwoordig vragen veel 13-in-een-dozijn latinas ook 200 per uur. Lijkt me dat die niet allemaal goede service leveren, als ze überhaupt degeen van de foto's zijn.

Anyway, het topic ging over weinig aanbod van aantrekkelijke dames. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan