Prima toch!Er zijn er genoeg voor 150,- .....
Per 30 min
De meesten maken die 30min toch niet vol... Snelwippers!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPrima toch!Er zijn er genoeg voor 150,- .....
Per 30 min
Prima toch!
De meesten maken die 30min toch niet vol... Snelwippers!
Tsja... Utrecht zijn ook aardig wat km vanuit België... En toch al twee maal gedaan!Daar ga je al...
Dat zijn aardig wat kilometers vanuit Nederland.
Ik merk toch dat de dates die dichter bij huis zijn mij goed doen de dates waar ik voor moet reizen ervaar ik zelf als minder, de tijd energie en de stress die bij een lange afstand komt kijken komen de date niet ten goede je komt toch net meer vermoeid bij een dame aan.Tsja... Utrecht zijn ook aardig wat km vanuit België... En toch al twee maal gedaan!
Voor 'de juiste vrouw' verplaats ik me graag hoor!
Ik heb ook al hier en daar in het land afgesproken, maar het wordt wel vervelend als je dan vervolgens bijna ter plaatse niets meer hoort van de dame.Tsja... Utrecht zijn ook aardig wat km vanuit België... En toch al twee maal gedaan!
Voor 'de juiste vrouw' verplaats ik me graag hoor!
Ja! Heb intussen dus wel geleerd om een 'plan B' te hebben bij verre verplaatsingen! Dat je toch nog elders terecht kan.Ik heb ook al hier en daar in het land afgesproken, maar het wordt wel vervelend als je dan vervolgens bijna ter plaatse niets meer hoort van de dame.
Nou... dat vermoeid valt (bij mij toch) nog best mee hoor!Ik merk toch dat de dates die dichter bij huis zijn mij goed doen de dates waar ik voor moet reizen ervaar ik zelf als minder, de tijd energie en de stress die bij een lange afstand komt kijken komen de date niet ten goede je komt toch net meer vermoeid bij een dame aan.
Bij de toppertjes gaan genoeg keuze en regelmatig bij dezelfde dame gaan helpt ook.Zeker! Maar men kan het ook overdrijven met de gevraagde prijzen.
Betalen voor een half uurtje en je dan in een kwartier naar buiten werken wat dan vaak nog tegenviel ook.
Ik vraag me dit sterk af, want ik zou eerder verwachten dat het grootste gedeelte van de wandelaars 200 euro voor een uur toch echt te veel vindt voor wat ze er voor over hebben. Als ik naar mezelf kijk, geldt 150 euro in ieder geval wel als maximum, een enkele uitzondering daargelaten misschien.Ik verwacht dat de prijzen nog verder zullen stijgen je ziet steeds minder dames die 150 per uur vragen elke maand worden ze minder.
Dat zou je denken maar ik denk dat een groot gedeelte van de wandelaars die hoop al heeft opgegeven dat de prijzen gaan zakken dus betalen ze die 200 euro gewoon en zolang het betaald wordt gaan de prijzen niet zakken maar eerder stijgen en dat is wat nu ook gebeurt.Ik vraag me dit sterk af, want ik zou eerder verwachten dat het grootste gedeelte van de wandelaars 200 euro voor een uur toch echt te veel vindt voor wat ze er voor over hebben. Als ik naar mezelf kijk, geldt 150 euro in ieder geval wel als maximum, een enkele uitzondering daargelaten misschien.
Maar goed als de meerderheid 200 per uur dus teveel vindt dan droogt de aanwas van wandelaars bij de dames aardig op lijkt me en zou ik eerder verwachten dat veel dames in de toekomst teruggaan van 200 euro per uur naar iets richting de 150 per uur dan andersom.
de tijd energie en de stress die bij een lange afstand komt kijken komen de date niet ten goede je komt toch net meer vermoeid bij een dame aan.
Ik maak voor verplaatsing over een wat langere afstand gebruik van de trein en dat maakt dat de dames die in afgelegen plaatsen ontvangen al afvallen bij het maken van een keuze. Maar zelfs dan ga ik die €200 voor een uur niet ophoesten.Een verre verplaatsing plan ik enkel in het weekend. Dat spaart stress en vermoeidheid van de rit heen ne terug.
Langste verplaatsing is 1,5u.
Tot op heden maar 1 keer voor een gesloten deur gestaan.
Firmawagen helpt wel om de kosten van verplaatsing te drukken.