Johnny Walk
Meubelstuk
Waarom dat dan niet gewoon in Nederland gebruiken. En gratis sex regelen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat heet 'gratis' natuurlijk...Waarom dat dan niet gewoon in Nederland gebruiken. En gratis sex regelen?
ik ben het niet met je eens, de Russen en aanverwante volkeren staan nou eenmaal niet bekend als een verfijnd volkje, eerder kan je ze typeren als rouwdauwers en hebben een gebrek aan smaak en goede manieren.Met kleding zijn het ook stijlvolle vrouwen Marco. Ik zou graag nog eens naar Rusland, Belarus, Oekraïne gaan om daar eens wat rond te kijken, maar nu is niet het moment....
Nou dat lees ik anders in de vele recensies dat mannen aardig wat complicaties tegen komen. Juist omdat de sex vaak 1 echt wil en de ander alleen v h geld doetWat heet 'gratis' natuurlijk...
Bij betaalsex weet je tenminste waar je aan toe bent! Geen 'complicaties'!
Engelsen zijn vaak berucht om hun dronkenschap en ordi handelenik ben het niet met je eens, de Russen en aanverwante volkeren staan nou eenmaal niet bekend als een verfijnd volkje, eerder kan je ze typeren als rouwdauwers en hebben een gebrek aan smaak en goede manieren.
Heel anders dan bijvoorbeeld Italianen of Engelsen
Engelsen zijn vaak berucht om hun dronkenschap en ordi handelen
Vergeet dat andere programma niet. Deurwaarders.je ziet het bij dat programma 'Stop Politie' ook..
van die doorgesnoven magere gastjes in trainingspakken van hun favoriete voetbalploeg
die in een gestolen Ford Ka 1,1 de politie willen kwijtrijden in hun 330i of X5 ,onderwijl met 100 door een wijk knallend..
van die wijken die vol autowrakken staan en waar alles de laatste keer is geschilderd in 1964..
pure armoede..en verslaafd aan alles wat je kunt drinken ,spuiten,roken,slikken..
en als ze ze in de boeien slaan..nadat ze eerst 3 of 4 auto's geramd hebben, staan er in de regel nog meer van die hersenchirurgen,dokters,tandartsen en advocaten rondomheen die zich ermee bemoeien..
Dan had je vroeger ook nog het programma ''De Tokkies''Vergeet dat andere programma niet. Deurwaarders.
nou..dat is helemaal pure ellende..Vergeet dat andere programma niet. Deurwaarders.
Dan zijn de mensen uit Zuidoost-Azië wellicht wat beter in de omgang.ik ben het niet met je eens, de Russen en aanverwante volkeren staan nou eenmaal niet bekend als een verfijnd volkje, eerder kan je ze typeren als rouwdauwers en hebben een gebrek aan smaak en goede manieren.
Heel anders dan bijvoorbeeld Italianen of Engelsen
Hahahahahahaha wat een verhaal! Ik ga stuk!nou..dat is helemaal pure ellende..
laatste keer een hindoestaan die zo'n krot (noemen ze een 'terassed house')had verhuurd aan een stel Roemeense dames..
schoot nog net een vent weg met zijn broek op zn enkels..
overal rode lampen en dozen vol vochtige tissues..
de dames waren overigens mondig genoeg,wilden het huis niet uit.. ...totdat die ene deurwaarder zoiets zei van 'i called the police,they will be arriving soon,told them you are running a brothel'..
iedereen pleite
Om de titel van dit onderwerp maar weer eens eer aan te doen; ik heb vandaag eens gekeken wat het aanbod is.
Voor zover de dames op een -voor mij- bereikbare plaats zitten: een aantal valt al af vanwege het tarief. €200 per uur is me te veel.
Dan nog een aantal dames met plakplaatjes of zelfs siliconen (of beide).
Dit betreft dan vooral de thuisontvangst.
Waarbij ik overigens de voorkeur geef aan de dames met een wat grotere cupmaat...
Het is niet bepaald om over te juichen.
Tsja... en buiten latina's... vind je onder de 200,- niet zo veel meer!Die gun-factor is dan eerder gericht op mij of mijn portemonnee.
Er zijn inderdaad niet bijster veel dames die interessant zijn, de reden dat anderen dat niet zijn staan hierboven al beschreven.
Maar gezien het feit dat mijn budget zeker niet oneindig is en er ook andere zaken zijn die mijn interesse hebben, gaat het die €200 per uur niet worden.
Om de titel van dit onderwerp maar weer eens eer aan te doen; ik heb vandaag eens gekeken wat het aanbod is.
Voor zover de dames op een -voor mij- bereikbare plaats zitten: een aantal valt al af vanwege het tarief. €200 per uur is me te veel.
Dan nog een aantal dames met plakplaatjes of zelfs siliconen (of beide).
Dit betreft dan vooral de thuisontvangst.
Waarbij ik overigens de voorkeur geef aan de dames met een wat grotere cupmaat...
Het is niet bepaald om over te juichen.
Wat betreft dat tanken... vul nog steeds een volle tank voor 14,- autogas! (LPG). Doe ik op de snelweg meer dan 300km mee!Toen in masker tijd de autobrandstof door het dak ging, zijn mij 2 zaken bij gebleven: 1) er werd ogenschijnlijk even veel gereden( misschien wel door salariswagens). 2)mijn vader vertelde dat hij er geen last van had, hij tankte nog steeds voor 50 €.
Ik heb er twee op het oog waarbij de één nog meer heeft dan de ander en beiden rekenen €150 voor een uur.Tetten kunnen de wereld redden.
Zaventem!Groot genoeg zeker, maar als ze ergens in België vertoeft, zou ik zoveel reiskosten hebben dat het alsnog een prijzig verhaal wordt.
Tsja... en buiten latina's... vind je onder de 200,- niet zo veel meer!