Ze is geen 18 joh..
Maar ieder z'n ding inderdaad
Maar ieder z'n ding inderdaad
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenze is inmiddels 19.Ze is geen 18 joh..
Ze ziet er toch niet slecht uitik denk niet dat zij @knightrider's type is, naar mijn idee legt hij de lat iets hoger.
Volgens de advertentie 26 .....ze is inmiddels 19.
het gaat toch om onderstaande dame, uit de videoVolgens de advertentie 26 .....
Dat is vreemd.Klopt, maar dat is dezelfde dame die op Kinky adverteerd.
First time. Hot blond.
Hello my dear! I am a gentle tall nymphomaniac. Crazy about men! Exclusive, the most unusual girl on the site! If you want to break away to the fullest without restr...www.kinky.nl
Dat is niet vreemd. Heb je nu eenmaal vaker met Oost Blok dames. Soms zijn ze 19 en soms 26.....soms blond en soms bruin.....vaak geschoren en eens ongeschoren. Spreken vloeiend Spaans en zijn van het Verenigd Koninkrijk. Met Arabische roots.Dat is vreemd.
Ik zie er niet 1 nieuwe waarbij ik denk: evt de moeite waard om eens langs te gaan.is het zo erg?
Uitstraling zie ik wel hoor. Kan iets anders zijn, maar als de foto's echt zijn, zal ik er niet snel enorm naast zitten.kan je daar een goede inschatting van maken, ik bedoel bij de dames op Sex Job en Kinky kan je toch niet zien, of een dame uitstraling heeft?
Dat is het nadeel van die plaatjes of foto's lijkt mij?
BTW, staan die drie latina;s er nog ? waar we het eerder over hadden, of zijn die reeds al weg?
Als je perse wilt gaan, kom je er idd wel uit, maar echt uitgedaagd word je momenteel niet.Klopt! Keuze zat!
Stiekem hou ik van je hoor @Paulus2Dit topic gaat ook over het aanbod voor knightrider.
Ik ga direct checken.Ik zie aan de knightrider z'n recensies dat hij regelmatig in Rotterdam rondstuurt..
Waarom is hij nog niet bij Sandy geweest??
Betaalbaar, lekkere jonge meid, goeie service.
Ik geef maar een tip he
Haha….ik waardeer het altijd enorm….41 pagina's over het aanbod voor knightrider, we zijn wel begaan zeg
Niet continu hè.Al bijna 2 jaar lang!
Niet helemaal waar hoor.ik denk niet dat zij @knightrider's type is, naar mijn idee legt hij de lat iets hoger.
Heb het topic nog even doorgelezen.Ik zie aan de knightrider z'n recensies dat hij regelmatig in Rotterdam rondstuurt..
Waarom is hij nog niet bij Sandy geweest??
Betaalbaar, lekkere jonge meid, goeie service.
Ik geef maar een tip he
ik heb wel een beetje een probleem met al die foto's met sperma uit kut foto's erbij op die pagina.....Nou, mijn lat lag best hoog toen ze mij Vrijdag onder de douche in stond te zepen
Check dit filmpje van haar:
Niet om tof te doen en mijn smaak is natuurlijk louter mijn smaak, daarin kan iedereen verschillen, maar ik heb een goede track record.ik heb wel eens andere linkjes van Dames gezien van @knightrider, en daar was niks mis mee.
Op die sites zijn ze allemaal 18 of 19 omdat mannen dat geil vinden. Denk dat ze een jaar of 25 is.Dat is vreemd.
Bed met lattenbodem was denk toen ze nog in Amsterdam zat, ze heeft nu een iets Beter Bed.Heb het topic nog even doorgelezen.
Er waren mannen die klaagden dat ze communiceerden met een waardige boeker, dat ze daar moesten wachten en uiteindelijk niet langs konden gaan, dat er latten uit het bed vielen, dat het waarschijnlijk niet de dame van de foto's was.
En een paar mannen die haar wel ok vonden.
Daarom twijfelde ik.
Eigenlijk kwam ze weer op mijn vizier door jouw positieve recensie van afgelopen vrijdag, dus niet zo gek dat het er nog niet van kwam.
God dank! Heb 1x zo'n bed gehad, ben doorgaans best voorzichtig, maar toen 1 lat er uit viel door onze gezamenlijke actie was iedere beweging daarna geforceerd.Bed met lattenbodem was denk toen ze nog in Amsterdam zat, ze heeft nu een iets Beter Bed.
Ik twijfel of ze een planner heeft.. kan het moeilijk pijlen. Ze is wel bijna om de 5min online, dat is 9/10 een planner. Als je bij haar bent laat ze haar gsm links liggen.
Maar er zijn aardig wat lui die rapporteren geen reactie te krijgen, dus contact leggen kan lastig zijn.
daar moet ik zelf, ook niet zo veel van hebben.ik heb wel een beetje een probleem met al die foto's met sperma uit kut foto's erbij op die pagina.....
sprak de statisticusDat is 314 km2 .....
En de gemiddelde bevolkingsdichtheid in Nederland is 523 inwoners per km2.
Met dit weer gaan onze hormoontjes gierend de bocht uit. Let op: in de winter zie je geen reet op straat.Ik zie er niet 1 nieuwe waarbij ik denk: evt de moeite waard om eens langs te gaan.
Terwijl ik dagelijks op straat 20-30 van dat soort geweldig lekkere dames zie met dit zomerse weer.
Niet overdreven dat!
Nee hoor, maar een aantal van 20 lijkt me dan wel heel weinig.sprak de statisticus
Er zijn veel minderjarige scholieres bij. De rondingen hebben ze al wel , de brains nog niet.Met dit weer gaan onze hormoontjes gierend de bocht uit. Let op: in de winter zie je geen reet op straat.
Ania heeft helaas hele matige recensies.Niet helemaal waar hoor.
Als ik in Rotterdam zou wonen bestaat de kans dat ik bij Sandy zou langs gaan.
En ook bij deze Ania als ik een duidelijke afspraak kon maken, want dat schijnt nogal een gedoe te zijn als ik haar topic goed lees. Dat staat me wel tegen, een dame die plat gebeld wordt en echt aan de lopende band werkt.
#Deepthroat #Anal
Hello guys! I'm a real depraved devil and I will get crazy with games and sensuality. I'm looking forward to pleasing you in many ways and I think that you won't reg...www.kinky.nl
Ik had Sandy ook al eens gespot, maar ging toen, als ik me niet vergis, naar de Roemeense Julia die ik 1x in A'dam en 2x in R'dam bezocht heb. Die vond ik, in mijn richting, erg lief en geil en iets attractiever dan Sandy en Ania.
Maar Sandy oogt zeker lief. Het is niet direct een dame waarvoor ik flink ga reizen, daar heeft @Rony80 gelijk in, maar ze zou enorm kunnen meevallen en dan heeft ze als petite variant wel mijn interesse....en ik had haar dus al gespot, dus daarin kent @Ted mijn smaak wel, maar ze leek me niet zo exclusief dat ik dacht: Hier gaat mijn wandel-wereld totaal ondersteboven van.
Heb het nog even opgezocht: Ze staat op mijn longlist waarbij staat: 7, interessant, lief type, wel ok
Misschien deze dames een kaartje geven met je gegevensIk zie er niet 1 nieuwe waarbij ik denk: evt de moeite waard om eens langs te gaan.
Terwijl ik dagelijks op straat 20-30 van dat soort geweldig lekkere dames zie met dit zomerse weer.
Niet overdreven dat!