Dan heb je keus zat..toch zeker in het dagelijkse leven..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zullen ze zo alleen nooit zo zeggen..Maar geldt dat voor woonwagen-kamp types dan niet ook?
En die zijn ook wel een beetje trots er op om 'van het kamp' te komen.
Mijn dochter was in de USA deze zomer , en vond de mensen gemiddeld niet dikker als in Nederland.Lekker slank, gezond figuur. Niet zoals de west-europeanen die qua overgewicht bezig zijn de Amerikanen bij te benen.
Ik zie dit ook veel in het straatbeeld en heb idee dat het toeneemt. Om eerlijk te zijn vind ik het onsmakelijk. Uiteraard zijn er mensen die er niks/weinig aan kunnen doen, maar er zijn massa's die er op los vreten. Vreten is het juiste woord hiervoor.Meiden van in de 20 van 100 kilo..gasten van dezelfde met een pens die over hun broek hangt..
Je bent als ouder natuurlijk ook voorbeeld voor je kinderen. Ben zelf ook ouder, ga hooguit 1x per jaar naar de Mac, kids ook verteld dat het bagger is. Zal ik blijven herhalen ookMaar tegenwoordig krijgt de schoolgaande jeugd die met 13 jaar al.
Binnenzitten en gamen ipv buiten spelen
Het is inderdaad voornamelijk gedrag, waar je ook als ouder medeverantwoordelijk voor bent.Je bent als ouder natuurlijk ook voorbeeld voor je kinderen. Ben zelf ook ouder, ga hooguit 1x per jaar naar de Mac, kids ook verteld dat het bagger is. Zal ik blijven herhalen ook
Dan was ze in Los Angeles of ze heeft een bril nodig. Statistieken liegen niet.Mijn dochter was in de USA deze zomer , en vond de mensen gemiddeld niet dikker als in Nederland.
Om tot hoge leeftijd te kunnen wandelen, vergt wel een goede gezondheid.Lees ik hier op het Girlsreview forum of het Health forum?
Nou..Lees ik hier op het Girlsreview forum of het Health forum?
nee Chicago en New York City. is misschien minder dan de voorsteden en provincie stedenDan was ze in Los Angeles of ze heeft een bril nodig. Statistieken liegen niet.
Klopt hoor.nee Chicago en New York City. is misschien minder dan de voorsteden en provincie steden
was het eerst met je eens, maar Roger Moore was toch gewoon een slanke, charismatische 007....wat gaan we nou krijgen?zal ook wel te maken hebben met levensstandaard ,en bewust zijn van omgeving en begrijpen wat wel of niet goed voor je is..
als je iemand bent die een goede werkethiek heeft laat je dingen niet verslonzen..
zij het je huis binnen/buiten..je voertuig of jezelf en alles er omheen..
acteurs tegenwoordig zijn bijvoorbeeld ook een stuk fitter dan vroeger..de vrouwen zit niet zoveel verschil in..actrices waren in de 50/60/70 er jaren wel het slanke plaatje meestal..
maar vergelijk je bijvoorbeeld Roger Moore als 007 met Daniel Craig ,dan snap je wat ik bedoel..Roger met dat postuur kreeg die rol vandaag de dag never nooit niet..
Tom Cruise die in shape is rond de 60..al dan niet met de nodige chemische ondersteuning..
Arnold met 75 jaar die elke dag nog aan de ijzers trekt en duwt..
toen Stallone ,Rocky in de bios draaide wilde elk ventje gaan boksen
sommige mensen hebben de neiging om dan toch gezonder te gaan leven.
een groot deel bevolking dan weer niet .omdat ze het niet begrepen hebben
sla is voor konijnen..
ze gebruiken allemaal anabolen..
lukt mij toch niet
ik heb geen tijd om te sporten
krijg je zulke praat..
Het aanbod is toch niet karig. 5 dvp´s in 1 stad vind ik genoeg.Okay, kunnen we weer on-topic? Het gaat al pagina's niet meer over het (karige?) aanbod.
5 dvp´s in 1 stad vind ik genoeg.
Het is ook niet dat er zoveel mannen naar de dvp´s gaan. Als ik rond kijk in een straal van 10 km rond mijn huis vind ik zeker 20 dvp´s. Dat zijn er meer dan dat ik verwacht had.Dan is het file en nummertje trekken volgens mij ...