In wat voor gehucht woon jij?Het aanbod is toch niet karig. 5 dvp´s in 1 stad vind ik genoeg.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn wat voor gehucht woon jij?Het aanbod is toch niet karig. 5 dvp´s in 1 stad vind ik genoeg.
Dat bedoel ik ook, speciaal voor de opnames extreem afzien om er goed uit te zien maar dat hou je natuurlijk niet het hele jaar vol, daarom is het een momentopnameis een momentopname..
ja, officiele DVP. Maar er zijn veel meer vrouwen die graag een centje verdienen. In elk boerendorp wel.Dan is het file en nummertje trekken volgens mij ...
Een deelgemeente van damme. Dat is landelijk. Met veel boeren enzo. Een leuk weetje in heel damme heb je 0 dvp´s.In wat voor gehucht woon jij?
Als er eentje Jean Claude heet dan is het Jean Claude van DammeEen deelgemeente van damme. Dat is landelijk. Met veel boeren enzo. Een leuk weetje in heel damme heb je 0 dvp´s.
Ik ken weet wie het is maar ik vind het een blaas.Als er eentje Jean Claude heet dan is het Jean Claude van Damme
Of is dat nog van voor jouw tijd, die acteur?
Ik ben de baasIk ken weet wie het is maar ik vind het een blaas.
Nope van damme is niet zijn echte achternaamZijn voorouders kwamen blijkbaar uit Damme
Damn!Nope van damme is niet zijn echte achternaam
Valt nog mee vind ik. Je vind een beetje vanalles hier.Damn!
Maar het gsat teveel offtopic, wat is het aanbod slecht he
De manier waarop ze zich presenteren is dan ondermaats, of ze echt ondermaats zijn weet je pas als je ze daadwerkelijk heb bezochtAanbod in de randstad is nog steeds ondermaats.
Voor mij 4 evt interessante dames die ik allevier al 1 of 2x eerder bezocht heb.
Geen nieuwe interessante dames waarbij je denkt: Boeiend!
Ik doel meer op hun looks, services is bij mij ietwat ondergeschikt.De manier waarop ze zich presenteren is dan ondermaats, of ze echt ondermaats zijn weet je pas als je ze daadwerkelijk heb bezocht
Neuk je altijd 100 procent visueel dan? Ik vind het bvb net leuker als een dame een klein tikkeltje afwijkt van men normale smaak (die heb ik namelijk thuis al een jaar of 15)Ik doel meer op hun looks, services is bij mij ietwat ondergeschikt.
Het doet ook wel terzake, maar eerst moet je dames vinden die je enorm aanspreken qua gezicht, lijf, uitstraling, daarna merk je bij een bezoek of het hele plaatje klopt.
Dus als A niet klopt, kom ik aan B niet meer toe.
En als A klopt omschrijf ik het in recensies of wie heeft ervaring met en klaag ik hier uberhaupt niet.
Want nieuwe, interessante dames kunnen mee- of tegenvallen, maar dan is er wel gewoon een spannend aanbod en ben ik dus al dik tevreden.
is het zo erg?Geen nieuwe interessante dames waarbij je denkt: Boeiend!
kan je daar een goede inschatting van maken, ik bedoel bij de dames op Sex Job en Kinky kan je toch niet zien, of een dame uitstraling heeft?maar eerst moet je dames vinden die je enorm aanspreken qua gezicht, lijf, uitstraling, daarna merk je bij een bezoek of het hele plaatje klopt.
Ik denk dat hij moeilijk uit zijn comfortzone komt. En mss daar zitten de leukste dates.....daar net buiten.is het zo erg?
Klopt! Keuze zat!Dan zal het wel meevallen.
41 pagina's over het aanbod voor knightrider, we zijn wel begaan zegDit topic gaat ook over het aanbod voor knightrider.
Bedoel je haar?Ik zie aan de knightrider z'n recensies dat hij regelmatig in Rotterdam rondstuurt..
Waarom is hij nog niet bij Sandy geweest??
Betaalbaar, lekkere jonge meid, goeie service.
Ik geef maar een tip he
ik denk niet dat zij @knightrider's type is, naar mijn idee legt hij de lat iets hoger.Bedoel je haar?
First time. Hot blond.
Hello my dear! I am a gentle tall nymphomaniac. Crazy about men! Exclusive, the most unusual girl on the site! If you want to break away to the fullest without restr...www.kinky.nl
Ziet er leuk uit inderdaad.
Yes Sir!Bedoel je haar?
First time. Hot blond.
Hello my dear! I am a gentle tall nymphomaniac. Crazy about men! Exclusive, the most unusual girl on the site! If you want to break away to the fullest without restr...www.kinky.nl
Ziet er leuk uit inderdaad.
Nou, mijn lat lag best hoog toen ze mij Vrijdag onder de douche in stond te zepenik denk niet dat zij @knightrider's type is, naar mijn idee legt hij de lat iets hoger.
Nee Ted, ze kan mij niet echt bekoren, maar ieder zijn ding.Nou, mijn lat lag best hoog toen ze mij Vrijdag onder de douche in stond te zepen
Check dit filmpje van haar: