Nee hoor. In April en Mei heb je me niet zien posten in dit topic.Je maakt het vooral jezelf heel erg moeilijk
Ik hou gewoon bij of het aanbod een beetje er mee door kan.
Standaard hoog houden enzo.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee hoor. In April en Mei heb je me niet zien posten in dit topic.Je maakt het vooral jezelf heel erg moeilijk
Ja, ik wil de cream of the crop.@knightrider ik vind het altijd zeer vermakelijk jou stukjes te lezen. De afwegingen die je moet doorstaan.
Het is een wip, pick pay leave
O, die gaat daarover??Medio einde van het jaar spreekt men al over een nieuwe lockdown. Medewerker van schiphol, klant van mij.
Dat speelt inderdaad ook mee.een paar jaar geleden als ik geen favorietjes kon thuisbezoeken wilde ik nog wel eens een nieuw talentje een kans geven voor 100e / 30m. Nu dat de prijzen hier 150e/200e voor 30m/1u zijn geworden gaat dat niet meer. Het is dan inderdaad wachten op de dames die ik al ken.
Is een ramenbuurt geen optie?een paar jaar geleden als ik geen favorietjes kon thuisbezoeken wilde ik nog wel eens een nieuw talentje een kans geven voor 100e / 30m.
Is de Geleenstraat niet min of meer om de hoek?Als ik het SKW om de hoek had was dit topic voor mij ws helemaal niet nodig omdat alles 50 kostte.
ik ben 5x bij een raamdame naar binnen gestapt (telkens een andere natuurlijk), ik vond het slechts 2x ok. Dat is een te lage hitrate voor mij, misschien dat ik nog van gedachten verander. Het binnenstappen van zo'n hokje en dan meteen knallen daar staat mijn lichaam denk ik niet naar. Zonder tongzoenen vind ik het ook lastiger om een erectie te krijgen, ben eigenlijk geen raamdame tegengekomen die dat doet. Het andere wat me een beetje tegenstaat is dat alles vooraf afgesproken moet worden, bij thuisontvangst doe ik dat nooit en gebeurt alles wat ik wil eigenlijk min of meer vanzelf. Ik ben ook maar een raar gewoontedier.Is een ramenbuurt geen optie?
Is voor mij toch een dik uur met trein of auto. En ik ben een avond-wandelaar, dus dan zou ik nu nog heen en weer moeten.Is de Geleenstraat niet min of meer om de hoek?
Weet ik, maar onze smaak is soms net iets anders.Ik heb nergens last van hoor! Genoeg keus qua thuisontvangst voor mij in MILF city en omstreken! Ik neuk me een slag in de rondte!
Feit is... sex locaties krijgen nog hulp vd gemeente, de sekswerkers die in die locaties werken krijgen helemaal niets.
De locaties verdienen geld over onze rug en tijdens lockdowns niet, dan is het allemaal voor de sekswerker zelf mocht ze doorwerken. Wie weet ga ik dat ook wel doen tijdens weer een lockdown , maar dan met bekenden.
Tenslotte kan je geen rekeningen betalen als je nergens hulp van kan verwachten.
Ben tijdens al die andere lockdowns suf gebeld, heb die gasten nooit ontmoet toen wel alles open was. Ben daar wel een beetje klaar mee..
Heel slim. Veel te veel mannen gaan voor minder kwaliteit gewoon uit lust. Zonde van het geld vind ik persoonlijk. Als je bvb na een paar weken niks opeens een dame vind die wel de moeite lijkt. Is het veel leuker en je hebt er voor moeten wachten. Maakt de pret eens zo grootWat een drama weer.
3 dames die ik al eens bezocht heb die wel de moeite van een vervolg bezoekje waard zijn.
Maar nieuwe dames?
Niet eentje die ook maar in de buurt komt van het type dat ik zou willen bezoeken. Echt heel apart: Voorheen dacht ik iedere week wel: Wow, daar eens langs gaan, maar deze middelmatigheid?!?
Nee, dan blijft de beurs gesloten.
Snap ik even niet. Bedoel je dat die 3 dames er niet zijn?Wat een drama weer.
3 dames die ik al eens bezocht heb die wel de moeite van een vervolg bezoekje waard zijn.
Nee, hij bedoelt gewoon dat het aanbod in het algemeen tegenvalt op dit moment en ik geef hem geen ongelijk. Echt weinig advertenties de laatste tijd waar je terecht kunt voor 30 minuten 100 euro en waar je gewoon echt enthousiast van wordt. Maar misschien ben ik ook wel te kieskeurig qua afstand de laatste tijd.Snap ik even niet. Bedoel je dat die 3 dames er niet zijn?
op die manier, ik had het even anders gelezen.Nee, hij bedoelt gewoon dat het aanbod in het algemeen tegenvalt op dit moment en ik geef hem geen ongelijk. Echt weinig advertenties de laatste tijd waar je terecht kunt voor 30 minuten 100 euro en waar je gewoon echt enthousiast van wordt. Maar misschien ben ik ook wel te kieskeurig qua afstand de laatste tijd.
Die 3 zijn er wel, maar ken ik al erg goed.Snap ik even niet. Bedoel je dat die 3 dames er niet zijn?
Ik zou heel Nederland door kunnen, maar zelfs als ik 400 per uur zou willen uitgeven zou er niets van mijn gading tussen zitten momenteel.Nee, hij bedoelt gewoon dat het aanbod in het algemeen tegenvalt op dit moment en ik geef hem geen ongelijk. Echt weinig advertenties de laatste tijd waar je terecht kunt voor 30 minuten 100 euro en waar je gewoon echt enthousiast van wordt. Maar misschien ben ik ook wel te kieskeurig qua afstand de laatste tijd.
Dan zou ik Kit maar even op zijn staart trappen, want naar mijn idee, moet je toch wel genoeg kunnen vinden, en voor veel minder dan € 400,00Ik zou heel Nederland door kunnen, maar zelfs als ik 400 per uur zou willen uitgeven zou er niets van mijn gading tussen zitten momenteel.
Ik kan wel genoeg vinden, maar momenteel niet iets waar ik echt wild van word.Dan zou ik Kit maar even op zijn staart trappen, want naar mijn idee, moet je toch wel genoeg kunnen vinden, en voor veel minder dan € 400,00
Ik begrijp wat je bedoeld. Ineens kan die vlam verschijnen, waar je echt wild van wordt. Vaak ook bij iemand waar je het helemaal niet van verwacht.Ik kan wel genoeg vinden, maar momenteel niet iets waar ik echt wild van word.
Daarom zoek het eens buiten je standaard repertoire. Misschien beleef je veel meer.Ik begrijp wat je bedoeld. Ineens kan die vlam verschijnen, waar je echt wild van wordt. Vaak ook bij iemand waar je het helemaal niet van verwacht.
Dat kan incidenteel wel ja.Of België aandoen?
Dat doe ik al, voornamelijk om de sleur te verbreken.Daarom zoek het eens buiten je standaard repertoire. Misschien beleef je veel meer.