Prive in den Haag en Rotterdam is ook ruk. De advertenties waar ik voor ga is allemaal nep foto's, niet meer reageren als je in de straat staat, in de advertentie staat bedrag X in de kamer plots Y, handelingen plots niet mogelijk.
Maken vaak zelf de advertentie niet, dus weten niet eens wat er in staat..
Soms na een uur wachten in de straat wordt je plots gewoon geblokkeerd
Van mijn laatste 5 bezoekjes was er maar 1 gelukt, de rest onverricht ter zaken weer naar huis.
En zelfs die ene was nog zeer matig.
Zo gaat de lol er aardig af.
Niet weten wat er in het eigen profiel staat is ook echt zo raar.
Stel: Een boeker maakt dat profiel.
Maar zelfs wij weten na 1x het bekijken wat er staat qua prijzen, mogelijkheden. Het is haar eigen profiel, google translate werkt overal, dat je hier dus werkt en blijkbaar nog nooit je eigen profiel gechecked hebt......
Ok, tenzij het oplichting is, maar het niet weten kun je je bijna niet voorstellen.
Zelfs als er bij opties iets zou staan wat google translate niet snapt zou ik er even op doorgoogelen. Niet iedereen zal even slim zijn, maar het lijkt me dat je iets wat je echt niet wilt doen direct uit je profiel verwijderd wilt zien.....
Tenzij het dwang is, maar dan is het sowieso foute boel.
Heb wel eens een dame gesproken die prima was en echt een achterlijke online naam had, iets heel anders, maar nu schiet me Edwina te binnen, die zag ik gisteren.
Het is niet haar echt naam, dus ze kunnen alles kiezen.
Dan vind ik het voor zichzelf spreken dat je niet Edwina kiest.
Misschien weten zij niet dat Edwin hier een heel normale mannelijke naam is en is Edwina in sommige landen een voor de hand liggende meisjesnaam, maar bij Edwina denk ik al snel aan een transgender die Edwin heette vrouw is geworden dus Edwina.
Kan aan mij liggen.
Maar dan vraag je daar naar en dan zei zo'n dame wel eens: I don't care about the name.
Dat is zo onwetend.....Susan of Maya of Silvana maakt ook echt weinig uit, maar misschien moet je niet voor 'Steve' kiezen. Of iets verkeerd gespeld is ook zo lui. Ze heet: Emmaaa.
Lijkt me makkelijk te wijzigen. Maar goed.....matig aanbod dus.....