Ik zal 'm ff terug nemen....
hoewel ik zijwegen altijd prima vind hoor....
Qua prive-huizen denk ik dat het echt wel meespeelt dat alle ramen weer tot 1 of zelfs 4 of 5 uur 's nachts open zijn. Ik zelf doe sowieso wel eens een wandel-rondje voor het slapen gaan rond 1 uur 's nachts, zoiets was niet mogelijk toen alles om 22 uur dicht moest.
Daarnaast begint het prive-ontvangst aanbod iig voor types als
@Omdatikhetlekkervind en ik weer aan te trekken, hoewel ik hierboven ook lees dat eea nog tegen valt.
Maar ik denk zeker dat het aanbod weer diverser is en dat de wandelaars-markt door het (na?)-effect van Corona, de oorlogs-dreiging, de verhoogde energie-prijzen etc eerder kleiner dan groter is dan voorheen.
De boel is ook minder in balans, er lopen een paar heel mooie dames in de prive-ontvangst rond die wegkomen met 250€ voor een uur. Ben er zelf nog niet aan begonnen, maar meerdere mannen hier op het forum zeggen dan: Wilde het toch een keer proberen.
Maar dat zijn mannen die normaal gesproken 3x per maand wandelen en nu 1x omdat ze echt bij die ene dame langs willen, maar vervolgens ook het einde van hun wandelaars-budget bereiken.
Het speelt allemaal mee.
En als het aanbod groeit en sommige dames meer vragen en er mee weg komen is het ergens ook wel logisch (maar daardoor niet minder naar) dat de portemonnee niet meegroeit en er dus vervolgens in zijn totaliteit minder gewandeld wordt.
In Teringtubbie's geval denk ik eigenlijk dat een prive-huis sowieso de beste opties biedt. Hij geeft wel eens aan in het 100-120€ per uur segment te zoeken, dat kan prima bij de ramen of in een prive-huis (ok, niet altijd een vol uur dan), maar juist in de prive-ontvangst (hoe scheef eigenlijk, daar vindt ook nog eens geen belasting-afdracht plaats) kom je dan veelal bij de onbetrouwbare types en vagere profielen uit.
En in dat geval zou ik altijd voor ramen of huis kiezen omdat je dan zeker bent dat je niet op een vage plek beland.
De afgelopen maanden was het aanbod matig, nu mijns inziens beter, wat weer nadelig kan werken voor de dames aangezien de markt niet meegroeit, zeker als een paar dames die er uit springen de hoofdprijs vragen en zo de portemonnees van de wandelaars snel leeg-roven.
Het klinkt gek om te zeggen maar voor de balans in wandelaars-land was een semi-lockdown waarin alle takken van de prostitutie tot 22 uur open mochten zijn zo gek nog niet.